Skocz do zawartości

I oto jest, nowy holownik c4gp


jacekzoo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 261
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Zawieszenie zwykłe, ale jak czytam jak chętnie wszyscy co mają poduchy przekładają na zwykłe to chyba dobrze. 

Chcieles zwykle i kupiles zwykle i bardzo dobrze, mi przypadkowo trafil sie samochod z zawieszeniem pneumatycznym i jestem z niego zadowolony. A ci co zamieniaja poduchy na sprezyny zamieniaja automaty na manuale, a w miejsce elektrycznych szyb mysla jak zamontowac korbotronik, a jak popsuje im sie klimatyzacja to wsypuja kostki lodu do filtra przeciwpylkowego i w miejsce zuzywajacych sie opon zamontowali by chetnie lane gumy od widlaka.

Problemem nie jest zawieszenie tylko druciarstwo i dziadostwo wlascicieli no i oczywiscie zajezdzone auta z przekreconymi licznikami. Poduszki wytrzymuja ok 70-80kkm i nalezy je wymienic jak ktos tego nie zrobi to z powodu przeciekow powietrza zniszczy kompresor . U mnie w 10 latku jest trzeci komplet poduszek i oryginalny kompresor . Wymiana poduszki banalnie prosta  trwa max 5min. Jak sie dba, tak sie ma i nie jest to az tak drogie jak np. Airmatic w MB 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje i niechaj bezpiecznie i przyjemnie wozi. A jak się psuć nie będzie to już w ogóle super.

Fajowy kolor!

 

 

A jeśli można to takie pytanie na które bym oczekiwał krótkiej odpowiedzi.

 

Dlaczego C4GP?

 

W tej klasie aż tak wielkiego wyboru nie mamy, lecz trochę jest. Są inne Francuzy, jest trochę Niemców. Co było decydujące?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kasa. Tu z przyzwoitym wyposaźeniem, hakiem i bagażnikiem dachowym wyszedł 104k. Najatańsza alhambra jaką znalazłem 115, ale golas kompletny, nawet relingów nie miała. Smaxy, galaxy to juz trza liczyć 130k. W podobnej kasie jedynie grand scenic, ale tu jakoś tak wyszło że nawet nie byłem ich oglądać. Brałem jeszcze pod uwagę sportage, ale w nich bagażnik jest dosłownie mikroskopijny. A wolałem skromniejsze nowe niż jakieś bajeranckie używane. Historii i przebiegu nigdy nie będę 100% pewny. A wsadzić się na mine przy leasingu kilka lat to w ogóle kaszana. Miałem pewnego sharana 6 latek, przebieg 120kkm, od kumola co ma od nowości. Ale tak się poukładało że najbliższy rok dwa nie będzie sprzedawał. I stanęło na c4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to trochę ugryzłeś od ceny "salonowej" więc super. 

 

Chociaż teraz dopiero popatrzyłem na długości i  w pewnym sensie C4GP jest jedyne. Touran czy C-max o 7- 8 centów krótsze, a z kolei S-max czy Galaxy albo Sharan dużo dłuższe. 

Jak wiele razy już pisałem, vanów nie trawię, ale Twój nabytek po prostu mi się podoba!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja wstawię swoje 'dlaczego'.

Ze względu na gabaryt mojej osoby (196cm i waga trzycyfrowa), po przymiarce do kilku suv'ów i stwierdzeniu absolutnego braku miejsca za kierowcą, doszliśmy z żoną do wniosku, że van to jest to. Zachorowaliśmy na S-Maxa, ale nowy 2.0TDCI 150KM trend z gold-x wychodził grubo powyżej 125kzł. A że wcześniej mieliśmy przez osiem lat Xsarę Picasso 1.6HDI, to powędrowaliśmy znów do Citroena.

C4 GP 2.0 BLUEHDI 150KM, to w sumie ten sam motor, ten sam rozstaw osi, buda węższa o 10 cm, ale w środku miejsca bardzo przyzwoicie. W wersji MoreLife wyposażenie chyba nawet lepsze niż w S-Maxie. No i wynegocjowaliśmy cenę 95kzł (przy 108 cennikowym + trochę dodatków). Także 30kzł w portfelu zostało...

 

Oczywiście, nadal twierdzę że S-max to klasa wyżej, ale rozsądek wygrał. ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje i niechaj bezpiecznie i przyjemnie wozi. A jak się psuć nie będzie to już w ogóle super.Fajowy kolor!A jeśli można to takie pytanie na które bym oczekiwał krótkiej odpowiedzi.Dlaczego C4GP?W tej klasie aż tak wielkiego wyboru nie mamy, lecz trochę jest. Są inne Francuzy, jest trochę Niemców. Co było decydujące?
W tej klasie nie ma już prawie nic. Scenica już nie ma, bo zrobili crossover, tak samo z 5008. Czyli u Francuzów został tylko C4P. Z konkurencji masz C-Max, którego jedynym plusem są tylko drzwi przesuwane. Masz jeszcze nudnego i przestarzałego Tourana i tak samo nudną Kia Carens czy nic nie mającą w standardzie i przestarzałą Verso.Jedynie chyba Zafira jest warta rozważania.Czyli jak widzisz. Posucha jest na rynku w segmencie minivanów. I wg mnie C4P się mocno wyróżnia na tle konkurencji

 

...Oczywiście, nadal twierdzę że S-max to klasa wyżej, ale rozsądek wygrał. ...
Oczywiście, że klasa wyżej i też więcej kosztuje. Dlatego nie ma sensu porównywać tych dwóch aut :-)Ale C4P to taki przykład dobrego kompromisu. Szkoda, że większość firm idzie już tylko w crossovery, które mi osobiście w ogóle nie leżą. Edytowane przez jacek00 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to trochę ugryzłeś od ceny "salonowej" więc super. 

 

Chociaż teraz dopiero popatrzyłem na długości i  w pewnym sensie C4GP jest jedyne. Touran czy C-max o 7- 8 centów krótsze, a z kolei S-max czy Galaxy albo Sharan dużo dłuższe. 

Jak wiele razy już pisałem, vanów nie trawię, ale Twój nabytek po prostu mi się podoba!

Mi z wymiarów wyszło że c4 jest o 3cm krótszy od sharana 1. Cena salonowa była 116600 bez haka i bagażnika. Ale ja kupiłem w wyprzedaży rocznika, w pierwszej ofercie dostałem 101500, czyli hak odpinany automat z mintażem i bagażnik wyszedł 2500.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi z wymiarów wyszło że c4 jest o 3cm krótszy od sharana 1. Cena salonowa była 116600 bez haka i bagażnika. Ale ja kupiłem w wyprzedaży rocznika, w pierwszej ofercie dostałem 101500, czyli hak odpinany automat z mintażem i bagażnik wyszedł 2500.

Ja sobie z ciekawości obejrzałem instrukcję serwisową Citroena do montażu haka. O ile w poprzedniej wersji montaż haka to była bułka z masłem, i dało się to zrobić dosłownie w godzinę pod domem, to w nowym C4P to jest już ostra jazda. Trzeba demontować zderzak z tyłu i z przodu też do czegoś. Generalnie bardzo dużo pracy. Więc cena za hak z materiałami i robocizną na poziomie 2k z małym hakiem nie wydaje się być wygórowana.

 

Tak więc przy odbiorze popatrz dokładnie jak spasowali wszystko, czy nie ma rys. Czy w bagażniku wszystko ładnie złożyli itp

 

Edytowane przez jacek00 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.