Skocz do zawartości

Dokąd zmierza motoryzacja...


BUMERANG

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, dudek_t napisał:

Na szczęście wszystkie kody mają jedną wspólną cechę ;)

Dokładnie, kwestia czasu aż ktoś to ogarnie i złamie kody. Wtedy auta po gwarancji będzie można normalnie serwisować o zwykłych mechaniorów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko znowu będzie dużo drożej. Trzeba będzie dokupić kolejny osprzęt :niewiem:

Będzie większa hulajnoga ? 

https://wrc.net.pl/is-juz-w-sierpniu-xiaomi-zaprezentuje-swoj-pierwszy-samochod-znamy-pierwsze-szczegoly-bedzie-hit

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.07.2021 o 19:22, danielpoz napisał:

Rumuni mają swojego elektryka. Zwykłe autko no ale jest i jezdzi?

 

Troszkę czasu już zleciało i jak tam ten nasz milion ekektryków? Oczywiście domyślam się że nie wyprodukowano jeszcze tego obiecanego miliona.

Tak poważnie zapytam bo było tu kilku którzy bronili do ostatniej krwi tej całej izery. 

Ile już aut jezdzi? Dobrze się sprzedają? W których salonach można zamówić jazdę próbną Izera?  Może jakiś cennik ktoś podeśle. 

Szerokiej drogi?

IMG_20210722_170458.jpg

Mija kolejny roczek?

 

Drodzy kibice polskiej elektrycznej motoryzacji?. Jak tam nasza a właściwie WASZA Izera? Ciekawe jakie warianty karoserii ostatecznie wybrano, przetestowano i wdrożono do produkcji. Rozumiem że fabryka gotowa, wszystkie łańcuchy technologiczne zapięte co do ogniwa no i kadra pracownicza czeka na gwizdek do startu?

 

Koniec marudzenia że benzyna lub ON. Już za chwile już za momencik będziecie jeździć tanio i ekologicznie? 

Wiara czyni cuda ?

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, danielpoz napisał:

Mija kolejny roczek?

 

Drodzy kibice polskiej elektrycznej motoryzacji?. Jak tam nasza a właściwie WASZA Izera? Ciekawe jakie warianty karoserii ostatecznie wybrano, przetestowano i wdrożono do produkcji. Rozumiem że fabryka gotowa, wszystkie łańcuchy technologiczne zapięte co do ogniwa no i kadra pracownicza czeka na gwizdek do startu?

 

Koniec marudzenia że benzyna lub ON. Już za chwile już za momencik będziecie jeździć tanio i ekologicznie? 

Wiara czyni cuda ?

 

 

 

 

Zmieniły się priorytety i obecnie trwa przeprojektowywanie technologii napędu. Teraz nie ma być już elektryczny, ale na chrust  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Piotrekm13 napisał:

Zmieniły się priorytety i obecnie trwa przeprojektowywanie technologii napędu. Teraz nie ma być już elektryczny, ale na chrust  ;)

To parę ładnych bańek znowu poleci do "specjalistów" i konsultantów.

2 minuty temu, Maras napisał:

Akumulatory do aut elektrycznych: ile kosztują w Polsce, jak często się je  wymienia, zamienniki | Autokult.pl

Tylko leff który ma już zajechaną baterie ma blisko 20 lat i nadaje się jako całość do recyklingu. Nikt nie wyda 100tyś zł do auta które już nie ma wartości. 

Analogicznie nikt nie kupuje nowego silnika za kilkadziesiąt tyś zł do starego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, danielpoz napisał:

Mija kolejny roczek?

 

Drodzy kibice polskiej elektrycznej motoryzacji?. Jak tam nasza a właściwie WASZA Izera? Ciekawe jakie warianty karoserii ostatecznie wybrano, przetestowano i wdrożono do produkcji. Rozumiem że fabryka gotowa, wszystkie łańcuchy technologiczne zapięte co do ogniwa no i kadra pracownicza czeka na gwizdek do startu?

 

Koniec marudzenia że benzyna lub ON. Już za chwile już za momencik będziecie jeździć tanio i ekologicznie? 

Wiara czyni cuda ?

Mów mi frajerze od dziś.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale stronka jest fajna, czyli połowa sukcesu.;)

https://izera.pl/

Tylko że najświeższe materiały znalazłem z grudnia zeszłego roku. Rozumiem że zapracowani...:wacko:

PS. Wie ktoś jak można zapisać się tam do zarządu??? Tylko nie jestem pewien  czy lepiej tam czy do CPK :hmm:

Edit:

Jest jeszcze to:

https://electromobilitypoland.pl/

Ale podobnie jak wyżej nie wiadomo kiedy była jakakolwiek aktualizacja. W aktualnościach nie ma dat, z kiedy jest wpis, ale czytając najświeższy artykuł wnioskuję że na pewno sprzed paru miesięcy (sprzed wojny). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Piotrekm13 napisał:

Zmieniły się priorytety i obecnie trwa przeprojektowywanie technologii napędu. Teraz nie ma być już elektryczny, ale na chrust  ;)

Tylko skąd ten chrust brać, skoro nawet bocian gołą ..upą na kracie siedzi :-]

50 minut temu, danielpoz napisał:

To parę ładnych bańek znowu poleci do "specjalistów" i konsultantów.

Tylko leff który ma już zajechaną baterie ma blisko 20 lat i nadaje się jako całość do recyklingu. Nikt nie wyda 100tyś zł do auta które już nie ma wartości. 

Analogicznie nikt nie kupuje nowego silnika za kilkadziesiąt tyś zł do starego auta.

Kiedyś wpadł mi w oko artykuł o pojazdach komunikacji miejskiej w Chinach. Wspominano tam, że po zużyciu baterii, z uwagi na koszt wymiany, i kasuje się cały pojazd. Więc jeśli nawet dla kitajców jest to drogie, to co ma być u nas?

Za x lat przyjdzie nam jeździć plastikowymi zabawkami.

293680654_1114237596110423_7886981864481003864_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Marcin T napisał:

Kiedyś wpadł mi w oko artykuł o pojazdach komunikacji miejskiej w Chinach. Wspominano tam, że po zużyciu baterii, z uwagi na koszt wymiany, i kasuje się cały pojazd. Więc jeśli nawet dla kitajców jest to drogie, to co ma być u nas?

U nas się naprawi. Najpierw kilku mechaników zginie lub się poparzy, żeby przetrzeć ścieżki, ale później już z górki... Ewentualnie jak Pan Zenek nie naprawi to do jeziora można z górki stoczyć. :mlot:

A jeszcze znalazłem materiały dot. fabryki. Nie wiem kiedy pierwsza Izera zjedzie z taśmy, ale wygląda, że produkcja idzie pełną parą: :D

https://dziennikzachodni.pl/budowa-fabryki-izery-na-razie-bez-przelomu-trwaja-procedury-zwiazane-z-zamiana-gruntow-pod-fabryke-i-negocjacje-dotyczace/ar/c1-16452561

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Piotrekm13 napisał:

PS. Wie ktoś jak można zapisać się tam do zarządu??? Tylko nie jestem pewien  czy lepiej tam czy do CPK :hmm:

Zdecydowanie CPK - już prawie 300 mln rozp... wydali znaczy się, a ponoć jeszcze skrawka ziemi nie wykupili:D

2 godziny temu, Piotrekm13 napisał:

Zmieniły się priorytety i obecnie trwa przeprojektowywanie technologii napędu. Teraz nie ma być już elektryczny, ale na chrust  ;)

Polecam zapiąć towarówkę i udać się na Słowację - skurkowańcy bogaci są - mnóstwo chrustu tam widziałem:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Marcin T napisał:

 kasuje się cały pojazd. Więc jeśli nawet dla kitajców jest to drogie, to co ma być u nas?

.

 

Prawidłowo, nawet Chińczycy wiedzą że nie  opłaca się remontować wyeksploatowanego pojazdu.???

W Polsce też już od wielu lat nie praktykuje się NG autobusów.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.