Skocz do zawartości

LMC LUXUS 490K i GV 1.9ddis


Mati43

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 122
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Macie jakieś linki co jest powodem? Fabrycznie nowe Durango i RAM sprzedawane w Europie przechodzi homologacje w De z takim hakiem. Ja co prawda wymieniłem na Brinka ale z innych powodów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, bw81 napisał:

Macie jakieś linki co jest powodem? Fabrycznie nowe Durango i RAM sprzedawane w Europie przechodzi homologacje w De z takim hakiem. Ja co prawda wymieniłem na Brinka ale z innych powodów.

Jedyna sensowna możłiwość to taka jak pisałem, pod wpływem stabilizatora może luzować się kula. Tylko że nie tu. Ta co ja kupiłem jest homologowana do 3.5T i ma frez zapobiegający samoczynnemu odkręcaniu.Ale może jest inny powód.

Te tańsze haki podobnie wyglądające mają nie frez a dospawany kawałek grubej stalowej blachy do mocowania, kula u podstawy jest z jednej strony płaska. I to zapobiega odkręcaniu.Ja wybrałem z frezem 20zł więcej.

Edytowane przez Mati43 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale takiej https://allegro.pl/oferta/kula-haka-holowniczego-zaczep-quada-hak-przyczepki-5627557068 czyli bez zabezpieczenia.

Nie powiem, pierwszy raz musiałem jeepem holować 1400 kg towarówkę ponad 200km. Bałem się bo jakoś nie ufałem temu zabezpieczeniu kuli, jak i samego bolca blokującego. Lepsze spasowanie haka mam w traktorku Yanmar:) ale zrobiłem 200km zatrzymując się co 50km i kontrolowałem stan kuli. Na szczęście nic się nie stało kula siedziała skręcona.

Edytowane przez Mati43 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodge sprzedawane w Eu maja podkładkę sprężynującą i nakrętkę samokontrującą.

Są jeszcze takie do wyboru w salonie:

 

image000000-2.jpg

Edytowane przez bw81 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łazienka identyczna tak jak w wersji na przodzie. Ale za to łatwiej by było pełną zasłonę prysznicową zamontować. Równy dach.

 

Autko też fajne :ok: Jak przedmówcy zauważyli trzeba uważać by z 490 nie zrobiło się więcej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co 490 zostaje. Chcę po swojemu ja doszczelnic dla lepszego snu i założyłem moover nowe akusy dostanie także nie m sensu zmieniać. W tym sezonie może dwa wyjazdy tylko zaliczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Suzu4x4 napisał:

Mati zapytaj kolegi Danielpoz , jeśli dobrze kojarzę on ciąga swoją budę chyba 1800kg amerykańskim V8 z przykręcanym chromowanym hakiem , a robi rocznie sporo km z budą więc będziesz miał info z pierwszej ręki ;)

 

Jeśli instrukcja zakazuje takiego haka to jeździć z przyczepą nie możecie. Przykro mi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.