Skocz do zawartości

Uwaga i przestroga VASCO


ufolz

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 30.07.2023 o 09:15, ufolz napisał(a):

no to tak, obiecałem że dam znać co i jak z tą 4 generacją.. - na wstępie ODRADZAM ZAKUP - to jest wyrzucenie pieniędzy... :(

1. urządzenie ładnie wykonane, ergonomicznie przemyślane i na tym koniec plusów.

2. bardzo problematyczne tłumaczenie za granicą polski, o krajach poza UE nie wspomnę.

3. Węgrzy totalnie nie rozumieją co ono do nich mówi, Grecy to samo. 

4. Macedonia, Serbia znowu to samo co z Vasco 3 brak połączenia nie można przetłumaczyć i zostajesz na lodzie jak ten głupek co chce się dogadać i nie możesz.

@VASCO ELECTRONICS  nie zwalajcie winy na aktualizacje bo aktualizacje wychodzą często i tylko można przez WIFI.. Powodzenia życzę w Serbii czy Macedoni połączyć się i zrobić aktualizację..

jednym słowem urządzenie tylko do użytku dla dzieci w domu (POLSCE) jako pomoc w nauce.. ale od tego jest chyba komputer.

TAKŻE MOJE ODCZUCIE JEST ŻE TEN PRODUKT JEST DO KOSZA.. (z mojego punktu widzenia) i nie warty zakupu...

 

Jest nam przykro z powodu Pana opinii. Od 10 lat rozwijamy nasze urządzenia, a każdy kolejny model jest coraz bardziej dopracowany nie tylko pod względem designu, ale i funkcjonalności. Pracują nad tym dziesiątki specjalistów, programistów, lingwistów, którzy dbają o dokładność tłumaczeń. Dziwi nas tak negatywna opinia, ponieważ mamy na całym świecie setki tysięcy zadowolonych klientów, m.in na Węgrzech i w Grecji. Nasze elektroniczne tłumacze są używane nie tylko w Europie, ale i na całym świecie, m.in. w Japonii, USA, Brazylii, Australii, Tajlandii czy nawet Polinezji Francuskiej. Codziennie tłumaczą miliony zdań. Nasi klienci używają translatorów zarówno w życiu prywatnym, podczas podróży, spotkań z rodziną i znajomymi, którzy mówią w obcym języku, a także w pracy za granicą. Z translatorów korzystają nie tylko klienci indywidualni, ale też firmy, placówki medyczne, edukacyjne, kulturalne. Dostajemy mnóstwo pozytywnych informacji zwrotnych na temat jakości tłumaczeń. Gdyby było inaczej, nie mielibyśmy tak wysokiej sprzedaży.

Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że nasze urządzenie nigdy nie zastąpi człowieka i nie będzie komunikować się w tak rozbudowany sposób jak człowiek. Pewnym ograniczeniem jest też dostęp do sieci. Translator nie będzie działać poprawnie w miejscach, gdzie jest słaby sygnał sieci komórkowej. Być może właśnie tak działo się w Pana przypadku. 

 

W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z obsługą klienta:

Tel.: +48 739 682 655 lub +48 739 682 594

E-mail: kontakt@vasco-electronics.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.08.2023 o 10:23, Vasco Electronics napisał(a):

Jest nam prz;ykro z powodu Pana opinii. Od 10 lat rozwijamy nasze urządzenia, a każdy kolejny model jest coraz bardziej dopracowany nie tylko pod względem designu, ale i funkcjonalności. Pracują nad tym dziesiątki specjalistów, programistów, lingwistów, którzy dbają o dokładność tłumaczeń. Dziwi nas tak negatywna opinia, ponieważ mamy na całym świecie setki tysięcy zadowolonych klientów, m.in na Węgrzech i w Grecji. Nasze elektroniczne tłumacze są używane nie tylko w Europie, ale i na całym świecie, m.in. w Japonii, USA, Brazylii, Australii, Tajlandii czy nawet Polinezji Francuskiej. Codziennie tłumaczą miliony zdań. Nasi klienci używają translatorów zarówno w życiu prywatnym, podczas podróży, spotkań z rodziną i znajomymi, którzy mówią w obcym języku, a także w pracy za granicą. Z translatorów korzystają nie tylko klienci indywidualni, ale też firmy, placówki medyczne, edukacyjne, kulturalne. Dostajemy mnóstwo pozytywnych informacji zwrotnych na temat jakości tłumaczeń. Gdyby było inaczej, nie mielibyśmy tak wysokiej sprzedaży.

Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że nasze urządzenie nigdy nie zastąpi człowieka i nie będzie komunikować się w tak rozbudowany sposób jak człowiek. Pewnym ograniczeniem jest też dostęp do sieci. Translator nie będzie działać poprawnie w miejscach, gdzie jest słaby sygnał sieci komórkowej. Być może właśnie tak działo się w Pana przypadku. 

 

W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z obsługą klienta:

Tel.: +48 739 682 655 lub +48 739 682 594

E-mail: kontakt@vasco-electronics.pl

Szkoda ,że tylko W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z obsługą klienta : takie tam bla bla bla... i nic więcej ... odnoszę wrażenie ,że jest to stała formułka typu kopiuj -wklej  ...  Nawet nikt kto reprezentuje tu na forum tą firmę  nie raczy się podpisać z imienia i nazwiska . 

Przypomina mi to jak walczyłem z media expert po tym jak sprzedali mi  zepsutego nie działającego w pełni swoich możliwości laptopa.     

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda pradu aby to badziewie ładować, zawodzi w kazdym temacie. Probowalem z karty informacyjnej przetlumaczyc i "dupa". Kupowac komentarze i opienie to powszechna rzecz w dzisiejszych czasach.

A prawda o VASCO jest straszna. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.08.2023 o 17:50, Bogusław Swaczyna napisał(a):

 witam chciałem zapytać jak to jest z internetem.Na stronie producenta pisze że jest darmowy w 200 krajach.W domu jak wyłączę wi fi to nie rozpoznaje mowy.Jeszcze jedno jesli internet darmowy to po co doładowania urządzenia w dolarach.

Mam Vasco solid 4

Panie Bogusławie, spieszymy z odpowiedzią :) Kartę SIM z darmowym i nielimitowanym dostępem do Internetu dołączamy do urządzeń Vasco Translator Mini 2, Vasco Translator M3 oraz Vasco Translator V4. 

Urządzenie Vasco Translator Solid 4, to starszy model mający premierę wiele lat temu, (przed Vasco Translator Mini 2, który był pierwszym modelem z nielimitowanym dostępem do Internetu), stąd karta SIM dołączona do niego wymaga doładowań. 

Więcej informacji na temat modeli z nielimitowanym dostępem do Internetu znajdzie Pan na naszej stronie Internetowej. 

Pozdrawiamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

witam

A ja muszę pochwalić serwis. Pomimo że moje Vasco się zepsuło to stanęli na wysokości zadania. Vasco nie włączało się ... nawet na zasilaczu, ja sugerowałem baterię bo długo leżało rozładowane. Zadzwonili z informacją że bateria jest dobra a nie działa "dotyk" i że wymiana ekranu to koszt 100 zł więc zgodziłem się na naprawę. Ze swojej strony dorzucili nową ładowarkę, kabelek i gumowe etui oraz wgrali nowe oprogramowanie. 15zł przesyłka kurierem. Wszystko działa jak nowe. Moje vasco testował nauczyciel akademicki języka angielskiego tłumacząc zwroty prawne w biznesie i przetłumaczył bezbłędnie ale chwalił również tłumacza google

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo telefon musi mieć internet do tego - Vasko podobno "działa" bez kłopotu (w roomingu)...

np telefoniczny Google tłumaczy np z greckiego na angielski a dopiero później na polski...

Vasko podobno bezpośrednio na każdy język...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Misio napisał(a):

Vasko podobno "działa" bez kłopotu (w roomingu)..

Nie prawda , działa tak sobie .Zawsze gdy potrzebowałem , w końcu kończyło się na apce z telefonu . Testowałem z niemieckim , który znam , tłumaczenie Vasko to bzdury .Mam M3 , model z aparatem . Szkoda kasy .Próbowałem w wielu krajach , nigdzie nie było dobrze .

Edytowane przez adaml61 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu jest praktyka - kontra to co w reklamach...

Ja nie znam żadnych języków, radze sobie z telefonem, ale uważam że jeżeli Vasco by działało tak jak ma działać - to niestety widzę sporą przewagę Vasco...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Misio napisał(a):

ale uważam że jeżeli Vasco by działało tak jak ma działać

Ale nie działa , to co piszą ze zasięg jest tam gdzie niema telefon , jest bzdurą . w Rumuni nie miałem w telefonie w Vasko też nie było . Telefon ręczny wybór sieci i w końcu coś znalazłem .Włochy próba użycia Vasko , nie udało się . Telefon nie zawiódł . Stasia próbowała używać w Niemczech , kończyło się na telefonie do mnie i ja robiłem za Vasko , szkoda kasy .Telefon jak jest jakiś hałas działa Vasko nie .

Michał , mogę Ci użyczyć do przetestowania . To nie działa jak w reklamie .

Edytowane przez adaml61 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam
A ja muszę pochwalić serwis. Pomimo że moje Vasco się zepsuło to stanęli na wysokości zadania. Vasco nie włączało się ... nawet na zasilaczu, ja sugerowałem baterię bo długo leżało rozładowane. Zadzwonili z informacją że bateria jest dobra a nie działa "dotyk" i że wymiana ekranu to koszt 100 zł więc zgodziłem się na naprawę. Ze swojej strony dorzucili nową ładowarkę, kabelek i gumowe etui oraz wgrali nowe oprogramowanie. 15zł przesyłka kurierem. Wszystko działa jak nowe. Moje vasco testował nauczyciel akademicki języka angielskiego tłumacząc zwroty prawne w biznesie i przetłumaczył bezbłędnie ale chwalił również tłumacza google
Z tym 1 postem na forum to jesteś wiarygodny jak cholera. Musisz się bardziej postarać w ten marketing
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, adaml61 napisał(a):

Ale nie działa , to co piszą ze zasięg jest tam gdzie niema telefon , jest bzdurą .

I z tym się zgodzę w 100%

Ale to że ma Vasco rooming...to już nie te dane które potrafią słono kosztować z telefonu...

 

Chętnie pożyczę, a może i odkupię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.