Skocz do zawartości

Ceny nowych przyczep - styczeń 2022


jacek00

Rekomendowane odpowiedzi

13 minut temu, Marco82 napisał:

Wiem i rozumiem, że różnice w cenie nie biorą się z niczego, ale jak pisałem chcę wybrać jak najlepiej za jak najmniej:). Nie wykluczam żadnego wyboru, ale jasne jest, że Weinsberg podobnie wyposażony jak Fendt czy Hobby będzie o około 25-30 tyś tańszy czyli o jakieś 25%.

Ale nawet mniejsza cena nie zrekompensuje Ci tego, że nie będziesz mógł patrzeć na szafki w budzie ;) 

Cytat

Czy jeszcze jakaś opcja przyczepy w podobnym układem, moverem, klimą, markizą,bojlerem na gaz i prąd, przyłączem wody, ultraheatem i duocontrol w zakresie do 130K brutto byłaby nie gorszym wyborem niż Weinsberg??

Zobacz Knaus Sport 580 QS, na mobile.de najtaniej 24200 eu. Za ok 30k eu możesz mieć Sudwinda 580 QS z bojlerem, klimą, podgrzewaną podłogą, w wersji 60Y, która jest dość dobrze wyposażona. Zobacz też Adrię Altea 552 PK - cena od 22900 eu. No i jeszcze możesz iść totalnie budżetowo w Adrię Aviva 563 PT - cena od 21000 eu. 

Wszystkie dodatki sobie sam możesz potem dołożyć - mover, aku, markiza, duocontrol czy ultraheat - pamiętaj, że biorąc to u dealera zawsze przepłacasz. 

Edytowane przez jacek00 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 266
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

24 minuty temu, Marco82 napisał:

Czy jeszcze jakaś opcja przyczepy w podobnym układem, moverem, klimą, markizą,bojlerem na gaz i prąd, przyłączem wody, ultraheatem i duocontrol w zakresie do 130K brutto byłaby nie gorszym wyborem niż Weinsberg??

Można rozważyć Knausa Sporta 500 KD (u dilerów w DE do szarpnięcia wersja podstawowa za 21 k euro) lub 580 QS  (od 24 k euro). Od 2022 jest opcja doposażenia w pełną kabinę zamiast zasłonki. 
Pamiętaj że markizę, mover, złącze city, duocontrol bez problemu dołożysz później, a jednak w konfiguratorze swoje będzie kosztować. 
Choć w Knausie cennik na ten rok jest tak skonfigurowany, że szkoda nie zdecydować się na Sunwinda 60 Yare. Tyle że tu ceny 500 QDK 25,6 k euro, a 580 QS 27,2 k euro. Więc 500 QDK była by łakomym kąskiem, gdyby nie brak szafki między kuchnią, a prysznicem (no chyba że to Ci nie przeszkadza). 
(widzę że jak pisałem to Jacek zasugerował dość podobnie) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej kolejności rozważam jednak zakup w PL gdyż w sporej części będzie on leasingowany, a skoro tak to i dodatki chyba wolę od razu leasingować, a przyczepę odebrać gotową do podróży:). Knaus Sport 500KD też jest w orbicie moich zainteresowań, ale tu właśnie jest zasadne moje pytanie do was, bo na pewno więcej wiecie i widzieliście ode mnie: Weinsberg i Knaus-jedna rodzina....Knaus w wersji Sport to wersja tańsza-budżetowa.....Weinsberg-w rodzinie Knaus-Tabbert - wersja budżetowa.....co byście doradzili?? Jakieś tam detale wizualne nie mają dla mnie znaczenia. Serwis: Weinsberg-Bieruń, Knaus-Wrocław. Ja jestem z Tarnowa, więc w zasadzie nawet do Wrocławia mam max 300 km-do przeżycia:)......osiołkowi w żłoby dano....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Marco82 napisał:

W pierwszej kolejności rozważam jednak zakup w PL gdyż w sporej części będzie on leasingowany, a skoro tak to i dodatki chyba wolę od razu leasingować, a przyczepę odebrać gotową do podróży:).

Ale tu nie ma problemu, niemcy to nie jakaś kambodża. Wszystko legitnie można załatwić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Marco82 napisał:

Knaus-Wrocław. Ja jestem z Tarnowa, więc w zasadzie nawet do Wrocławia mam max 300 km-do przeżycia:)......osiołkowi w żłoby dano....

Knausa masz też w Krakowie u Wadowskich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Marco82 napisał:

W pierwszej kolejności rozważam jednak zakup w PL gdyż w sporej części będzie on leasingowany, a skoro tak to i dodatki chyba wolę od razu leasingować, a przyczepę odebrać gotową do podróży:).

No to zakup w DE odpada. Więszkość leasingodawców nie chce leasingować takich pojazdów.

Cytat

Knaus Sport 500KD też jest w orbicie moich zainteresowań, ale tu właśnie jest zasadne moje pytanie do was, bo na pewno więcej wiecie i widzieliście ode mnie: Weinsberg i Knaus-jedna rodzina....Knaus w wersji Sport to wersja tańsza-budżetowa.....Weinsberg-w rodzinie Knaus-Tabbert - wersja budżetowa.....co byście doradzili??

Ja bym doradzał Weinsberga. Wg mnie jest on ciut inaczej pozycjonowany i samym designem wnętrza jest przyjemniejszy i bliżej mu do Sudwinda niż do Sporta. No ale to też kwestia gustu, mi bardziej się podoba wnętrze Weinsberga niż Sporta. 

Cytat

Jakieś tam detale wizualne nie mają dla mnie znaczenia. Serwis: Weinsberg-Bieruń, Knaus-Wrocław. Ja jestem z Tarnowa, więc w zasadzie nawet do Wrocławia mam max 300 km-do przeżycia:)......osiołkowi w żłoby dano....

Serwis Knausa i Weinsberga masz też w Krakowie - chyba masz najbliżej 

20 minut temu, jacekzoo napisał:

Ale tu nie ma problemu, niemcy to nie jakaś kambodża. Wszystko legitnie można załatwić

Można, ale trzeba się nakombinować. Niestety u wielu leasingodawców musi być FVAT z Polski. 

Edytowane przez jacek00 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, jacek00 napisał:

No to zakup w DE odpada. Więszkość leasingodawców nie chce leasingować takich pojazdów.

Podobną informację uzyskałem w moim banku.

Ja bym doradzał Weinsberga. Wg mnie jest on ciut inaczej pozycjonowany i samym designem wnętrza jest przyjemniejszy i bliżej mu do Sudwinda niż do Sporta. No ale to też kwestia gustu, mi bardziej się podoba wnętrze Weinsberga niż Sporta. 

Moje odczucia są podobne, choć muszę przyznać, że to tylko ze zdjęć wnioski. Dzięki za cenną uwagę.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Marco82 napisał:

z DMC 1700 i nie do zmiany (ładowność około 200 kg oznacza brak ładowności po wyposażeniu w niezbędne dla mnie dodatki). W Hobby przy DMC 1600 ładowności jest jeszcze mniej. Jak zapytałem o zamówienie od producenta wzmocnionych wersji to termin realizacji, uwaga: druga połowa 2023!! Także ten.....Weinsberg przy DMC 1500 ma 300 kg ładowności-to może już jakoś by wystarczyło, choć też bez szału...

tą kijanką z podpisu chcesz ciągać? nie trzyma Cię tam 1600kg w O1?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, golob napisał:

tą kijanką z podpisu chcesz ciągać? nie trzyma Cię tam 1600kg w O1?

Obecnie mam Kijankę i i Passata i rzeczywiście kijanka ma maź 1600, Passat 2000 (ale przy przeliczniku 1,33 wychodzi 1570kg haha)....

Gdyby trzeba było to kijankę zmienię i wówczas poszedłbym w kierunku Touarega II 3,0 tdi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Marco82 napisał:

 

Gdyby trzeba było to kijankę zmienię i wówczas poszedłbym w kierunku Touarega II 3,0 tdi.

Bardzo dobry kierunek :ok:

Miałem i polecam, bardzo fajne auto.

20190218_143530(0).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Marco82 napisał:

Druga sprawa jest taka, że wspomniany Fendt to ostatnia sztuka w tej cenie...z DMC 1700 i nie do zmiany (ładowność około 200 kg oznacza brak ładowności po wyposażeniu w niezbędne dla mnie dodatki). W Hobby przy DMC 1600 ładowności jest jeszcze mniej. Jak zapytałem o zamówienie od producenta wzmocnionych wersji to termin realizacji, uwaga: druga połowa 2023!! Także ten.....Weinsberg przy DMC 1500 ma 300 kg ładowności-to może już jakoś by wystarczyło, choć też bez szału...

A brałeś pod uwagę przyczepę używaną?

Wydać 100k na przyczepę i kombinować z ładownością, to dziękuję. Co innego gdybyś nie doposażał zbytnio i niech się kolejny właściciel buja ewentualnie, ale jak wiesz, że dołożysz z 200kg... U mnie 350kg nie styka i podnoszę o 200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, filipert napisał:

A brałeś pod uwagę przyczepę używaną?

Wydać 100k na przyczepę i kombinować z ładownością, to dziękuję. Co innego gdybyś nie doposażał zbytnio i niech się kolejny właściciel buja ewentualnie, ale jak wiesz, że dołożysz z 200kg... U mnie 350kg nie styka i podnoszę o 200.

Pewnie, że przyczepa używana jest brana pod uwagę. Powiem więcej: w pierwszej kolejności myślałem, żeby właśnie taka kupić, ale...no właśnie. Znaleźć odpowiedni układ w wydaniu młodszym niż sprzed dekady, od 1 właściciela, nie z wypożyczalni i w doskonałym stanie technicznym graniczy z cudem. Z setek ogłoszeń zostaje 2, może 3 a i leasing używanej jest zwykle droższy.

Z ładownością kombinować nie chcę i na siłę na pewno nie będę kupował. 300 kg to minimum, zważywszy, że dodatki pewnie ze 150 kg zabiorą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, filipert napisał:

to już potrafi być 150kg

Markizę dam workową to będzie trochę mniej;-)

Ale oczywiście im więcej ładowności tym lepiej. Ja tylko pisałem o absolutnym minimum.

Edytowane przez Marco82 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.