Skocz do zawartości

Pierwsza przyczepa - prośba o pomoc


dracco

Rekomendowane odpowiedzi

Zapewne jak się większość domyśla oryginalny nie będę :)
Na początek witam wszystkich. Forum studiuję już od dłuższego czasu. Decyzja o zakupie zapadła rok temu, nawet coś oglądałem, ale jakoś nie było parcia i tak mi się zeszło. Jednak w tegoroczny specyficzny sezon dotkliwie odczułem brak przyczepy, wakacje z nią byłyby na pewno dużo bardziej atrakcyjne - motywacja jest :)
Zdarzały nam się wyjazdy na kempingi pod namiot czy do domku, ten sposób wypoczynku nam pasuje. Mamy zaprzyjaźnione rodziny z przyczepami także może jakieś wypady na dziko w większym gronie udałoby się zorganizować.
Rodzinka to 2+2, z tego co pooglądałem najbardziej by nam odpowiadało coś z piętrowymi łóżkami. DMC max 1500. Co do budżetu, zanim zdecydowałem się napisać, a trwało to trochę, był już nie raz przesuwany od 20k do prawie 50k. Napaliłem się już na parę przyczep za ponad 40k i trafiłem dziś na post Larysy

 i stwierdziłem, że na początek poszukam coś tańszego. Jeśli złapiemy bakcyla na 100% to w przyszłości się pomyśli nad czymś fajniejszym.
Prosiłbym zacne grono o ocenę https://www.alexcamp.pl/sprzedaz-przyczep-kempingowych/burstner/burstner-480-tk-sportiv/  Może ktoś oglądał lub ma blisko i mógłby spojrzeć w wolnej chwili? Mam stosunkowo niedaleko więc pewnie zdecyduję się podjechać obejrzeć jeśli na zdjęciach nie będzie widać poważnych wtop. Kuchenne okno jest pęknięte, ale sprzedający twierdzi, że to środkowa część.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 93
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Bardzo rozsądna decyzja.