Skocz do zawartości

I oto jest, nowy holownik c4gp


jacekzoo

Rekomendowane odpowiedzi

Jacek00 - tak trochę poza tematem. Co jest przestarzałego w nowym Touranie? :look:

No wygląd :-D Ale to wiadomo, że kwestia gustu. Jednym taka bryła się podoba.

 

Ale sama konstrukcja jest z którego roku? Wygląda niemal identycznie jak w 2003 roku kiedy debiutował.

 

Edit. Ok, widzę, że nowy Touran to już niby nowa konstrukcja. Ale wizualnie to jest jak Verso gdzie niby też nowa a wygląda niemal identycznie jak poprzednik.

 

Więc cofam co napisałem o przestarzałej konstrukcji :-)

Edytowane przez jacek00 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 261
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Touran ma następcę??? Toć to przydomowy tjuning ;)

Ja tam golfa 3 od 7 nie odróżniam. Po drodze było coś innego? Z innymi fauvi też się pogubiłem ;) Nie raz z dacią mylę... na korzyść rumuńskiej marki ;) Dobrze, że znaczki tdi, fsi, tsi jeszcze kleją :D

A czy technicznie są pionierami? Jeśli tak to miałbym obawy o jakość patrząc jak im silniki wychodzą ostatnimi czasy. Nawet ich prasa ma problemy z obroną dobrego imienia.
Jednak dobra opinia z lat 90 nadal aktualna... podobnie jak farmazony o autach na "f". Tradycja i konserwatyzm.
Wg mnie różnice jakościowe dawno się zatarły. Po prostu trzeba brać co się podoba :)

 

 

PS. Jacek, by być zgodnym z kącikiem musisz wrzucić tu coś o budce :) No chyba, że cytrynka dostanie miano "kampera" ;)

Edytowane przez szary11
dorzucone coś do tematu :) (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacku, również gratuluję. Rok temu sie czaiłem na taką cytrynkę. Ale rzutem na taśmę i ciężkiej naradzie rodzinnej kupilem nowego turana. Faktycznie nowy turek jest inny niz stary. Na tamtego klocka wogle nie zwracalem uwagi.

Jeszcze raz gratki i troche zazdroszczę. Ciekaw jestem jak bedzie ci sie pomykac z ogonkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Oczywiście, nadal twierdzę że S-max to klasa wyżej, ale rozsądek wygrał. ...

A czy w tej klasie wyżej nadal nadruk na przyciskach na konsoli wyciera się jak w starych magnetofonach? To była rzecz, która rzuciła mi się w oczy w większości używanych s-maxów i mondeo. Niby auto z wyższego segmentu a jakość materiałów taka sobie.

Chyba że to kwestia wersji wyposażenia bo np. Francuzi też nie szaleją w niektórych renówkach. Ostatnio oglądałem Talismana. Ło matko... plastic fantastic. W megankach też szału nie ma.

 

Wysłano z Tapatalk. Przepraszam za literówki.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A czy w tej klasie wyżej nadal nadruk na przyciskach na konsoli wyciera się jak w starych magnetofonach? To była rzecz, która rzuciła mi się w oczy w większości używanych s-maxów i mondeo. Niby auto z wyższego segmentu a jakość materiałów taka sobie.

Chyba że to kwestia wersji wyposażenia bo np. Francuzi też nie szaleją w niektórych renówkach. Ostatnio oglądałem Talismana. Ło matko... plastic fantastic. W megankach też szału nie ma.

 

Wysłano z Tapatalk. Przepraszam za literówki.

 

jeżeli coś się wyciera to pewnie przy zachodnich przebiegach... u mnie 5 lat, 79.000km i przyciski jak nowe. Ja Smaxa nie uważam za jakiś tam wyższy segment, no chyba, że cenowy... Nie mam zastrzeżeń co do jakości tapicerki (fotele) jak i deski rozdzielczej. Rok temu był zakup w rodzinie i na siłę miał nie być ford - dla odmiany. Miał być niewielki SUV. Większość plastikowej konkurencji odpadła w salonie przed jazdą próbną - np. nissan x-trail, jeep renegate i jeszcze coś ale pamięć słaba. Ostatecznie jak zwykle padło na forda, tym razem kuga. Też plastikowa, ale nie trzeszczy jak jedzie, tamte trzeszczały jeszcze na postoju :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A czy w tej klasie wyżej nadal nadruk na przyciskach na konsoli wyciera się jak w starych magnetofonach? To była rzecz, która rzuciła mi się w oczy w większości używanych s-maxów i mondeo. Niby auto z wyższego segmentu a jakość materiałów taka sobie.

Chyba że to kwestia wersji wyposażenia bo np. Francuzi też nie szaleją w niektórych renówkach. Ostatnio oglądałem Talismana. Ło matko... plastic fantastic. W megankach też szału nie ma.

 

Wysłano z Tapatalk. Przepraszam za literówki.

 

Klasa wyżej rozmiarowo, bo wykończeniowo ford raczej niczym nie zachwyca, ale też nie kuje w oko. Dla mnie jest poprawny. U mnie przy 120tys. nie widać żadnych wytarć, podobnie jak u Maareca. Np. skóra na kierownicy jak nowa. Może też być to kwestią wyposażenia. Uboższe od bogatszych różnią się wykończeniem. Podobnie jak w innych markach. 

 

Ciekawe jak C4GP będzie się trzymało. "Francuzy" do ok. 2005 średnio wyglądały wewnątrz po 100-150tys., późniejsze wydają się solidniej zrobione i dłużej cieszą oko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa wyżej rozmiarowo, bo wykończeniowo ford raczej niczym nie zachwyca, ale też nie kuje w oko. Dla mnie jest poprawny. U mnie przy 120tys. nie widać żadnych wytarć, podobnie jak u Maareca. Np. skóra na kierownicy jak nowa. Może też być to kwestią wyposażenia. Uboższe od bogatszych różnią się wykończeniem. Podobnie jak w innych markach. 

 

Ciekawe jak C4GP będzie się trzymało. "Francuzy" do ok. 2005 średnio wyglądały wewnątrz po 100-150tys., późniejsze wydają się solidniej zrobione i dłużej cieszą oko.

 

c-max żony z 2006 roku też ma kierownicę jak nową przy przebiegu 236 000km, to samo mieszek od zmiany biegów. Fajne muszą mieć przebiegi sztuki z ogłoszeń gdzie widać wytartą kierownicę i 100.000km na blacie - pewnie dawno temu było 500.000km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego przebolałem i kupiłem nowego. Nie wierze już w te przebiegi. Szukałem c4gp taką roczną dwuletnia, poniżej 120-150kkm nic nie ma, a jak była jedna czy dwie to cena niewiele niższa jak nowego. I to przy polskich warunkach 60kkm/rok, a gdzie niemcy gdzie normą jest dojazd do pracy np 100km w jedną strone.

Fakt zdarzają się rodzynki z autentycznym przebiegem rzędu 15-20kkm/rok. Ale to są pojedyncze sztuki na całe niemcy. Szkoda czasu i kasy na jeżdżenie, zwĺaszcza że niemiec może i kasiasty ale nie głupi, za pół darmo takiej fury nie odda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty, Jacek ja dopiero teraz zobaczyłem.. kuźwa ale żeś zaszalał.. cytrynka jest piękna, po przesiadce z szarana to chyba jak w statku kosmicznym trochę? Szczere gratulacje wyboru. Dobrze dotrzyj! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.