Skocz do zawartości

Nowa przyczepa o DMC max 1000 kg.


Mars

Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, Suzu4x4 napisał:

i tu się mylisz ..

Rok temu kupowałem kampera. Po sezonie , auta stały na placach.

Wiedziałem czego szukam i konkretnie co chcę  i tak nie było łatwo.

Na kilku dilerów z którymi rozmawiałem dwóch było konkretnych, wiedzieli co sprzedają i widać że zależało im na rzeczy

ale niestety większość miała potencjalnego klienta w  ... :pupa:

niektórzy oferty nie wysłali do dziś.

Myślę że jeżeli coś posiadają w ofercie czego szukasz to oczywiście że podejście jest inne niż wtedy kiedy muszą szukać czegoś dla Ciebie. Na pewno chętniej pozbędą się czegoś co im zalega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W dniu 29.08.2020 o 01:04, CiapekTor napisał:

popyt na przyczepy i kampery jest ogromny. Polscy dealerzy Twoje zapytanie o takie maleństwo za tak śmieszną kwotę mają gdzieś. Przepraszam, że piszę tak dosadnie, ale tak jest... 

Z firmy Elcamp mam bardzo szybkie odpowiedzi, więc niektórzy dają radę. 

W dniu 26.08.2020 o 17:13, jacek00 napisał:

... Sterckemana to od dawna dealerem jest Manczak z Poznania...

Skoro nie dam rady tej Avivy 400 PS, to pewnie zobaczę, co Mańczak zaproponuje. 

W ostateczności zmiana auta na takie z DMC dla cepki 1300 kg. 

Edytowane przez Mars (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Mars napisał:

Z firmy Elcamp mam bardzo szybkie odpowiedzi, więc niektórzy dają radę. 

Skoro nie dam rady tej Avivy 400 PS, to pewnie zobaczę, co Mańczak zaproponuje. 

W ostateczności zmiana auta na takie z DMC dla cepki 1300 kg. 

kiedy dostales od nich info?
Teraz wszyscy na targach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, CiapekTor napisał:

kiedy dostales od nich info?
Teraz wszyscy na targach :)

Pan Tomasz Starmach najpierw do mnie zadzwonił, a potem odpowiadał mi na mail'e w ciągu 1 doby (28 i 31 sierpnia). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Mars napisał:

Pan Tomasz Starmach najpierw do mnie zadzwonił, a potem odpowiadał mi na mail'e w ciągu 1 doby (28 i 31 sierpnia). 

Ok. Ja miałem kontakt do innej osoby. 

A jak obecnie Twoje poszukiwania? 

 

Edytowane przez CiapekTor (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam na info od Mańczaka odnośnie ceny cepki Sterckeman Starlett 420CP Comfort. Adria Aviva 400 PS kosztuje w podstawie 60 kzł, ale blokuje mnie DMC. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Mars napisał:

Czekam na info od Mańczaka odnośnie ceny cepki Sterckeman Starlett 420CP Comfort. Adria Aviva 400 PS kosztuje w podstawie 60 kzł, ale blokuje mnie DMC. 

 

A Weinsberg? Bardzo spoko wykonane zdają się być. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, CiapekTor napisał:

A Weinsberg? Bardzo spoko wykonane zdają się być. 

Nie mogę namierzyć modelu o DMC 1000 kg (najmniej ma 1100 kg).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.09.2020 o 19:19, Mars napisał:

Nie mogę namierzyć modelu o DMC 1000 kg (najmniej ma 1100 kg).

Taka np. CaraOne 390 QD ma masę własną ( teoretycznie ) 850 kg .Homologację zrobisz na 1000 kg i pozostanie Ci 150 kg ładowności. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja trochę się wyklarowała, bo dostałem info z  CarGo z Poznania, że  Adria Aviva 400 PS może mieć fabryczną homologację na DMC 1000 kg. O co chodzi z tymi amortyzatorami? W standardzie są resory? W czym to przeszkadza? Tak trzęsie, że wszystko się tłucze?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Mars napisał:

O co chodzi z tymi amortyzatorami? W standardzie są resory? W czym to przeszkadza?

W standardzie jest oś z wahaczami na elementach gumowych. Amortyzatory to jakby wyposażenie dodatkowe, ekstra. Potrzebne np. w Niemczech do homologacji przyczepy do 100 km/h. W dużych przyczepach na pewno znacznie poprawiają stabilność jazdy ( raczej nie komfort, trzęsie chyba tak samo albo bardziej :) ) Z mojego doświadczenia w małych przyczepach z DMC powiedzmy do 1000 kg. są zupełnie zbędne. W poprzedniej przyczepie miałem amorki, teraz nie mam. Prowadziły się obydwie tak samo. Ciągnięte tym samym holownikiem z tymi samymi prędkościami. Dużo większe znaczenie ma sposób ułożenia ładunku, nacisk na dyszel i zaczep ze sprawnym stabilizatorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, BUMERANG napisał:

W standardzie jest oś z wahaczami na elementach gumowych. Amortyzatory to jakby wyposażenie dodatkowe, ekstra. Potrzebne np. w Niemczech do homologacji przyczepy do 100 km/h. W dużych przyczepach na pewno znacznie poprawiają stabilność jazdy ( raczej nie komfort, trzęsie chyba tak samo albo bardziej :) ) Z mojego doświadczenia w małych przyczepach z DMC powiedzmy do 1000 kg. są zupełnie zbędne. W poprzedniej przyczepie miałem amorki, teraz nie mam. Prowadziły się obydwie tak samo. Ciągnięte tym samym holownikiem z tymi samymi prędkościami. Dużo większe znaczenie ma sposób ułożenia ładunku, nacisk na dyszel i zaczep ze sprawnym stabilizatorem.

Nie zgodzę się z tym stwierdzeniem bo w mojej niewiadówce po montażu amortyzatorów prowadzenie się diametralnie poprawiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja trochę się wyklarowała, bo dostałem info z  CarGo z Poznania, że  Adria Aviva 400 PS może mieć fabryczną homologację na DMC 1000 kg. O co chodzi z tymi amortyzatorami? W standardzie są resory? W czym to przeszkadza? Tak trzęsie, że wszystko się tłucze?
 
Hahaha, a nie mówiłem?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.