Skocz do zawartości

Wybór modelu holownika 4x4 do ciężkiej przyczepy


inhalt

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 707
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Powiem Ci tak, mało nie chcesz. Ale klient się trafi, jak mojego sharana sprzedawałem to też był jeden z droższych na allegro, blacharke miał troche ,,niejednolitą,, ale technicznie był taki że w każdym momencie mógłbym wsiąść i jechać choćby do hiszpanii. Sprzedawałem krótko, wziął go kolega z forum, był zadowolony, mam nadzieję że dalej jest :)

 

Najważniejsze było dla mnie że nie powiedział mi że xoś ukryłem, był w takim stanie jak na fotkach. Także jak jesteś pewny auta to na pewno się sprzeda

Bo to jest tak jak w Twoim wypadku, jeepy chodzą przykładowo po 15k, ale jakbyś znalazł wycackaną sztukę, do jechania bez dodatkowych inwestycji, za 20, to co nie kupiłbyś? Kupiłbyś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, chodziło mi o 3.7 nie 3.6.

Ten silnik to chyba 4.7 V8 z odciętymi dwoma cylindrami na V6. Dlatego ma bez sensu ustawione cylindry w rozwarciu 90 stopni, a nie 60 stopni jak powinien mieć V6. No i dlatego dołożono wałki równoważące, żeby silnik nie wyskakiwał z komory. Czy się mylę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ale to bardzo dobry silnik. Na prawdę.

Ładnie się kręci i w USA jest na potęgę wykorzystywany.

Jeździłem nim w KK i na pozamiejskiej trasie spalał nieco ponad 12 litrów gazu, tyle że tam się przód odłącza.

Jeśli chodzi o WK to różnica w utrzymaniu w porównaniu do 4,7 wyniesie na dystansie 15000 w roku jakieś 500 zł max. Dużo tańszy będzie jednak w zakupie i tylko jakiś procent będzie miał reduktor.

Uwaga na auta z napędem tylko na tył!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Widzę, że Jeep ma jednak grono zwolenników. Kto wie, może i ja dołączę.

Patrzyłem na WK na allegro. Niemal wszystkie mają napęd bez reduktora. Dla mnie nie do przyjęcia ze względu na główny cel zakupu, czyli właśnie posiadanie reduktora do manewrów z ciężką przyczepą. Te z reduktorem to zwykle jednak mają silniki 4.7. Ale to był tylko pierwsza przymiarka do oglądania. Na konkrety przyjdzie czas gdy uwolnię miejsce w garażu z dotychczasowego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedowiarki - wjedźcie najpierw tyłem po miękkim gruncie moją przyczepą z jachtem pod wiatę to zobaczycie czy reduktor jest potrzebny. Mam po kilka cm z każdej strony wolnego miejsca i wjazd nie jest po prostej ale po "S". Manewrowanie tyłem musi się odbywać baaadrdzo powoli, żebym nie przestawił niczego omyłkowo. Do tego miękki grunt nie pozwala na delikatne toczenie zestawu. W każdym razie nie tylko Ford C-max mojej żony nie ma szans, ale również mój Fiat Ducato wymięka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

 

Niedowiarki - wjedźcie najpierw tyłem po miękkim gruncie moją przyczepą z jachtem pod wiatę to zobaczycie czy reduktor jest potrzebny. Mam po kilka cm z każdej strony wolnego miejsca i wjazd nie jest po prostej ale po "S". Manewrowanie tyłem musi się odbywać baaadrdzo powoli, żebym nie przestawił niczego omyłkowo. Do tego miękki grunt nie pozwala na delikatne toczenie zestawu. W każdym razie nie tylko Ford C-max mojej żony nie ma szans, ale również mój Fiat Ducato wymięka.

 

W mojej ocenie reduktor jest w mniej ważny, NAJWAŻNIEJSZA do manewrowania tego typu to automatyczna skrzynia biegów. Mając manualną skrzynię i reduktor absolutnie nic nie zyskamy i tak trzeba jeździć na półsprzęgle, a wtedy skrzynia może szarpać. Miałem różne auta, ale dopiero automat daje mi spokój ducha w manewrowaniu zestawem z minimalną prędkością. Dodatkowo napęd przynajmniej na tył z załączanym przodem na sztywno wystarczy.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.