Skocz do zawartości

Przyczepy fabrycznie nowe w PL


Michalcc

Rekomendowane odpowiedzi

no to ja Wam powiem, że mam Fendta z 2012 roku i nie mam żadnych problemów ani z okleiną, ani z niczym innym, a i łapy mam te "premium" w standardzie. Jeśli chodzi o DMC, bo tu było poruszane, to popieram, że im wyższe tym lepiej, bo mniejsze przeciążenie. Ja miesiąc temu podnosiłem u siebie, więc jak ktoś kupuje nową to zdecydowanie polecam zrobić to od razu, bo mniejsze koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Krzysiu, różnica jest istotna. 

Premium ma nogę/łapę od zawiasu aż do gleby, oznacza to że nacisk w przypadku niemal pionowego ustawienia będzie bezpośredni. 

W standardowej nacisk przy podobnym ustawieniu będzie za pośrednictwem nitów/sworzni "wahacza" - czyli w jednym miejscu jest łamanie podpory.

Twoje uważam za zdecydowanie lepsze.

 

Masz oczywiście rację, jest tak, jak piszesz. Mnie chodziło o to, że nie ma większych różnic w budowie tych podpór, które są u mnie, a podporami typu "premium", bo to są praktycznie te same podpory. Jedynie mają może trochę mocniejsze wzmocnienia wewnątrz (tam, gdzie chowają się silniki). Teraz nie mam pod ręką fotek, ale robiłem, więc jak znajdę, to postaram się to pokazać. Pozostałe kwestie mocowań, wzmocnień pod podłogą itp. pomijam, bo nie dotyczą już samych podpór, tylko rozwiązań ECS. Oczywiście, w stosunku do podpór "standard", różnice są kolosalne, ale o tym wspominał już Marek. Kwestia wytrzymałości podpór "premium" na obciążenie statyczne (ok. dwa razy większa) daje się pozytywnie odczuć, gdy w przyczepie przebywa jednocześnie cztery, pięć lub więcej osób (np. odwiedziny znajomych). Z racji swojej budowy (typ konstrukcji, przetłoczenia, grubsza blacha), są bardzo stabilne w linii poziomej, nie mają tendencji do ruchów na boki (bardziej komfortowe odczucia np. w czasie bardzo silnych wiatrów).

Generalnie, kupując nową przyczepę, warto zwracać uwagę i na taki "drobiazg", jak podpory, dlatego Marek słusznie o tym wspomniał.

 

Przy okazji podpatrzone inne podpory Knott w dużej, nowej Hobby (dwie osie) !

 

post-8228-0-81746400-1413913132_thumb.jpg

 

Z bliska

 

post-8228-0-25542900-1413913140_thumb.jpg

 

Tak wygląda nowa podpora  marki Knott

 

post-8228-0-93665400-1413913134_thumb.jpg

 

AL-KO "standard":

 

post-8228-0-92343600-1413913137_thumb.jpg

Edytowane przez Kristofer (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.