Skocz do zawartości

Rujevit

Rekomendowane odpowiedzi

Cudownie, dzięki! W takim razie idę w większe samochody. Szukam już Multipli na części. Ma bardzo podobne rozwiązanie, jedynie nie podoba mi się, że wahacz mocowany jest na jednej długiej tulei zamiast dwóch mniejszych. No ale nic, Multipla ma lepiej rozwiązany hamulec, belkę odpowiedniej szerokości- nie będę musiał nic przerabiać, wezmę całość. Serio rozpędziłeś się z tym do 160? Dla mnie to wspaniała wiadomość. Bardzo mi zależy (nie krzyczcie na mnie, już mi wystarczy a nie zmienię podejścia), żeby nie umierać na autostradach 90km/h tylko chociaż 110-120 jechać bez stresu. Nie mam dużego doświadczenia z dobrymi przyczepami. Dużo ciągałem rozpadających się lawet i innych syfiastych tworów uklepanych na szybko. Takimi strach było 90 się rozpędzać.

P.S. @Stu Zawieszenie sejka wygląda u Ciebie super. Dobra robota :)

Edytowane przez Rujevit (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

18 godzin temu, Rujevit napisał:

Przyczepa będzie ultra lekka

To po co hamulce? To kłopot w obsłudze i dodatkowa masa.

 

17 godzin temu, Rujevit napisał:

Trochę mnie zmartwiłeś bo moja przyczepka będzie miała tak do 500kg z obciążeniem. Sejko ma niecałe 750kg. Ponad 1100 pod maksymalnym obciążeniem to myślałem, że to będzie śmigać

Kiedyś widziałem SC. Ma cztery koła. I dwie osie.

Edytowane przez Gregor887 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niesamowicie zabawne to było. SC ma 4 koła a masę dopuszczalną 1100. Przyczepa zapewne nie przekroczy 450, piszę o 500 na zaś. Hamulec to masa nieamortyzowana w cenie której zyskuje dodatkowy komfort prowadzenia. Rozumiem, że ktoś ciąga przyczepy ponad tonę i dziwi się, że ja chce hamulec. Ja swoją przyczepą chce pozostawać w ruchu a nie dojechać do celu i postawić ją na 2 tygodnie. Dlatego też chcę, żeby przyjemność z jazdy pozostała na jak najwyższym poziomie. I kolejny argument. Zjazd z ostrego zbocza, samochodem z przyczepą bez hamulca, może się źle skończyć. Sam samochód może mieć czasem problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Rujevit napisał:

. Bardzo mi zależy (nie krzyczcie na mnie, już mi wystarczy a nie zmienię podejścia), żeby nie umierać na autostradach 90km/h tylko chociaż 110-120 jechać bez stresu. Nie mam dużego doświadczenia z dobrymi przyczepami. Dużo ciągałem rozpadających się lawet i innych syfiastych tworów uklepanych na szybko. Takimi strach było 90 się rozpędzać.

 

Zanim rozpędzisz się z przyczepą do tych 110-120 to poczytaj nowy taryfikator mandatów. Jak umierasz przy 90 km/h to może lepiej nie jeździć.

Edytowane przez ed (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.