Skocz do zawartości

Brak ładowania lodówki z akumulatora


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie jestem nowy w świecie caravaningu i nie mam takiej wiedzy w tej dziedzinie jak wielu z was dlatego zgracam się z zapytaniem do was odnośnie mojej lodówki na gazie działa bezproblemowo, na prądzie 230v również natomiast jak przełączę na akumulator miga niebieska dioda i na wyświetlaczu wyświetlany jest klucz, nie wiem czy muszę coś przełączyć żeby było ładowanie z akumulatora? Dodam że jest to przyczepa Angielska ma dwa przyłącza 7 pinowe a w aucie mam 13 pin więc korzystam z adaptera i podczas jazdy również nie ładuje? Może trzeba odczekac jakiś czas?. Nie mam pojecia w tej kwestii więc może ktoś zna przyczynę albo samo rozwiązanie dziękuję za pomoc ?

IMG_20200623_163017.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, PshemkoPL napisał:

Przyczepa ma również swój akumulator i czy przyczepa bierze prąd z akumulatora przyczepy czy z gniazda auta efekt jest identyczny w obydwu przypadkach? I nie wiem o co chodzi? ?

Przyczepa nie bierze prądu z akumulatora z przyczepy, a jedynie z auta. Ale mimo, że posiadasz gniazdo 13 pin to niekoniecznie musisz mieć zasilanie lodówki - najczęściej go nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, PshemkoPL napisał:

Przyczepa ma również swój akumulator i czy przyczepa bierze prąd z akumulatora przyczepy czy z gniazda auta efekt jest identyczny w obydwu przypadkach? I nie wiem o co chodzi?

AKU przyczepy jest tylko do oświetlenia, zasilania pompki wody i.t.p. Natomiast zasilanie lodówki powinno być tylko bezpośrednio z auta. U mnie też tak mam i działa ale ja gniazdo przerabiałem sam z 7 na 13 pin a co za tym idzie dodatkową elektrykę też robiłem sam.

Tak jak pisałem wyżej, sprawdź czy z gniazda wychodzi stałe 12V oraz 12V po kluczyku. Będzie wtedy wiadomo na czym stoisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, PshemkoPL napisał: