Skocz do zawartości

Kilka pytań kupującego


jacekzoo

Rekomendowane odpowiedzi

Ale jak dostanę oficjalną odmowe reklamacji to zgłoszę się do pzm żeby się upewnić, no w tym momencie przyczepa wystaje mi 3cm bardziej po prawej stronie :)

Odmowa przyszła :) zgłoszę się do rzeczoznawcy, jak potwierdzi sprawa będzie zamknięta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

pewnie przewidzieli, że po pierwszym holowaniu, ten model tak się zdeformuje z racji oszczędności na stali w budowie auta, że będzie prosto :P.

 

Takich jaj to ja jeszcze nie widziałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jest krzywy :) dostałem schemat haka, jest pod kątem. Tylko mi mie pasuje że głowka haka nie jest w osi pojazdu, wg mnie, jeżeli faktycznie z jakiegoś powodu powinien być pod kątem to gniazdo powinno być przesunięte żeby główka wyszła w osi

 

Pokaż ten schemat. 

 

 

Edit: No dobra, sam sobie odpowiadam.

Hak ma być krzywo, to wygląda na wymysł Thule, bo w specyfikacji dla wyjmowanego haka Thule też ma być krzywo. Dokładnie ma być pod kątem 93 stopni. Poniżej wycinek z instrukcji serwisowej:

 

post-19021-0-24497100-1492620409_thumb.png

 

 

I teraz najlepsze. Przy haku stałym hak jest prosty :D Czyli pod kątem są tylko haki demontowalne. Nie wiem może to wynika z jakiś zabezpieczeń, aby na mocowanie haka działały mniejsze siły. Na to wygląda.

Natomiast główka haka powinna być w osi pojazdu, na to też wskazuje ten schemat. Ale to już prawdopodobnie kwestia samego montażu i złego użycia podkładek/dystansów.

Edytowane przez jacek00 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ze schematu kula jest w osi pojazdu u ciebie nie jest :P

Teraz się okaże że każdy ma krzywo tylko tego nie widział :D

 

Napisałem o tym. Kula powinna być w osi pojazdu, natomiast szyja haka pod kątem. 

 

PS. U mnie jest dobrze :P To u drugiego Jacka jest krzywo, albo jego pomiar osi pojazdu był błędny - np jedna strona była niżej, a druga wyżej o kilka cm i już pomiar z błędem, bo do główki były inne odległości. Pewnie się okaże, że wszystko jest w porządku i Jacek wyjdzie na pieniacza :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacek dokładnie ten schemat dostałem, mam w takim formacie że na telefonie nie moge dodać, chciałem to później wrzucić ale mnie ubiegłeś. W każdym bądź razie na razie go normalnie używam, do włoch jade z platformą a nie z dachowcem. Ale udeże do jakiegoś rzeczoznawcy i zobacze co z tego wyjdzie.

 

Może dlatego w tych lusterkach speed fix które są tak zachwalane z prawej strony słabiej widze :P bo cepa jedzie obok auta :)

A skoro tak ma być, to może ją jednak źle wpinasz?? Może ona juz jest zabezpieczona ale nie osadzona 100% prawidłowo w cepce?

Nie ma opcji inaczej włożyć, bo nie zaskoczy klik. Pożycze od kumpla laser taki dla budowlańców i jeszcze raz zmierze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacek dokładnie ten schemat dostałem, mam w takim formacie że na telefonie nie moge dodać, chciałem to później wrzucić ale mnie ubiegłeś. W każdym bądź razie na razie go normalnie używam, do włoch jade z platformą a nie z dachowcem. Ale udeże do jakiegoś rzeczoznawcy i zobacze co z tego wyjdzie.

 

 

Wg mnie możesz olać tego rzeczoznawcę, bo widać, że tak ma być. Przecież Thule na takie haki dostaje homologację, i Ty też powinieneś dostać taki papier czy tam certyfikat.

 

Sprawdź dokładnie czy sama kulka jest w osi pojazdu - i sprawdź czy nie robisz błędu w pomiarze np z jednej strony niżej/wyżej masz  tą poziomicę. A najlepiej jakbyś na ziemi wyrysował krawędzie bo wtedy pomiar nie powinien mieć żadnego błędu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka, to jest tylko 1,5 cm odchylu od osi pojazdu. 3cm masz od skrajnych punktow. Jeszcze biorac pod uwage niedokladnosc metody pomiaru moze sie okazac, ze nie jest tak zle. Sprawdz jeszcze tym laserem, moze faktycznie nie masie co awanturowac. Montaz pod katem byc moze sprawia, ze hak automatyczny klinuje sie w gniezdzie podczas holowania  :niewiem:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak myślę ,że to skrzywienie może być dlatego ,ze w czasie uderzenia w hak, od tylu ,czyli jak ktoś w nas wali od tylu (za przeproszeniem),to element z kula ładnie się składa na bok i siły sie rozchodzą ,a kiedy jest wszystko nie ma tego odcięcia to kuli ciężko jest sie poddać sile i są wieksze spustoszenia ,krótko mówią według mnie hak lekko przekoszony łatwiej się złoży przy uderzeniu ,taka moja teoria

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.