Skocz do zawartości

Jakie auto ile pociągnie? - zestawienie w 1 poście (dane techniczne)


szary11

Rekomendowane odpowiedzi

No to was zdziwię.

Mondeo MKIV 2.0 duratec 145KM - MW 1360 DMC 2050kg  MMP z ham 1500kg, bez750

to samo

Mondeo MKIV 1.6 TiVCT 125KM - MW 1360kg DMC 2050kg  MMP z ham 900kg, bez 680.

 

A różnica tylko 20KM...

 

Pewnie nie chodzi tyle o konie silnika, tylko o sprzęgło, hamulce lub inne elementy, które pewnie są różne dla różnych silników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie nie chodzi tyle o konie silnika, tylko o sprzęgło, hamulce lub inne elementy, które pewnie są różne dla różnych silników.

 

Układ hamulcowy dla 1.6 TiVCT, 2.0 Duratec, 1.8 TDCi, 2.0 TDCi jest dokładnie taki sam.

Nie wiem jak dla 2.2 TDCI i 2.5T.

1.6 TDCI, 1.6 Ecoboost i 2.0 Ecoboost mają dokładnie to samo.

Więc nie o hamulce tu chodzi niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, w przypadku diesli jest jeszcze ciekawiej :D

Czy jest posiadacz MKIV (BA7) 1.8 TDCi???

Ciekawe jakie ma dane w dowodzie?

Jak dobrze pamiętam, z własnych poszukiwań swego czasu, to miały one 1500 i 750kg. 

 

Mondeo BA7 kombi (2007-14):

2,2 cdti 175 KM: DMC 2320, przyczepa z ham. 2000, bez 750

2,0 cdti 140 KM: odpowiednio 2275, 1800, 750

 

TDCI, CDTI to Ople :)

Mógłbyś wg schematu autka opisać? Dane były by bardziej kompletne w zestawieniu:

Mondeo 2009; 2,0TDCI, 140KM; MW 1482kg, DMC 2170kg; MMP z ham. 1800kg, bez 740kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze pamiętam na fakturach z ASO w nazwach tarcz i klocków Mondeo 2,2 cdti były określenia Mondeo dla jednej osi i S-Max dla drugiej.

Paradoksalnie - wyłączając wersję 2,5T - układ hamulcowy (tarcze/klocki) jest wspólny dla obu aut, pomimo rozdmuchania S-Max'a.

I przyznam szczerze, że MKIV hamulce robią dobrą robotę. Choć i już w MKIII były bardzo dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

Mercedes 300TD W210 97r, 177KM, 330 Nm przy 1600 obr/min, automat, fabryczny hak, dodatkowe chłodnice oleju ASB oraz oleju silnika z wentylatorami,

DMC: 2130 kg, MW: 1630, przyczepa z ham 2000 kg, bez: 750 kg.

 

Honda CRV 2007r ,2.0L benzyna, 150KM, automat, 192 Nm przy 4200 obr/min , DMC: 2080, MW: 1529,  przyczepa z ham 1529 kg, bez: 600 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.