Skocz do zawartości

Czy Niewiadów ?


crazyrider2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie, jestem nowy na tym forum i miałbym kilka pytań do bardziej doświadczonych kolegów odnośnie przyczep Niewiadów. Mianowicie wpadła mi w oko nowa przyczepka Niewiadów N126NT w cenie ok. 35.000 zł. Przyczepka bardzo mi się podoba przede wszystkim ze wzg. na możliwości manewrowania, konstrukcję, wagę (bez przeglądu itp.), pochodzenie ;), jak również to oczywiście, że jest nowa. Przyczepka ma służyć w zasadzie tylko mnie ( pracuje za granica, może służyć jako kwatera(?) Wypady na ryby etc.) Pytanie moje czy warto za te pieniądze (jestem laikiem, proszę o wyrozumiałość) i zastanawiam się  również czy mój wzrost (190cm) nie będzie przeszkodą i nie będę się w niej męczył na dłuższą metę? Z góry dziękuję za odp. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 167
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Godzinę temu, crazyrider2 napisał:

Napisałem o nowej przyczepce dla jednej osoby. Czy za 35 tys kupię nową innej marki? Rozumiem, że polecasz zdecydowanie rozglądać się za używaną?

Ale to już sam musisz zdecydować, nowa to nowa ??

a Niewiadów przeżyje dużo, bo to inna konstrukcja - laminat

Żeby kupić coś większego to z 10tys trzeba dołożyć

Dobrze było by zobaczyć na żywo, bo przy 190cm wzrostu może być ciasno

N126nt nie ma czasem 850kg ? Bo tak widzę w ogłoszeniach 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiadow N126NT 750 kg DMC.(info ze strony Niewiadów) W takim razie co ewentualnie można kupić (jeśli można?) nowego aktualnie w klasie budżetowej, co byście polecili? Myślę o kwocie do  ok. 45 tys. Przeglądam również  używki kilku letnie i natrafiłem na takie ogłoszenie http://manczak.pl/przyczepa/burstner-primo-435ts/. Co o tym myślicie? A jeśli już to gdzie szukać zadbanych używek w PL?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach