Jump to content
malibu

Kemping na roztoczu

Recommended Posts

Guest

Wyglada super! Cisza i spokój, u nas disco na Full, uciekliśmy przyczepa na skraj pola kempingowego. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
poziom

@Kevin - gdzie jesteście?

Share this post


Link to post
Share on other sites
pawel1966
45 minut temu, zundapp600 napisał:

Bo u nas tu na Roztoczu wszystko takie spokojne, powolne i bez wielkiego łał?. To i kemping nie może wyprzedzać rytmu życia. To byłoby nie do przyjęcia przecież. Za to jego lokalizacja jako baza do zwiedzania jest super. Miłego wypoczynku, pogody i nie zapomnianych wspomnień z naszej okolicy.

I oby tak pozostało jak najdłużej:) Baza na wypady jest rewelacyjna. Wczorajj zaliczylismy po raz kolejny Szak Szumów, dzis krotki splyw kajalami Wieprzem do Bondyrza.  Sa tu za nami ze cztery inne przyczepki, jeden duzy camper. Cisza i spokój... O to sie ceni najbardziej...Jutro chyba pojedziemy do Józefowa poszwędać sie po tamtejszych kamieniolomach.  Jestesmy na Roztoczu ktorys raz i jak zwykle jestemy urzeczeni. Dzos wialo ostro ale w lesie się tego nie czuje:)

20190502_172431.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Paweł super nius! 

Poziom, my na campie olza ośrodek wypoczynkowy...nie jest wypoczynkowy. 

Większość ludzi Ok, 3 szrot kampery robią wiochę.   

Mamy dwie awarie w cepce i musimy dłużej zostać. 

Woda i kajaki są super...

.....niestety tu można przyjechać, nasrac i odjechać. 

Nie ma nikogo kto tu pilnowałby porządku. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
pawel1966
4 minuty temu, Kevin napisał:

Paweł super nius! 

Poziom, my na campie olza ośrodek wypoczynkowy...nie jest wypoczynkowy. 

Większość ludzi Ok, 3 szrot kampery robią wiochę.   

Mamy dwie awarie w cepce i musimy dłużej zostać. 

Woda i kajaki są super...

.....niestety tu można przyjechać, nasrac i odjechać. 

Nie ma nikogo kto tu pilnowałby porządku. 

Odwiedziliśmy dzis tez Zwierzyniec i zajrzelismy na camping Echo. Tez stoi kilka przyczep. Wygląda to nie najgorzej. I jalo naza na wypady w las czy ma rowerowe przejażdżki jest rowniez OK. Ale Susiec jako camping mnie osobiscie posoba sie bardziej choć jesli nie bedzie tu inwestycji to nie będzie za parę lat tego miejsca. Remonty sanitariatów, są niezbędne. Pewnie przydaloby sie tez pomyśleć o nowoej instalacji solarnej, wspomagającej ogrzewanie wody...to kosztuje duzo kasy...musialby sie znaleźć jakis inwestor. Ale te tereny będą przyciągać ludzo kochających przyrode wkec jeslk ktos dobrzw pomyśli...zarobi ma to wszhstko spokojnie

 

 

20190502_114403.jpg

20190501_140745.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
pawel1966

O poranku:)

15568680312543074043321069642797.jpg

15568680504715378796254789691696.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
pawel1966

Właśnie wróciliśmy z Roztocza do domu po pięciodniowym wypadzie. Ruch na drogach duży ale dotarliśmy bez większych korków. Szczerze polecam ten region, a Susiec jest moim zdaniem jednym z lepszych miejsc wypadowych nad Szumy, Tanew, czy na rowerowe wycieczki po całym Roztoczu,. Camping Susiec jest bardzo fajny właśnie pod względem lokalizacji. Camping wymaga niestety dużych inwestycji, aby choć częściowo spełniać standardy campingów, które znam, ale pracownicy bardzo się starają by część sanitarna, pamiętająca pewnie lata siedemdziesiąte była czysta. Druga uwaga dla wybierających się na Roztocze to kiepskie drogi. Jest kilka dobrych, świeżo wyremontowanych ale niestety są również dość długie odcinki dróg krajowych w bardzo złym stanie, na których nie można czasem jechać szybciej niż 30-40 km/godz jesli nie chcecie rozwalić przyczepy:( Pewnie to jeszcze trochę potrwa zanim je odnowią. Ale generalnie jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu w tamte rejony. Pogoda również nie byłą najgorsza i pozawalała na długie wypady do lasu na spacery, rowery i kajaki. W okolicy znajdziecie bardzo wiele różnego rodzaju atrakcji jakie daje jeszcze dziki las i rzeki...Polecam!!!

W samym Suścu są sklepy,  bar, dwa ośrodki wypoczynkowe z barami, basenami, placami zabaw, gdzie wieczorem można sie  z campingu wyrwać na piwko lub na kryty basen, z saunami czy jacuzzi (Ośrodek Sosnowe Zacisze)  W drugim ośrodku, czyli Roztoczance jest basen odkryty, ale jeszcze nie był czynny. W samiej miejscowości jest bez likukwater w prywatnych domach, są wypożyczalnie rowerów, oraz reklamy firm organizujących spływy kajakowe po rzekach Roztocza. Firm organizujących Spływy jest dużo i można w każdej chwili wybrać się na krótki lub dłuższy spływ dowolnie wybraną rzeką.  Butle można wymienić w sklepie za bramą campingu. Ja zużyłem prawie całą w ciągu pięciu dni - ale Truma chodziła niemal cały czas....

Edited by pawel1966 (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
pawel1966
W dniu 1.05.2019 o 09:27, Commander napisał:

Pawełku.... przepraszam że tak bezpośrednio...ale masz źle rozłożony daszek. Przy dużym deszczu zrobi się balon i połamią się nogi. Środkowa rurka musi być najwyższa. I to w sposób znaczący. Woda ma iść po skosie na boki.

Miejsce urocze. Wpisuje do swojego kajetu. Nie byliśmy tam jeszcze. Miłego pobytu.

Pozdrawiam.

Bardzo Ci dziękuję!!!! wszystko poprawiłem i nic mi się dzięki temu nie zawaliło, bo wczoraj od popołudnia lało już dość solidnie:)pozdrawiam !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Commander

Bardzo proszę. O to właśnie chodziło.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pawel1966

A więc decyzja podjęta:) na Boże Ciało znów jedziemy na Roztocze - czyli Camp Susiec

Share this post


Link to post
Share on other sites
pawel1966

Ttm razem nie ma tu oprocz nas prawoe nikogo. Jedna przyczepa, keden namiot i parenascie osób w domkach. Jest po prostu pięknie... Tym bardziej, że mam takich pomocników:)

20190619_193155_HDR.jpg

20190619_193228_HDR.jpg

20190619_213257_HDR.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Commander

Co prawda jest to dosyć obce mi uczucie...ale jednak zazdroszczę. Ja niestety muszę pracować. Życie...

Share this post


Link to post
Share on other sites
rumpel

"alone in the dark" - ostatnia piękna fota, nadaje klimat ....

Pozdrawiam i miłego wypoczynku ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
pawel1966
W dniu 19.06.2019 o 22:47, rumpel napisał:

"alone in the dark" - ostatnia piękna fota, nadaje klimat ....

Pozdrawiam i miłego wypoczynku ?

Dziękujemy @rumpel Roztocze powala spokojem...wczoraj zaliczylismy splyw Tanwią, basen w Roztoczanke (osrodek wczasowy), przedwczoraj kapielisko w Majdanie Sopockim (są tam również pola namiotowe z możliwością podłączenia do prądu), piękny las na piechote lub ma rowerach i.  Jagody. Cos pięknego. Burze nas omijają, pogoda cudowna. Jesteśmy tu w tej chwili niemal sami. To super miejsce na takie kilkudniowe wypady.

20190622_124949_HDR.jpg

20190622_135447_HDR.jpg

20190622_151924_HDR.jpg

20190622_165236_HDR.jpg

20190621_103923_HDR.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
rumpel

No pięknie tam, a do tego jeśli nie ma tłoku i jest spokój to brzmi jak bajka. Obecnie jestem na Loch Ness i nie powiem złego słowa, ale spokoju to z kagankiem w ten długi weekend szukać ?. Sentyment mam do Zamościa , a stamtąd  rzut beretem na Rozrocze. Z pewnością dołożyleś cegiełkę, bym tam rodzinę zabrał.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...