Skocz do zawartości

Wymiana reduktora gazowego


Rekomendowane odpowiedzi

20 minut temu, jacekzoo napisał:

W przyczepie musi być skręcane na gwint a nie na opaski

ja tam widzę solidna opaskę która łatwo się nie podda, niejeden holender czy inny duńczyk tak jeździ od lat i nie poleciał w kosmos, nieraz widziałem takie połączenia w budkach z aktualnym przeglądem gazowym i nikt nie rozpaczał

jedyne co bym poprawił to wsadził węża do końca i dopiero zakręcił opaskę

Edytowane przez chris_66 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam widzę solidna opaskę która łatwo się nie podda, niejeden holender czy inny duńczyk tak jeździ od lat i nie poleciał w kosmos, nieraz widziałem takie połączenia w budkach z aktualnym przeglądem gazowym i nikt nie rozpaczał
jedyne co bym poprawił to wsadził węża do końca i dopiero zakręcił opaskę


Chris musisz :) ? Krytykujesz filmy „karawaningowców” youtubowych, a sam piszesz takie głupoty :) ... jeszcze ktoś z nowoorejestrujacych się weźmie z Ciebie przykład.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, witus napisał:

 


Chris musisz :) ? Krytykujesz filmy „karawaningowców” youtubowych, a sam piszesz takie głupoty :) ... jeszcze ktoś z nowoorejestrujacych się weźmie z Ciebie przykład.

muszę, wiem, że "powinno się" , ale życie pokazuje co innego , dobra opaska jest tak samo dobra jak zaprasowana końcówka , GBS, skręcana czy wzmacniana śrubowa będzie tak samo dobrze służyć :mlot:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo można twierdząc ze sporo jest takich co lata po polskich drogach ponad 200km/h, żyją i twierdza że oni jeżdżą bezpiecznie bo mają dobre hamulce...

Tak samo po co Viatoll, bez niego przecież bezpiecznie jadę i ciągnę przyczepę przeładowaną o 50% autem, które nawet połowy tego nie powinien ciągnąć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Misio napisał:

Tak samo można twierdząc ze sporo jest takich co lata po polskich drogach ponad 200km/h, żyją i twierdza że oni jeżdżą bezpiecznie bo mają dobre hamulce...

Tak samo po co Viatoll, bez niego przecież bezpiecznie jadę i ciągnę przyczepę przeładowaną o 50% autem, które nawet połowy tego nie powinien ciągnąć...

są drogi gdzie spokojnie można jechać 200 i czas kiedy to nikomu nie zagraża :drive:

a Viatoll nie ma nic do bezpieczeństwa czy czegokolwiek innego poza pobieraniem opłat, więc średnio trafiłeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Misio napisał:

Trafiłem idealnie - przepis to przepis i puki obowiązuje należy go przestrzegać...

Dla mnie koniec tematu...

viatoll to opłata za DMC , nie przepis regulujący ile wieziesz i jak to robisz, ale masz rację w jednym - koniec tematu

 

image.png.f2d8714f0ce6f41a58855d1e94a1387f.png czy takie zaciśnięcie może być

Edytowane przez chris_66 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie żebym się czepiał ale za reduktorem ciśnienie wynosi 30mbar czyli 0.03bara .... no to "kurczę balanse", niech mi ktoś powie, że takiego ciśnienia opaska nie wytrzyma??? Nawet jeśli ciśnienie za reduktorem wyniosłoby 0,3bara to i tak opaska to ogarnie. Jak kupię "przyczepę wysokociśnieniową" to będę się martwił ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, kpr napisał:

Nie żebym się czepiał ale za reduktorem ciśnienie wynosi 30mbar czyli 0.03bara .... no to "kurczę balanse", niech mi ktoś powie, że takiego ciśnienia opaska nie wytrzyma??? Nawet jeśli ciśnienie za reduktorem wyniosłoby 0,3bara to i tak opaska to ogarnie. Jak kupię "przyczepę wysokociśnieniową" to będę się martwił ?

Nie czepiasz się ... to wszystko już jest wielokrotnie opisane na forum. Nie stosuje się takich połączeń w przyczepie, takich reduktorów jak pokazujesz nie kupisz w sklepach "karawaningowych".

Do nano też przecież miałeś kamperfita, w końcu po coś go produkują. Ten reduktor, który dostałeś z umową na butlę był do grilla ogrodowego poprostu lub do domu.

Instalacja, którą wykonałeś oczywiście "wytrzyma" tylko słabo się nią chwalić/pokazywać.

 

post-5536-0-24586900-1511874933_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, kpr napisał:

Nie żebym się czepiał ale za reduktorem ciśnienie wynosi 30mbar czyli 0.03bara .... no to "kurczę balanse", niech mi ktoś powie, że takiego ciśnienia opaska nie wytrzyma??? Nawet jeśli ciśnienie za reduktorem wyniosłoby 0,3bara to i tak opaska to ogarnie. Jak kupię "przyczepę wysokociśnieniową" to będę się martwił ?

30 czy 37mbar?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30mbar

A kpr miał pewnie ten reduktor do Nano  do grila...

Przy tak małym ciśnieniu wystarczy nawet rurka do wody...plastikowa, bez wzmocnienia, ale to nie ma nic wspólnego z przepisami i bezpieczeństwem...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.s. Ktoś wie jakie opcje ma ten reduktor? Czytam o monocontrol ale on ma jeszcze jakiś korpus pod reduktorem, wydaje mi się że to może być bardziej zaawansowany reduktor niż mój (chyba już niedostępny)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy I koleżanki,


Wróciliśmy z pierwszego wyjazdu w tym sezonie. Muszę pilnie wymienić reduktor i węże gumowe bo jak się okazuje mają już ponad 10 lat.

W chwili obecnej mam Truma Triomatic.

Chciałbym założyć zwykły reduktor z opcją podłączenia jednej butli.

Używam kamperfita I zastanawiam się jakoś wąż elastyczny potrzebuje rozumiem że od strony reduktor jest ta standardowe M20. Co natomiast powinno być od strony kamperfita , G8 czy G12 ?

Pozdrawiam
Jakub 12422f6ad58c0068afed1d51163d258d.jpg

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.