Skocz do zawartości

Nasze mobilne M1


dudek_t

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 164
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

to faktycznie kulasz się dużo, mi puknęło 3800. To jeszcze dwa miechy i będziesz wymieniał olej

W moim nowym holowniku 10 tys km w 5 tygodni...

 

Dudek jak się seat spisuje? Jaka wersja wyposażenia? Miałem chrapkę na ten model. Brakowało mi jedynie ledów jako dziennych i aktywnego tempomatu.

Edytowane przez PLopaPL (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim nowym holowniku 10 tys km w 5 tygodni...

 

 

Widzę że co jeden to lepszy :) wychodzi że prowadze spokojne, rodzinne życie :) mało w pracy, mało w aucie dużo w domu z dzieciakami i w ogrodzie. W sumie to już w życiu się napracowałem, jak na te 29 lat na karku to chyba dość, trzeba odpocząć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że co jeden to lepszy :) wychodzi że prowadze spokojne, rodzinne życie :) mało w pracy, mało w aucie dużo w domu z dzieciakami i w ogrodzie. W sumie to już w życiu się napracowałem, jak na te 29 lat na karku to chyba dość, trzeba odpocząć :P

Nie ma potrzeby to się nie jeździ i już. Drożej sprzedasz auto za kilka lat, mniej w niego włożysz. Czas dla rodziny bezcenny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dudek jak się seat spisuje? Jaka wersja wyposażenia? Miałem chrapkę na ten model. Brakowało mi jedynie ledów jako dziennych i aktywnego tempomatu.

 

Jak na razie bardzo dobrze. Jestem w 100% zadowolony. To wersja 2.0 TDI 4drive DSG Style Advanced z jakimiś pakietami. Generalnie nie było dużo do "klikania" ;) To największa i moim zdaniem jedyna wada tego samochodu względem bliźniaczego Sharana - brak możliwości zamówienia aktywnego tempomatu. Na razie jeszcze nie jestem zdeterminowany ale można to dołożyć. Nie wykluczam takiej rzeźby po zakończeniu leasingu. Dzienne ledy kompletnie nie robią mi różnicy za to w nocy, klasyczny biksenon przepięknie daje radę. Jak dla mnie zdecydowanie lepiej świecą niż Ledy np w Leonie. Generalnie skłaniałbym się do Sharana (głównie przez ten tempomat) ale najkorzystniejsze oferty różniły się między VW a Seatem o blisko 30000zł a Sharan nadal nie miał kilku elementów wyposażenia (pakiet zimowy, szklany dach i coś jeszcze).

Moja sztuka ma jeszcze dodatkowe, poza fabryczne, usprawnienie do przewożenia osoby niepełnosprawnej na miejscu fotela pasażera. To niestety ogranicza komfort dla zdrowego, wysokiego pasażera z przodu i na miejscu za pasażerem z tyłu. Jednak przez pierwszy tydzień, zanim wykonałem modyfikacje, pasażerowie chwalili wygodne fotele. Ja również z kierowcy jestem bardzo zadowolony. Jednak trzeba otwarcie powiedzieć że funkcja "masażu" brzmi zdecydowanie zbyt dumnie jak na to co oferuje (tylko poruszanie się podparcia pod lędzwia). 

PS. Co do dyskusji z wątku moto - przy zestawie o łącznym DMC 4450kg i realnej wadze około 4000kg silnik diesla o mocy 184 koni wystarcza z nawiązką. Oczywiście, w skrajnych sytuacjach (długie górskie podjazdy autostradowe czy drogi o rekordowych nachyleniach) może przydać się coś więcej jednak w 99% przejechanych kilometrów umożliwia totalnie bezstresową jazdę i czucie mocy pod butem. Wyprzedzanie "tirów", autobusów poruszających się poniżej 90km/h to fraszka. Co do temperatur - dam znać po sezonie ale na razie maksymalną temperaturę oleju (przy jeździe z przyczepą) miałem na poziomie 117 stopni podczas gdy przy dłuższej jeździe z prędkościami autostradowymi dochodzi nawet do 135 stopni (wg użytkowników, ja się do takiej jeszcze nie zbliżyłem nigdy). 

 

 

Nie ma potrzeby to się nie jeździ i już. Drożej sprzedasz auto za kilka lat, mniej w niego włożysz. Czas dla rodziny bezcenny.

 

 

O to to! My co prawda jeździmy razem bardzo dużo i na te przebiegi co teraz robimy to już jakoś bardzo nie narzekam. Po prostu lubimy wycieczki w praktycznie każdej wolnej chwili. Jednak do takiej orki służbowej jak pisałem parę postów wyżej (i jaką ma jeszcze Bartek w tej chwili) to już nie wrócę nigdy (no chyba że na chleb zabraknie i nie będzie innego wyjścia, tfu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie o jakich wy przebiegach mowicie...  :]  :]  :]

 

Służbowe Caddy mam od 08.03.2016 - przejechałem 29.200

Prywatne V70 mam od 02.08.2016 - przejechałem 56.300

 

Wiec pewnie rocznie wychodzi okolo 110-115 tys.... w tym jakies 20tys z przyczepa....

volvo na taxi?  :yay:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... brak możliwości zamówienia aktywnego tempomatu.

 

Ja na razie miałem okazję przetestować aktywny tempomat solo jadąc na zatłoczonej krajówce gdzie wyprzedzanie nie miało sensu. Uczepiłem się ostatniego samochodu, włączyłem aktywny tempomat i jedyne co mnie interesowało to ewentualna zmiana biegów według podpowiedzi komputera. Jak to się sprawdzi z przyczepą - zobaczymy.

 

Gratuluję pięknego zestawu :yes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

volvo na taxi?  :yay:

 

Wrecz przeciwnie... nawet stopowiczow nie biore..

 

Tak jest jak wyjeżdżasz co drugi weekend z rodzinka odpocząc, mame masz 200km od siebie, wlasny biznes prowadzisz 200km od miejsca zamieszkania... a do tego pracujesz na etacie w korporacji...  wychodze z domu dzien w dzien po 6:00 czesto wracam przed 22:00....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrecz przeciwnie... nawet stopowiczow nie biore..

 

Tak jest jak wyjeżdżasz co drugi weekend z rodzinka odpocząc, mame masz 200km od siebie, wlasny biznes prowadzisz 200km od miejsca zamieszkania... a do tego pracujesz na etacie w korporacji...  wychodze z domu dzien w dzien po 6:00 czesto wracam przed 22:00....

a już myślałem że jestem sam na świecie :hmm: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Tak jest jak wyjeżdżasz co drugi weekend z rodzinka odpocząc, mame masz 200km od siebie, wlasny biznes prowadzisz 200km od miejsca zamieszkania... a do tego pracujesz na etacie w korporacji... wychodze z domu dzien w dzien po 6:00 czesto wracam przed 22:00....

To jeździsz służbową furą :P a przebiegów takich nie bierzemy pod uwagę B)

 

Wysłane z telefonu

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek nie służbową... Volvo nawet w działalność mam nie wciągnięte, bo miało być na 2-3 miesiące.... ;-)

 

Caddy tylko do przebiegów korporacyjnych, a reszta tylko Vołoviną.... i co by nie pisac wole jechac 300km starym Volvo niz 100km nowiutkim Caddy (pomimo ze to osobówka w najwyższej wersji wyposażenia) - bo lepiej jechać kanapą jak szynobusem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek nie służbową... Volvo nawet w działalność mam nie wciągnięte, bo miało być na 2-3 miesiące.... ;-)...

He he, zawsze prowizorka najtrwalsza :lol:

Ja też na chwilę miałem różne prace które ciągną się zdecydowanie za długo :wacko: dobrze że część to zdalne do zrobienia nawet na kempingu B)

 

Wysłane z telefonu

 

Edytowane przez chris_66 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie bardzo dobrze. Jestem w 100% zadowolony. To wersja 2.0 TDI 4drive DSG Style Advanced z jakimiś pakietami. Generalnie nie było dużo do "klikania" ;) To największa i moim zdaniem jedyna wada tego samochodu względem bliźniaczego Sharana - brak możliwości zamówienia aktywnego tempomatu. Na razie jeszcze nie jestem zdeterminowany ale można to dołożyć. Nie wykluczam takiej rzeźby po zakończeniu leasingu. Dzienne ledy kompletnie nie robią mi różnicy za to w nocy, klasyczny biksenon przepięknie daje radę. Jak dla mnie zdecydowanie lepiej świecą niż Ledy np w Leonie. Generalnie skłaniałbym się do Sharana (głównie przez ten tempomat) ale najkorzystniejsze oferty różniły się między VW a Seatem o blisko 30000zł a Sharan nadal nie miał kilku elementów wyposażenia (pakiet zimowy, szklany dach i coś jeszcze).

Moja sztuka ma jeszcze dodatkowe, poza fabryczne, usprawnienie do przewożenia osoby niepełnosprawnej na miejscu fotela pasażera. To niestety ogranicza komfort dla zdrowego, wysokiego pasażera z przodu i na miejscu za pasażerem z tyłu. Jednak przez pierwszy tydzień, zanim wykonałem modyfikacje, pasażerowie chwalili wygodne fotele. Ja również z kierowcy jestem bardzo zadowolony. Jednak trzeba otwarcie powiedzieć że funkcja "masażu" brzmi zdecydowanie zbyt dumnie jak na to co oferuje (tylko poruszanie się podparcia pod lędzwia). 

PS. Co do dyskusji z wątku moto - przy zestawie o łącznym DMC 4450kg i realnej wadze około 4000kg silnik diesla o mocy 184 koni wystarcza z nawiązką. Oczywiście, w skrajnych sytuacjach (długie górskie podjazdy autostradowe czy drogi o rekordowych nachyleniach) może przydać się coś więcej jednak w 99% przejechanych kilometrów umożliwia totalnie bezstresową jazdę i czucie mocy pod butem. Wyprzedzanie "tirów", autobusów poruszających się poniżej 90km/h to fraszka. Co do temperatur - dam znać po sezonie ale na razie maksymalną temperaturę oleju (przy jeździe z przyczepą) miałem na poziomie 117 stopni podczas gdy przy dłuższej jeździe z prędkościami autostradowymi dochodzi nawet do 135 stopni (wg użytkowników, ja się do takiej jeszcze nie zbliżyłem nigdy). 

 

 

 

 

O to to! My co prawda jeździmy razem bardzo dużo i na te przebiegi co teraz robimy to już jakoś bardzo nie narzekam. Po prostu lubimy wycieczki w praktycznie każdej wolnej chwili. Jednak do takiej orki służbowej jak pisałem parę postów wyżej (i jaką ma jeszcze Bartek w tej chwili) to już nie wrócę nigdy (no chyba że na chleb zabraknie i nie będzie innego wyjścia, tfu).

 

Powiedz, jak finansowo wyszedł samochód. Jaki rabat dostałeś? Masz wersję 7-mio osobową? U mnie w skodzie biksenon również świeci rewelacyjnie - tak jak pisałeś znacznie lepiej niż full led np. w leonie. Tylko brak tego aktywnego tempomatu, który jest rewelacyjny. Prowadzę firmę, więc praktycznie wszystko służy zarówno celom służbowym jak i prywatnym... Również skodzina, jeżdżę nią służbowo (najwięcej) prywatnie to tylko kilka kilometrów.

Edytowane przez PLopaPL (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam jaka była cena wyjściowa. Teraz jak wyklikałem taką wersję (wreszcie jest na stronie) to wychodzi 185 cennikowo (werja 5 osobowa, potrzebuję głębokiego bagaznika). Czyli dostałem coś koło 11% bo finalnie wyszło 163. Sharan w "wysokiej linii" :D z wyposażeniem takim jak Alhambra + aktywny tempomat ciągle był bardzo blisko 2 z przodu (wyjściowo około 220). A to już cena T6 Multivan z przyzwoitym wyposażeniem czy Touarega w golasie. Jedyne różnice jakie znalazłem organoleptycznie to brak "dywanów" na bokach tunelu środkowego, dużo mniej kolorów, felg, tapicerek do wyboru i brak aktywnego tempomatu czy najnowszych modeli navi w opcji. Sharan, w przeciwieństwie do wszystkich nowych VW ma nawet "seatowskie", czerwone podświetlenie wnętrza. Wg mnie nie było to wszystko warte 30000zł dopłaty. Warunki leasingowe najlepsze dostałem w VW banku (coś na poziomie 3.1% przy 20% wpłaty własnej i 4 latach spłaty). Nie miałem zresztą dużego wyboru bo fotel akcesoryjny chciałem też wrzucić w raty i ten bank nie robił z tym żadnego problemu pod warunkiem montażu w ASO. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam jaka była cena wyjściowa. Teraz jak wyklikałem taką wersję (wreszcie jest na stronie) to wychodzi 185 cennikowo (werja 5 osobowa, potrzebuję głębokiego bagaznika). Czyli dostałem coś koło 11% bo finalnie wyszło 163. Sharan w "wysokiej linii" :D z wyposażeniem takim jak Alhambra + aktywny tempomat ciągle był bardzo blisko 2 z przodu (wyjściowo około 220). A to już cena T6 Multivan z przyzwoitym wyposażeniem czy Touarega w golasie. Jedyne różnice jakie znalazłem organoleptycznie to brak "dywanów" na bokach tunelu środkowego, dużo mniej kolorów, felg, tapicerek do wyboru i brak aktywnego tempomatu czy najnowszych modeli navi w opcji. Sharan, w przeciwieństwie do wszystkich nowych VW ma nawet "seatowskie", czerwone podświetlenie wnętrza. Wg mnie nie było to wszystko warte 30000zł dopłaty. Warunki leasingowe najlepsze dostałem w VW banku (coś na poziomie 3.1% przy 20% wpłaty własnej i 4 latach spłaty). Nie miałem zresztą dużego wyboru bo fotel akcesoryjny chciałem też wrzucić w raty i ten bank nie robił z tym żadnego problemu pod warunkiem montażu w ASO. 

 

 

Cena dosyć przystępna. Pamiętam jak konfigurowałem skodę i e klasę. Wiadomo, mercedes inna liga. Jednak mercedes ponad 2 x skoda z tym samym wyposażeniem. jakoś nie czułem potrzeby płacenia dwa razy tyle za porównywalnej wielkości auta (zaraz będzie hejt). Powiem więcej, mercedes był odczuwalnie ciaśniejszy w środku. Ponadto mam wrażenie że dwu litrówka vw przenosi mniej drgań na wnętrze auta niż np dwa litry mercedesa czy bmw.

 

Ogólnie to zacny zestaw masz. :)

Ja, jako początkujący, na razie zainwestowałem w 10 letnią hobby. Zobaczymy, czy załapię bakcyla na karawaning. 

Edytowane przez PLopaPL (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.