Skocz do zawartości

Jestem laikiem pomóżcie coś wybrać.


Wojciech29mor

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym zakupić swoją pierwszą przyczepę, co myślicie o tej, może macie jakiś propozycje z warmińsko-mazurskiego

http://abc.auto.com.pl/specjalny_showone.php?zyr=23&kod=527r1

http://abc.auto.com.pl/specjalny_showone.php?zyr=35&kod=524kf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Chciałbym zakupić swoją pierwszą przyczepę, co myślicie o tej, może macie jakiś propozycje z warmińsko-mazurskiego

http://abc.auto.com.pl/specjalny_showone.php?zyr=23&kod=527r1

http://abc.auto.com.pl/specjalny_showone.php?zyr=35&kod=524kf

 

Dzień dobry. Witam i witaj, na forum Wojciechu :)

http://pl.wiktionary.org/wiki/dzie%C5%84_dobry  :hmm:

 

 

Odnoszę wrażenie że jest to jedna przyczepa w 2 ogłoszeniach.

Mankamenty sprytnie zamaskowane i liche fotki a to = czujność na max.

Edytowane przez WojtEwa (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

 

Czy nie macie wrażenia, że forum zalewa fala ANONYMUS-wó, którzy na dotatek bardzo precyzują swoje oczekiwania...

Niedługo będziemy czytać: szukam auta, szukam żony, chcę psa...

 

WojtEwa w dzisiejszym świecie kultura nie nadąża za codziennością... ech, żal.pl. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

 

Czy nie macie wrażenia, że forum zalewa fala ANONYMUS-wó, którzy na dotatek bardzo precyzują swoje oczekiwania...

Niedługo będziemy czytać: szukam auta, szukam żony, chcę psa...

 

WojtEwa w dzisiejszym świecie kultura nie nadąża za codziennością... ech, żal.pl. 

 

Widzisz, kolega nowy wpadł do nas po pomoc jak do marketu a w markecie nikt nikomu łaski bez przywitania nie zrobi. 

Istotnie jest to kwestia savoir vivre