Skocz do zawartości

Co to za przyczepa?


AdamZ

Rekomendowane odpowiedzi

Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem przyczepy.

Aktualnie stoi u mnie na hali produkcyjnej i tymczasowo stanowi biuro. 

Przyczepka wymaga odświeżenia ale na ten sezon planuję w końcu wyjechać.

I tutaj mam problem bo nie bardzo wiem co to za marka przyczepy. 

Przyczepka na pewno jest z GB lub IRL bo ma gniazdka z tych krajów. 

W dowodzie określona jest jako SAM. Pierwsza rejestracja 2002r., a w PL 2007r. DMC 1250 kg.

Znawców tematu bardzo proszę o pomoc w określeniu kto był producentem tej przyczepy.

 

20220412_092045.jpg

20220412_092509.jpg

20220412_092518.jpg

20220412_092530.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

2 minuty temu, maarec napisał:

Macie racje Panowie, Wilk De luxe rocznik ok 1998-1999, resztę autor wyszuka sobie w sieci.

1997 też może być bo malowanie jak mojego (byłego) ale chyba obicia inne ;)

http://www.oldiecaravan.de/Hersteller_T_-_Z/Wilk/Wilk_1997/wilk_1997.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, jacek00 napisał:

I DMC 1250 przy tych dwóch osiach? Tam gruby wałek musiał pójść... 

A to :

Pierwsza rejestracja 2002r., a w PL 2007r  :winner::lol::lol::lol:

no czegoś takiego to jeszcze nie było aby SAM już był pierwszy raz zarejestrowany poza PL 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, AdamZ napisał:

na ten sezon planuję w końcu wyjechać

Tak jak koledzy piszą 

15 godzin temu, jacek00 napisał:

DMC 1250 przy tych dwóch osiach? Tam gruby wałek musiał pójść... 

Tutaj MW jest wyższe niż 1250. 

Tym nie da się jeździć legalnie, gdybyś jednak uparł się, to może napisać do producenta o info o właściwych masach po nr VIN i może udało by się zrobić porządek w papierach. Tylko tu może komplikować sprawa SAMa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, filipert napisał:

Tak jak koledzy piszą 

Tutaj MW jest wyższe niż 1250. 

Tym nie da się jeździć legalnie, gdybyś jednak uparł się, to może napisać do producenta o info o właściwych masach po nr VIN i może udało by się zrobić porządek w papierach. Tylko tu może komplikować sprawa SAMa. 

Jak jest "zalegalizowana" na SAM-a to nie ma prawa być tam VIN-u. 

Swoją drogą to diagnosta ,który podbijał papiery do pierwszej rejestracji na SAM-a powinien stracić uprawnienia do końca życia i ponieść konsekwencję prawne. Oprócz niego kolejni diagności , którzy co roku podbijali przegląd.    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.04.2022 o 16:40, Maras napisał:

A to :

Pierwsza rejestracja 2002r., a w PL 2007r  :winner::lol::lol::lol:

no czegoś takiego to jeszcze nie było aby SAM już był pierwszy raz zarejestrowany poza PL 

a w budowie pomagał Adam Słodowy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra koledzy - pośmialiśmy się. Budka stała jak widać w magazynie i zarabiała na siebie. Klasyczny wałek, pewnie ma nabity numer nowy i od lat nie ma robionych przeglądów.

Ciężko będzie wyjechać nią na drogę - na legalu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.