Skocz do zawartości

Hermanek Misia


Misio

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

3 godziny temu, danielpoz napisał:

Tylko 2 tony na haku? ?

Chyba że to automat. 

Faktycznie mało :hmm: ja mam cos ok 2,5t

Godzinę temu, Misio napisał:

Liczę że w 600kg się zamieszczę + 100kg na "rzeczy w szafkach"...I będzie na styk...

U nas goły ważył 1860 a juz podczas wyjazdu (bez rowerow) ale z nami i wszytskim na gotowo równiutko 3000kg ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zobaczymy ... w najgorszym razie będzie trzeba z czegoś rezygnować ?

Ale Twoje 1140kg pokazuje że nie jest nie realne się zmieścić w 1tonie (chyba że Ty od razu wszystko tak odchudzałeś)...

3 godziny temu, kit napisał:

Ale ciężki ?

700kg względem naszego ciut mniejszego Transita ?

Chociaż z tym ciutem też takie przymrużenie oka ?

Tylny napęd waży i jednak jest "ciut" większy...

3 godziny temu, danielpoz napisał:

Tylko 2 tony na haku? ?

Chyba że to automat. 

Manual 6biegowy...ale przyczepy na 90% nie będę nim ciągał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zważałem specjalnie na wage przy budowie bo po wstępnym ważeniu wiedziałem że sie zamieszczę w 3,5 ? Kilogramy naprawde lecą szybko a jeszcze po zabudowie wrzuci się sporo ...

Myślę że spokojnie się zmieścisz w wadze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Misio napisał:

Liczę że w 600kg się zamieszczę + 100kg na "rzeczy w szafkach"...I będzie na styk...

Michu, przy takim limicie wagowym to poszycie wewnątrz  i meble tylko i wyłącznie z super lekkiej  sklejki dedykowanej dla przemysłu karawaningowego. A to nie są tanie rzeczy, jak by to Ferdek powiedział ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie sklejki i tak by były...nie tylko z powodów wagi...

 

Mój kamper (Osiołek) jak go kupiłem ważył pusty 2700kg teraz ledwo się mieszczę w 3,5t...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kit napisał:

Faktycznie mało :hmm: ja mam cos ok 2,5t

?

Dostawczaki/blaszaki mają często 2500-3000kg na haku. Ducato L1H1 z najsłabszym silnikiem ma właśnie tylko 2500kg.

2 godziny temu, Misio napisał:

 ?

Manual 6biegowy...ale przyczepy na 90% nie będę nim ciągał :D

Czyli skrzynia zwyczajna tak jak w innych dostawczakach. 

Hak się przyda na rowery ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, danielpoz napisał:

Hak się przyda na rowery ?

Jak zostaną kg... a jak rowery nie będę wkładał do bagażnika, to wówczas będę rozważał hak...tym bardziej że mam platformę.

Na razie będzie walka z kg...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2520kg pusty blaszak waży???

Wiem, wiem pamiętam "że z papieru aut nie robią"?, ale to jest tylko 80kg mniej jak waży moja alkowa gotowa do drogi (bez osób,ale z ich "bagażem", wodą i pewnie minimum kilkoma kilogramami zbędnych "przydasiów", których przed tym sezonem mam zamiar "się pozbyć").

Teraz dopiero rozumiem czemu służbowe 2.0 140KM tak "ciężko jeździ"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Misio DMC 3490 to jest jakiś standard w nich? W sensie dlaczego nie 3500? Wiem, że w praktyce te 10kg to juz żadnej różnicy nie robi, po prostu z ciekawości się zastanawiam skąd takie homologacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Standard 3,5...

Takie mam dziwny dowód i tabliczkę (auto z polskiego salonu)

Może kiedyś będę chciał powalczyć o te 10kg...Ale się zobaczy...

Ale też się spotkałem z crafterami z dac 3100-3200kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 25.02.2021 o 11:40, golob napisał:

@Misio DMC 3490 to jest jakiś standard w nich? W sensie dlaczego nie 3500? Wiem, że w praktyce te 10kg to juz żadnej różnicy nie robi, po prostu z ciekawości się zastanawiam skąd takie homologacje.

Bo kiedyś w DE było tacho w autach o dmc od 3500 kg i tak przed tym uciekano, a w PL wpadało się w podatek od środków transportu bo interpretacje podatkowe były tak różne ile urzędów - jedne łapały auta o dmc powyżej 3500 kg, inne auta o dmc 3500 kg już brały w pierwsze widełki podatkowe.

Edytowane przez MaciekR4 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.