Skocz do zawartości

Krzywe koła nowy knaus 580


mona

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, mona napisał(a):

Dmc 1600

Brak dostępu do tabliczki z osi ale wg dokumentów oś ALKO EURO typu delta

Opony narazie spoko ale ewidentnie zauważyliśmy to po powrocie znad morza(wracaliśmy przez. Świdwin a tam 30km remontów frezowań itp więc po powrocie oglądaliśmy czy nic nie urwaliśmy) na koniec sierpnia a od tego czasu tylko ja wywieźliśmy do Wrocławia 

Raczej na siłę nie ma co szukać problemu, choć trzeba być świadomym że to najsłabsza oś do tej budy (chociaż na tej samej osi mogą zrobić również 1700 kg). Dużo dołożyliście wyposażenia do stanu wyjściowego? Czy ktoś powiedział Wam jaką masę wskazał konfigurator i ile zostało ładowności? 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 580 qs Sport na delcie (1700kg) i nie zauważyłem aby bylo to bardzo widoczne. ( chociaż zdaje sobie sprawę ze tak powinno być). Po incydencie zwiazanym z dużym starciem opon starałem sie zbadać zbieżność itd...W Alko Polska usłyszałem, że na terenie naszegi kraju nie ma do tego urządzeń. Byłem u lokalnego przedstawiciela Alko. Pooglądał, popukał i powiedział że jest ok;))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, mona napisał(a):

Cześć wszystkim ! Mam duża zagwozdkę ponieważ nowa przyczepa knaus 580 , przejechane około 5tys km i zauważyliśmy wraz z mężem ze koła stoją zdecydowanie krzywo - w taki sposób /  \ 

Akurat i tak oddawaliśmy przyczepę na wcześniej umówione doposazenie do Procampu i p. Tomek zapewnią nas że.to normalna sprawa przy tego typu osi.

Oczywiście nie ma co panikować i reklamować bo to normalka... przeladowanie przyczepy lub jazda z max obciążona, lodówka na osi itp

 

Pytanie do bardziej doświadczonych czy to faktycznie tak ma się zachowywać? Przejmować się czy jeździć i kontrolować tylko opony bo te na pewno dużo szybciej będą się zużywać?

 

Zważ przyczepę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiem grupowo:

 

Przeróbka to tak na prawdę dołożenie kabiny i drzwiczek. Znalazłam ofertę na mailu gdzie przy zamówieniu nowej (braliśmy przyczepę z placu)knaus chce 740€ za taki zabieg. Samemu można to zrobić ale chcieliśmy żeby to też wyglądało więc płyty wodoodporne + drzwiczki oryginal też kosztują ?

 

Z wyposażenia mamy dołożone tylko klimą i markiza workowa. Nie mamy aku,movera itp ciężkich rzeczy. Jasne jesteśmy spakowani zwykle do pełna ale nie mamy tam nie wiadomo czego.

 

Następnym krokiem po odbiorze będzie zważenie przyczepy ale czy mimo wszystko po przekroczeniu 1600kg powinna ona rozłożyć koła??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.