Skocz do zawartości

Elddis Mistral GT - pierwsza przyczepa i odrazu remont


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Od czasu wypożyczenia swojego pierwszego kampera kilka lat temu chodzi za mną swoje własne m1 na kółkach, nie było nigdy odwagi by zrobić coś więcej niż przeglądać ogłoszenia a tu cyk, trafiła się moim zdaniem mega okazja u sąsiada na podwórku, przyczepa Elddis Mistral GT z 99 roku, angielska - po 10 minutach, ostukaniu wszystkich ścian i sprawdzeniu wszystkich podzespołów wziąłem ją :D !!! No i standardowo jak czytałem w tych przyczepach przednia ściana jest cała przegnita, na szczęście podłoga i sufit jest ok a ściany boczne tylko delikatne złapane mokrym, za tą cenę (<5000zł) jak na moje jest ok.

Nie mam doświadczenia z takimi remontami poza oglądaniem filmików na YT czy tego forum, dlatego też zakładam ten wątek i przy okazji dzielenia się fotkami mam zamiar też zasypywać was pytaniami :D

Pierwsze kroki ze ścianą już poczynione, zacząłem ją zrywać i im dalej w las tym tracę nadzieje, że da się to po prostu załatać bez zdejmowania mebli:

1. Czy te szafki wiszące i półki na przedniej ścianie są przyklejone do budy? nie mogę znaleźć wkrętów które je przytrzymują.
2. Mam w planach na tej ścianie położyć kantówki sosnowe zaimpregnowane a resztę wypełnić albo styropianem albo jakąś pianką?
3. Co sądzicie ogólnie o stanie przyczepy i czy dam radę to sam ogarnąć? umiejętności manualne takie sobie, pierwszy remont w życiu, czasu za to dużo.

Dzięki! :) 
 

IMG_6196.jpg

IMG_6201.jpg

IMG_6202.jpg

IMG_6198.jpg

IMG_6199.jpg

IMG_6197.jpg

IMG_6195.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach