Skocz do zawartości

C4 Grand Picasso do przyczepy DMC 1300kg


moro

Rekomendowane odpowiedzi

Hondy nie kupiłem, do wymiany był rozrząd pomimo że jest na łańcuchu, do tego malowana była przednia i tylna maska, oraz obydwa zderzaki. Zdaniem mechanika robota była wykonana bardzo słabo jakościowo w sensie źle dobranego podkładu oraz koloru lakieru. Widać było inny odcień i źle zrobione cieniowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 143
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

SDI, całe 68KM... Nawet sobie wyobrazić nie mogę jak one by gnały ten zestaw...

A ja nie mogę sobie wyobrazić skąd taka cena za to auto :hmm:   no ale nie mnie to oceniać bo się nie znam  :oslabiony:

Biorąc pod uwagę tę cenę to za moje klapki powinienem wołać ze 30tyś :look:   :look:   :look:

No ale się nie znam :oslabiony:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, ale o tym dyskutować tu nie powinniśmy. Może jest w stanie nienagannym, bez żadnej skazy, okaz kolekcjonerski.

W każdym bądź razie moja jest w kombi, z mocniejszym motorem, a i tak ma na haku tylko 1300. Ta na pewno nie ma więcej, a Moro potrzebuje min 1320. Odpada na starcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym bądź razie moja jest w kombi, z mocniejszym motorem, a i tak ma na haku tylko 1300. Ta na pewno nie ma więcej, a Moro potrzebuje min 1320. Odpada na starcie.

Moja w ogłoszeniach ma 140 KM i 1400 dmc na haku, z przyczepą 1200 dmc daje radę

http://forum.karawaning.pl/topic/20979-s-sprzedam-skoda-octavia-ii/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mac wszystko się zgadza. Ale Twoja to Octavia II i ma 2.0 140KM. Ta podlinkowana wcześniej to "I" ze skromnym 68 konnym 1.9 bez turbo. Ja mam TDI 110KM w kombi i ma 1300. Dlatego myślę, że nie zagra to ani w teorii, ani w praktyce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Mac wszystko się zgadza. Ale Twoja to Octavia II i ma 2.0 140KM. Ta podlinkowana wcześniej to "I" ze skromnym 68 konnym 1.9 bez turbo. Ja mam TDI 110KM w kombi i ma 1300. Dlatego myślę, że nie zagra to ani w teorii, ani w praktyce.

A jak Twoje auto radzi sobie z taką ciężką przyczepą? Ja moim jechałem nawet na Chorwację ale bywały górki na które musiałem wjeżdżać na dwójce mając około 60km/h bo na innym biegu była lipa. Jak widzę Twój ma fryzjer większy moment i trochę więcej KM stąd pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

"A jak Twoje auto radzi sobie z taką ciężką przyczepą? Ja moim jechałem nawet na Chorwację ale bywały górki na które musiałem wjeżdżać na dwójce mając około 60km/h bo na innym biegu była lipa. Jak widzę Twój ma fryzjer większy moment i trochę więcej KM stąd pytanie."

 

 

Ja swoją byłem w górach i jechałem na Węgry, mocy mi nie brakowało.Spalanie 9,5-10,5 średnio z przyczepą zależnie od prędkości. Octavia za mała się zrobiła.

Edytowane przez mac (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam bo są jeszcze passaty b6 1.9 105KM które podobno jak jedyne mają dobre silniki w tym modelu i się zastanawiałem czy jednak takie auto nie będzie za słabe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam bo są jeszcze passaty b6 1.9 105KM które podobno jak jedyne mają dobre silniki w tym modelu i się zastanawiałem czy jednak takie auto nie będzie za słabe

Myślę że może być mało, ciągałem toyotą verso 129 KM przyczepę dmc 1000 i słabo było, ale to była benzyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam bo są jeszcze passaty b6 1.9 105KM które podobno jak jedyne mają dobre silniki w tym modelu i się zastanawiałem czy jednak takie auto nie będzie za słabe

Bardzo dobry silnik, wgrać nowe mapy do niego i wtedy kręcą na 136 KM, taka jest ponoć sensowna granica. Jak chciałem moją kręcić to właśnie taki wzrost mocy mi proponowali, chciałem mniej (tak ze 120 KM) jednak ponoć nie ma to sensu. Tylko pytanie czy dostaniesz auto z tym silnikiem z sensownym przebiegiem :hmm:

Ja budę DMC 1200 kg ciągam swoją O1 1.9 TDI 101 KM i nieźle, oczywiście zawsze mogłoby być lepiej - wiadomo. Ogólnie te silniki wykazują na hamowniach troszkę wyższą moc od nominalnej ale wszystko zależy od egzemplarza, przebiegu i stopnia zużycia.

Edytowane przez terrino (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśląc i takim passacie byłaby to jedyna opcja. Ciągle się jednak zastanawiam jak to wpływa na żywotność wtryskiwaczy, turbiny któraś jednak musi prędzej zacząć się wkręcać na obroty i innych podzespołów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.