Skocz do zawartości

Nowa przyczepa Niewiadów N-Cross


szantymen

Rekomendowane odpowiedzi

Współczesne jeansy jednak poszły do przodu i zawierają w sobie nowe technologie. Uciekły z amerykańskich fabryk do azjatyckich.. Te co mam na sobie mają 20% włókien syntetycznych..  ;) Raczej niewiele mają już wspólnego ze strojem roboczym pasterzy krów ;) Gdyby nie te procenty postępu,  pewnie nadal używali by je pasterze krów. Wyłącznie
 

Edytowane przez Łza Włóczynutka (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.10.2020 o 00:16, kalapan napisał:

Uśmiałem się jak zobaczyłem  " Główną Halę Produkcyjną "  Fabryki Przyczep Niewiadów. To już światowa klasa :)  - jak ktoś nie wierzy niech zobaczy ten filmik od 6 min. i 10 sek.

 

 

 

 

To ,że gość szlifuje zderzak nie jest żadną ujmą w moim przekonaniu. Szlifuje laminat , pewnie zostały jakieś gluty i tyle. Używa do tego profesjonalnego przyrzadu sprawdzającego w postaci zdaje się drewnianego klocka. Chodzi o to że liczy się efekt końcowy a skoro produkt idzie w 90 procentach w swiat to znaczy że jakość jest ok. Być może klient nie powinien oglądać procesu takiej produkcji , a tylko widziec nowe połyskujące modele w salonie których walory są zachwalane przez pięknie opowiadającego sprzedawce.

Pracujac w Uk jako hydraulik, widziałem kolesia który ma swoją firmę która specjalizuje się w "kładzeniu silikonów". Jedym słowem projekt w Londynie , łazienki , kuchnia jak u "Caringtonów" , kiedy wszystko jest prawie gotowe dzwonisz po kolesia i on przyjezdza kłaść silikony. Łazienka powiedzmy za 25 tysiecy funtów ( wcale nie droga) a koles przychodzi i kladzie silikony przy pomocy patyczków do lodów i palca... i bierze sporą kase . Robi tylko to! Klient zadowolony bo widzi mega estetykę a nie kolesia który slini palce i gladzi silikon :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dioblik napisał:

Chodzi o to że liczy się efekt końcowy

Nikoś Dyzma w jednym z filmów też pudrował trupy w kostnicy. Efekt jego pracy był nawet zaskakujący - nieboszczyk  wyglądał jak laska przed wzięciem. Problem w tym, że pod tym pudrem nadal leżał trup...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kalapan napisał:

Nikoś Dyzma w jednym z filmów też pudrował trupy w kostnicy. Efekt jego pracy był nawet zaskakujący - nieboszczyk  wyglądał jak laska przed wzięciem. Problem w tym, że pod tym pudrem nadal leżał trup...

Skoro po głowie chodzą Ci porównania trupa do laski przed wzięciem... :) to faktycznie koleś z tą szlifierką nie przejdzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Łza Włóczynutka napisał:

Współczesne jeansy jednak poszły do przodu i zawierają w sobie nowe technologie. Uciekły z amerykańskich fabryk do azjatyckich.. Te co mam na sobie mają 20% włókien syntetycznych..  ;) Raczej niewiele mają już wspólnego ze strojem roboczym pasterzy krów ;) Gdyby nie te procenty postępu,  pewnie nadal używali by je pasterze krów. Wyłącznie
 

W Niewiadówkach też jest sporo nowych „nitek”. Pierwsze, laminatowe Niewiadówki miały wszystkie okna stałe, bardzo zintegrowany pojemnik na butle, meble z unilamu, zamiast drzwiczek w szafie i szafce kuchennej był kawałek lnu z zamkiem błyskawicznym, mechaniczna pompka do wody, oświetlenie działało tylko po podłączeniu do samochodu (nie było prostownika). Na ścianach była frotkowa wykładzina, ale na dachu goły laminat, płyta kuchenna była z blachy emaliowanej. Nie było hamulca najazdowego, ani listew aluminiowych do mocowania przedsionka. Były to lata 70-e ubiegłego wieku i dostęp do tego co na zachodzie było normą stawał się możliwy dopiero, gdy firma zarobiła na eksporcie. Ale to już historia. I ze starej Niewiadówki została już właściwie tylko bryła, chociaż i ona się zmieniła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z pewnością masz rację. Ale czy wyposażenie montowane teraz do niewiadoówek jest w takich samych standardach technologicznych jak w przyczepach konkurencji, czy raczej przypomina wyroby konkurencji sprzed 20-30 lat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Łza Włóczynutka napisał:

Ale czy wyposażenie montowane teraz do niewiadoówek jest w takich samych standardach technologicznych jak w przyczepach konkurencji,

Może dlatego właśnie się sprzedają na zachodzie. Retro jest trendy :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze bardzo lubię, jak coś jest produkowane w Polsce, szczególnie przez firmy z polskim kapitałem, ale niestety, N cross wypada fatalnie w zestawieniu z konkurencją. @Tofel wrzucił cennik N-cross (€. 14 220,00) i pozwolę sobie zestawić ją z moją Adrią, bo wymiarowo i "układowo" są prawie takie same.

Nie będę wypisywać całego wyposażenia, tylko wypiszę, co moja (konkretnie moja, bo potem zestawię to cenowo) Aviva 360DK ma więcej względem N-cross:

- zbiornik na wodę 50l (zamiast 30l w N-cross)
- piecyk truma 3004
- łóżko piętrowe potrójne (a Adrii trzeba z to ekstra dopłacić)
- DMC 1000 kg
- Truma ultraheat 230V
- markiza Thule Omnistor 1200 (2.6 m)
- instalacja pod aku wraz z ładowarką
- solary 160W z MPPT
- stabilizator Alko AKS 3004
- rolety i moskitiery we wszystkich oknach (poza łazienką) oraz moskitiera na górną cześć drzwi

poniżej zdjęcia

z różnic, co ma N-cross, a czego nie ma Adria znalazłem tylko kabel 20m oraz stopień wejściowy.

 

a teraz porównanie cen (ceny brutto)

Wg info @Tofel N-cross 14 220 EUR

moja Adria (z wyposażeniem jak w powyżej) - 13 500 EUR

Kurtyna.

 

4.jpg

5.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Edytowane przez pjetko (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można to tłumaczyć tym, że np. Adria tłucze produkcję pełną parą, dokonuje u dostawców zakupów na znacznie korzystniejszych warunkach (efekt skali), Niewiadów dopiero rusza, ale sorry, nie wytrzymuje konkurencji, jakkolwiek nie byłbym za wspieraniem krajowej produkcji.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, vrs napisał:

Świetne są te małe Adrie

 

Ano, wszędzie się da z nią wcisnąć, a w razie czego ręcznie przestawić samemu ;)

 

37 minut temu, vrs napisał:

a ogrzewanie masz rozprowadzone?

Niestety fabrycznie nie było, ale mam zamiar ogarnąć (miejsce jest, kolizji nie będzie, nawet w szafce kuchennej jest wycięcie). Bez rozprowadzenia jest dość znacząca różnica temperatur między podłogą a sufitem, co ma szczególne znaczenie przy 3 piętrowych łóżkach. Kubatura jednak jest tak mała, że w kilkanaście minut gazem można zrobić saunę ;) Obecnie jak używamy ogrzewania, to wspomagamy się wiatraczkiem do "mieszania" powietrza i jest ok, ale docelowo wjedzie rozprowadzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, pjetko napisał:

Zawsze bardzo lubię, jak coś jest produkowane w Polsce, szczególnie przez firmy z polskim kapitałem, ale niestety, N cross wypada fatalnie w zestawieniu z konkurencją. @Tofel wrzucił cennik N-cross (€. 14 220,00) i pozwolę sobie zestawić ją z moją Adrią, bo wymiarowo i "układowo" są prawie takie same.

Nie będę wypisywać całego wyposażenia, tylko wypiszę, co moja (konkretnie moja, bo potem zestawię to cenowo) Aviva 360DK ma więcej względem N-cross:

- zbiornik na wodę 50l (zamiast 30l w N-cross)
- piecyk truma 3004
- łóżko piętrowe potrójne (a Adrii trzeba z to ekstra dopłacić)
- DMC 1000 kg
- Truma ultraheat 230V
- markiza Thule Omnistor 1200 (2.6 m)
- instalacja pod aku wraz z ładowarką
- solary 160W z MPPT
- stabilizator Alko AKS 3004
- rolety i moskitiery we wszystkich oknach (poza łazienką) oraz moskitiera na górną cześć drzwi

poniżej zdjęcia

z różnic, co ma N-cross, a czego nie ma Adria znalazłem tylko kabel 20m oraz stopień wejściowy.

 

a teraz porównanie cen (ceny brutto)

Wg info @Tofel N-cross 14 220 EUR

moja Adria (z wyposażeniem jak w powyżej) - 13 500 EUR

Kurtyna.

 

4.jpg

5.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Faktycznie jeśli chodzi o "value for money"  to o wiele wiecej masz jeśli wybierzesz Adrie. 

Jest jeszcze zwykłe prawo rynku. Czyli że przedmiot jest wart tyle ile kupujacy są w stanie zapłacić.  Czyli jesli jest popyt na Niewiadowki to znaczy że wszystko jest ok i cena / jakosc akceptowalna przez klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Commander napisał:

Adria 360 to nie N 410.... Chyba że się mylę.

Mylisz się ;) Adria w swoich oznaczeniach podaje długość w środku, a nie jak większość po zewnątrz.

Długości zewnętrzne:

N-cross - 4100 mm

Aviva 360 DK - 4141 mm

B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.