Skocz do zawartości

Chateau 320 Elite


papieju

Rekomendowane odpowiedzi

  • 6 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 81
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Dzięki, staram się utrzymywać ją w jak najbardziej oryginalnym stanie, choć w 100% się oczywiście nie da bo pewne rzeczy się zużywają i nowych takich samych nie ma więc montuję współczesne, jak nowy najazd na przykład, okno dachowe, radio. Ale ten retro styl mi bardzo pasuje i coraz bardziej mi się podoba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Otwór centralny za duży. Kup sobie dwie stalówki od Astry F na szrocie, nowe opony - ja kupowałem Linglong R701 165/80 R13 96/94 N na sklepopon.com, teraz są widzę po 334 albo jakiekolwiek inne w rozmiarze byle z indeksem C i będzie pewność co do koła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, papieju napisał(a):

Otwór centralny za duży. Kup sobie dwie stalówki od Astry F na szrocie, nowe opony - ja kupowałem Linglong R701 165/80 R13 96/94 N na sklepopon.com, teraz są widzę po 334 albo jakiekolwiek inne w rozmiarze byle z indeksem C i będzie pewność co do koła

Otwór centralny z reguły w przyczepach jest większy, czyli koła mają centrowanie na samych śrubach. Kiedyś była długa dyskusja o tym, czy stosować pierścienie redukcyjne czy nie. Pomimo tego, że wyszło, że te pierścienie są niepotrzebne to jak i tak jestem ich zwolennikiem bo ułatwiają choćby samo założenie koła i przyłapanie śrub, a kosztują parę złotych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Piotrekm13 napisał(a):

Otwór centralny z reguły w przyczepach jest większy, czyli koła mają centrowanie na samych śrubach. Kiedyś była długa dyskusja o tym, czy stosować pierścienie redukcyjne czy nie. Pomimo tego, że wyszło, że te pierścienie są niepotrzebne to jak i tak jestem ich zwolennikiem bo ułatwiają choćby samo założenie koła i przyłapanie śrub, a kosztują parę złotych.

Tu pasują idealnie koła od Opla, zresztą w instrukcji jest podana też specyfikacja koła. Nie stosuje się pierścieni przy felgach stalowych. Otwór jest 56.6 i taka felga wchodzi idealnie, podobnie jak koło z przyczepy weszlo mi idealnie na ośkę od Astry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, zmijas napisał(a):

Bardzo dziękuje za odpowiedz!!!

Będę sciągał taką z nad morza po długim postoju i nie mam dostępu żeby sobie sprawdizć.

dla potwierdzenia takie koła jak kupie to powinno być ok ?

https://allegro.pl/oferta/kolo-165-r13c-wanda-4-50x13-4x100-felga-opona-15462453752

Uwaga na parametr ET. Przyczepy kempingowe mają zupełnie inny niż samochody. Do jednego przejazdu koła że szrotu będą ok. Ale na stałe już lepiej dobierać dokładnie :excl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, papieju napisał(a):

Tu pasują idealnie koła od Opla, zresztą w instrukcji jest podana też specyfikacja koła. Nie stosuje się pierścieni przy felgach stalowych. Otwór jest 56.6 i taka felga wchodzi idealnie, podobnie jak koło z przyczepy weszlo mi idealnie na ośkę od Astry

Ok, bo pisałeś wcześniej, o za dużym otworze centralnym, ale może całego kontekstu nie ogarnąłem.

W każdym razie, jak pisałem w przyczepach felgi są zazwyczaj luźne na otworze centralnym.

A co do pierścieni centrujących to stosuję się je tak samo w stalówkach jak i w alu, jeśli centrowanie tego wymaga. 

Edytowane przez Piotrekm13 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.