Tofel Posted September 13, 2020 (edited) Witam, No to woda na młyn? Znalezione w sieci...Nowa eNka. Zaraz podam drugą fotkę, ale jestem ciekaw Waszych opinii. Fotki z linku autora wątku (wstawione w celu porównawczym) I teraz druga fotka nowej eNki. Zaciekawiło mnie to co jest na drugim planie. Jakoś mi to nie wygląda na N-Crossa. Czyżby coś o czym jeszcze nie wiemy? Chyba że to wymysł mojej patriotycznej wyobraźni, że nasz rodzimy producent ma jeszcze jakiegoś super-asa w rękawie? Edited September 13, 2020 by Tofel (see edit history) Quote Share this post Link to post Share on other sites
chris_66 Posted September 14, 2020 10 godzin temu, Tofel napisał: Zaciekawiło mnie to co jest na drugim planie. Jakoś mi to nie wygląda na N-Crossa. Czyżby coś o czym jeszcze nie wiemy? Chyba że to wymysł mojej patriotycznej wyobraźni, że nasz rodzimy producent ma jeszcze jakiegoś super-asa w rękawie? to chyba wymysł inżynierów z PRLu - zróbmy cokolwiek a ludzie i tak to kupią bo jest kryzys i nie ma konkurencji próbowali z kamperem, próbują z innymi i każdy ruch to porażka kopia kształtu starej budy i wykonanie jak kuchnia z BRW , o braku jakiegokolwiek wyposażenia i polotu nie wspomnę cytowany tu weinsberg to mercedes przy tym żałosnym produkcie Quote Share this post Link to post Share on other sites
vrs Posted September 14, 2020 19 minut temu, chris_66 napisał: cytowany tu weinsberg to mercedes przy tym żałosnym produkcie Trabant raczej Quote Share this post Link to post Share on other sites
chris_66 Posted September 14, 2020 2 minuty temu, vrs napisał: Trabant raczej trabant to porównując do innych producentów, chociaż dramatu nie ma natomiast "N" to porażka z wnętrzem w porównaniu nawet do domowych przebudów Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tofel Posted September 14, 2020 22 minuty temu, chris_66 napisał: kopia kształtu starej budy i wykonanie jak kuchnia z BRW , o braku jakiegokolwiek wyposażenia i polotu nie wspomnę A miało być tak pięknie... ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
danielpoz Posted September 14, 2020 15 godzin temu, Commander napisał: No dobra... Jaki procent....a raczej promil jeździ na dziko przyczepą... Zaznaczam... przyczepą ! Nie wiem jaki to promil ale wszyscy jakich znam? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vrs Posted September 14, 2020 1 godzinę temu, chris_66 napisał: trabant to porównując do innych producentów, chociaż dramatu nie ma Ja nigdzie nie napisałem że jest dramat. Skojarzyło mi się z dawnymi czasami. Bo Niewiadów dalej w tamtych czasach siedzi. Pamietam jak dziadek kolegi miał Wartburga ale to był wypas. 1 minutę temu, danielpoz napisał: Nie wiem jaki to promil ale wszyscy jakich znam? Przecież Ty nikogo nie znasz Quote Share this post Link to post Share on other sites
danielpoz Posted September 14, 2020 1 minutę temu, vrs napisał: Przecież Ty nikogo nie znasz Ja znam tylko Oni nie chcą mnie znać? Quote Share this post Link to post Share on other sites
chris_66 Posted September 14, 2020 1 minutę temu, vrs napisał: Skojarzyło mi się z dawnymi czasami. Bo Niewiadów dalej w tamtych czasach siedzi. Pamietam jak dziadek kolegi miał Wartburga ale to był wypas. N i trabi to dobre skojarzenie, myślałem że weinsberga porównujesz Quote Share this post Link to post Share on other sites
tarapukuara Posted September 14, 2020 23 godziny temu, Commander napisał: Co do pieca....w swojej oprócz serwisu....nigdy go nie włączałem. Jak jest chłodno to robi robotę elektryk 500/750 W. Jaki to problem. Piec to była pierwsza z wielu rzeczy dołożonych do mojej N-126E z 82 roku. Potem lodówka na lpg i panel słoneczny z akumulatorem. Może w zimie uda się zamontować bojler CC-II (już go mam). No, ale na 93 nocki w przyczepie w tym roku nie byłem ani razu na kempingu i nie zakończyłem jeszcze sezonu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Commander Posted September 14, 2020 Mnie ta przyczepka przypomina Stecermana. Nie ma żadnych przetłoczeń to chyba laminat.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Łza Włóczynutka Posted September 14, 2020 Jedzie strasznie PRL'em. Albo kadra kierownicza, albo projektanci to emeryci. Powinni odesłać dziadków na emeryturę i przeorganizować firmę na bazie kogoś kto jest kreatywny i ma pomysły. Bo widać, że zarówno prace projektowe jak i organizacja pracy jest kołchoźniczo nieefektywna, skoro postawili taką cenę za wyposażenie adekwatne dla przeciętnego ZSRRowego gumowfilca z kołochozu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vrs Posted September 14, 2020 I to jest właśnie największy ból. Skoro Słoweńcy mogą mieć Adrię i produkować przyzwoite przyczepy to zupełnie nie rozumiem dlaczego my nie możemy tego zrobić. Nawet jak byśmy skopiowali współczesne przyczepy niemieckie to i tak wierze że możemy zrobić je lepiej a na pewno taniej ze względu na koszty pracy. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Łza Włóczynutka Posted September 14, 2020 To jest właśnie zagadnienie, które mnie nurtuje od lat (nie tylko odnośnie przyczep) - Dlaczego w PL, poza jabłkami, prawie nic się nie produkuje. A jak się produkuje, (owszem są wyjątki) to jest to droższe niż takie samo coś wyprodukowane na zachodzie, gdzie koszty pracy fizycznej, najmu powierzchni, wybudowania budynków, kadry inżynierskiej itd. są kilkukrotnie wyższe. Brakuje mocnych mózgów do organizacji produkcji czegokolwiek? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaciekR4 Posted September 14, 2020 5 godzin temu, Łza Włóczynutka napisał: To jest właśnie zagadnienie, które mnie nurtuje od lat (nie tylko odnośnie przyczep) - Dlaczego w PL, poza jabłkami, prawie nic się nie produkuje. A jak się produkuje, (owszem są wyjątki) to jest to droższe niż takie samo coś wyprodukowane na zachodzie, gdzie koszty pracy fizycznej, najmu powierzchni, wybudowania budynków, kadry inżynierskiej itd. są kilkukrotnie wyższe. Brakuje mocnych mózgów do organizacji produkcji czegokolwiek? Wydaje mi się (może dokładnie w słowach tego nie ujmę), że chodzi o najzwyklejsza pazerność czy chęć zarobienia niewiadomo jakich pieniędzy na czymś nie wartym swojej ceny... Quote Share this post Link to post Share on other sites