Skocz do zawartości

ed

Użytkownicy
  • Postów

    3 997
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

O mnie

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gliwice
  • Zainteresowania
    caravaning, elektronika, komputery
  • Zawód
    elektronik

Kontakt

  • Telefon
    Jak potrzebny podam na PW
  • Zakres pomocy
    Każda

Sprzęt

  • Sprzęt
    Przyczepa
  • Model
    Beyerland 400-2
  • Holownik
    Toyota Corolla 1,4

Ostatnie wizyty

2 312 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ed

Forumowicz

Forumowicz (3/3)

  1. Jakiś link do tych za 150. Znalazłem ale poniżej 250 nie ma. pozdrawiam i dziękuję z góry
  2. Sprawdź działanie pompy poza instalacją przyczepy. Jeżeli będzie pompować wodę to może być, że masz uszkodzoną instalację zasilającą np: nadpalona izolacja przewodów - świadczy o tym spalona pompa (musiała chodzić dłuższy czas na sucho)
  3. Wymagania pod sufit- dla poprawnego pisania takich wymagań już nie widać.
  4. Pierwszy raz widzę wymagania co do alkowej.
  5. Nie możesz. Kara jak za brak uprawnień czyli mandat do 30k zł. Przy szkodzie oczywiście zniesienie odpowiedzialności ubezpieczyciela I jeszcze zakaz dalszej jazdy takim zestawem - trzeba szukać wtedy lżejszego holownika.
  6. Widzę, że jeszcze wiele musisz się nauczyć z zakresu elektrotechniki i źródeł prądu a w szczególności ich łączenia. Aby łączyć równolegle akumulatory i mieć z tego pożytek należy dobrać akumulatory o bardzo zbliżonych parametrach (w praktyce jest to prawie niemożliwe). Na skutek różnych np oporności wewn. akumulatorów po naładowaniu zaczynają między nimi płynąc prądy wyrównawcze a to nie sprzyja utrzymaniu napięcia na nich. To tylko jeden z przykładów a TY uparcie swoje pomimo, że wielu pisze CI, że jesteś w błędzie. Masz w jednym jedynym przypadku rację (pogrubiony TWOJ tekst) ale tylko w części praktycznej. Daj sobie powiedzieć, że to co proponujesz można rozbić o przysłowiową d...ę. Jestem pełen podziwu dla TWOJEGO uporu przy jednoczesnymi brakami w wiedzy.. Ktoś kiedyś powiedział "Wiedza daje pokorę, głupota nadyma" I to by było na tyle
  7. Zdecyduj czy grzeje się prostownik czy transformator. Skąd wziąłeś te 40-60% strat mocy. Przy takich stratach transformator już dawno wyzionął by ducha.
  8. Tak - "wiata", tylko nogi ma z gum i sznurka
  9. Nie rysuje bo ułożony jest na stelażu, a nim kładę płyty unilam, żeby plandeka się nie zapadała.
  10. Te wszystkie pokrowce lepiej sobie darować, impregnacja i licha jakość generują tyko koszty. Lepiej zamówić na wymiar w firmie która robi pokrowce na tiry. Ja taki mam już z 15 lat i dalej jest w doskonałym stanie. Ma oczka i gumami obciągam go na przyczepie.
  11. Nie napisałeś skąd jesteś. Najprościej byłoby w swojej bliskiej okolicy poszukać kogoś z kamperem, zaprosić go na piwo i zaraz wszystko będziesz wiedział.
  12. Popytaj jak niżej - wiem, że prowadzi też serwis przyczep. Kolonia Biskupska ul. Oleska 4 /k. Olesna Tel. 725 851 641
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.