Skocz do zawartości

Rav4 HEV 4x4 2022 jako holownik


konrad_b

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 39
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

49 minut temu, filipert napisał:

Trochę te segmenty się rozjechały, ale masz rację, że na papierze te auta wyglądają podobnie.

Jak by nie klasyfikować, RAV4 pomimo podobnych wymiarów oferuje więcej miejsca dla pasażerów jak i w bagażniku.

Bagażnik nie ma co dyskutować, ravka ma zdecydowanie większy (tu jest chyba ta różnica w długości całego auta)

Wewnątrz już takiej różnicy nie ma, a na tylnej kanapie więcej miejsca było w sportage

ale subiektywne więcej przestrzeni wewnątrz jest w rav4, ale to bardziej kwestia zabudowy deski (w sportage przytłacza), linii okien itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 25.07.2022 o 19:16, konrad_b napisał:

Jako że na forum przewijają się pytania o jazdę hybrydą, a miałem okazję przejechać takim autem trasę PL-CRO z przyczepą...

Rozumiem, że pod góry w Słowenii i Chorwacji szedł jak burza? Moja fiesta niestety się poddawała i szukam nowego holownika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.09.2022 o 00:12, Mars napisał:

Rozumiem, że pod góry w Słowenii i Chorwacji szedł jak burza? Moja fiesta niestety się poddawała i szukam nowego holownika. 

Górki nie są żadnym problemem, jedyny minus to że silnik pracuje na wysokich obrotach 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 4.09.2022 o 17:48, konrad_b napisał:

Górki nie są żadnym problemem, jedyny minus to że silnik pracuje na wysokich obrotach 

Czyli jedynym wyborem jest silnik 2.0 Dual VVT-iE 173 KM AWD (FWD) 6 M/T. Nie chciałbym automatu, a toyota oferuje tylko ten jeden silnik ze skrzynią manualną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Mars napisał:

Czyli jedynym wyborem jest silnik 2.0 Dual VVT-iE 173 KM AWD (FWD) 6 M/T. Nie chciałbym automatu, a toyota oferuje tylko ten jeden silnik ze skrzynią manualną.

tyle że ten silnik będzie sporo palił, ciekawe czy można mu dorzucić LPG

w czemu nie chcesz automatu, ten automat w toyocie chyba nie sprawia problemów ?

dla mnie automat to jeden z większych plusów tego auta (przesiadłem się z manuala) i już z własnej woli nie wróciłbym do manuala 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Mars napisał:

Zużycie paliwa mnie nie interesuje, natomiast mocno zastanawia mnie hałas przy wysokich obrotach. Automat ma możliwość ręcznej zmiany biegów? 

Można manualnie zmieniać

Ale wolnossącą benzynę z przyczepą pod górę też będziesz musiał wysoko kręcić 

Przecież automat nie kreci wysoko żeby wkurzać użytkownika, tylko wykorzystuje optymalną moc silnika

X3 manual też czasem muszę pod 4tys pokręcić jak górka spora i też wyje 

Dzisiaj pojeździłem sobie Suzuki Vitara 1gen i tam użyteczny zakres obrotów to 3-4tys ;)

Z ciekawości ile waży rav4 z silnikiem benzynowym (nie hybryda) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, konrad_b napisał:

Z ciekawości ile waży rav4 z silnikiem benzynowym (nie hybryda) ?

2.0 Dual VVT‑iE 173 KM FWD 6 M/T - od 1450 do 1565 kg.

2.0 Dual VVT‑iE 173 KM AWD Direct Shift CVT - od 1560 do 1670 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Mars napisał:

2.0 Dual VVT‑iE 173 KM FWD 6 M/T - od 1450 do 1565 kg.

2.0 Dual VVT‑iE 173 KM AWD Direct Shift CVT - od 1560 do 1670 kg.

:ok:

To w sumie niewiele mniej jak hybryda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.