Skocz do zawartości

Przykry zapach w przyczepie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

jestem nowicjuszem w temacie przyczep kempingowych i potrzebuję Waszej pomocy, a mianowice stałem się posiadaczem przyczepy Tabbert (29 letniej), narazie mój największy problem to przykry zapach wewnątrz. Czy można się go pozbyć, jeżeli tak to jak to najlepiej zrobić ?

Mam zamiar wymienić wykładzinę podłogową oraz dokładnie wyszorować wszystko wewnątrz, ale obawiam się, że przykry zapach nadal pozostanie. Z góry dziękuję za wszystkie rady i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim w przyczepach brzydki zapach jest objawem wilgoci czyli przecieków. To z kolei oznaka że przyczepka (w zasadzie jej konstrukcja między blachą a ścianą wewnętrzną ) gnije. A zatem trzeba zlokalizować przeciek i uszczelnić (np: butylem) i wymienić przegniłe elementy ;) A tak poza witaj :-] wśród pozytywnie zakręconych ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi,

zabieram się za poszukiwanie przecieków. Czy dobrym sposobem jest polewanie wodą przyczepy i wówczas poszukiwanie przecieków ? Czy ten Butyl to środek w aerozolu ?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Butyl to środek w tubie jak silikon na Allegro znajdziesz. Przecieów nie szukaj tylko najpierw skup się na znalezieniu jego oznak (zacieki wewnątrz, spuchnięta ściana wew., dziury) Można tesz szukać miejsc w których ściana jest miękka. :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy dobrym sposobem jest polewanie woda przyczepy i wowczas poszukiwanie przeciekow ?

Nie, dla Ciebie to zly sposob gdyz u siebie zaciekow wewnatrz chyba nie widzisz. Gdyby woda dostawala sie do wewnatrz przyczepy wtedy nie musialbys szukac przecieku co nie?