Skocz do zawartości

Wybór auta do holowania


rafalkwiatkowski73

Rekomendowane odpowiedzi

Ile trzeba turbin żeby było 500 KM i to bez tuningu?

Ani jednej ?

A mi dzisiaj obróciło panewkę w volvo c70 2,3 t5 jadę sobie spokojnie 120 na drugim biegu a tu taki psikus :oslabiony:

Na dwójce 120, to faktycznie spokojnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w weekend majowy w Mielnie poznałem kolegę który przyciągnął  knausa z 1500 dmc z pod Krakowa zglebowanym Acordem w type R tak mu się fajnie jechało że przyczepę zostawił do lata 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też kiedyś mocno chorowałem na terenówkę, ale utrzymywanie napędu 4x4 przez cały rok, po to,żeby raz sobie "poradzić" (bez niczyjej pomocy), to mimo wszystko mocny argument przeciw. Przegrzewanie się silnika w dieslach, często jest efektem braku drugiego wentylatora na chłodnicy ( który normalnie np jest fabrycznie, w momencie gdy zamawiamy fabryczny hak)

 

Wyjazdy pod górke po mokrej trawie załatwia wyciągarka na hak.

 

A jak piszecie ,że mover to spory wydatek, to tak na szybko:

 

-spalanie osobowa ośka vs. terenowy 4x4 ( na trasie): min +2L/100km. Przebieg roczny 20000km: 3360 zł ( przy cenie 5,6 za litr)...mover gratis.

 

....no i w zasadzie do każdej terenówki albo przyczepa lekka albo E do B

 

Odważę się niezgodzić.

Kto raz spróbował 4x4(prawdziwego, stałego torsena etc) wie , że do ośki nie wróci! Przynajmniej nie znam takich.

Ojca namówiłem na quattro po dwóch latach wigilijnych dyskusji, raz Sharan , raz Passat B6 i wszystko w dieslu.

W końcu stanęło na moim, a4 b7 2.0tfsi quattro. Powiedział mi po pierwszej zimie, że bardzo mi dziękuje za upartość...

 

Wracając do cytatu, nie każdy z nas ma komfort posiadania jednego cabrio, terenówki i elektryka na miasto.

Trzeba iść na kompromis i nie bać sie 4x4. W Audi nie trzeba wymieniać olejów w dyfrze (przynajmniej w starszych modelach)

Jest inne zawieszenie z tyłu ale to nie jest wielka różnica.

 

Mój wybór padł na auto kilka miesięcy przed pomysłem wejscia w temat karawaningu. 

Kupiłem Audi A6 C5 2.7 V6 biturbo(seria 250km i 370Nm) automat, kombiak z quattro.

W tym momencie już wiem, że wybór był o tyle celny, że śnieg, deszcz czy mokra trawa to jak suchy asfalt.

Pociągnie niemal 2t.

 

Wszystkim niezdecydowanym, chcącym rozsądnego kompromisu polecam raz chociaż wsiąść w jakiekolwiek 4x4

Na codzień zwykłe auto, przy fatalnych warunkach daje pewność i nie raz ośki trzeba z zasp błota itp wyciągać.

Dla mnie jest to bezpieczeństwo i wszechstronność jedynego samochodu na który mogę sobie pozwolić,

Cały rok do pracy, weekend na ryby, latem urlop teraz z przyczepą, wszędzie świetnie spełniając swoje funkcje.

 

Poniżej pierwszy z brzegu filmik- burnster ponad 2t vs quattro.https://youtu.be/j4zXWhT1dpo

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Skalniak71 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Voku przypiął/eła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.