Skocz do zawartości

Opony bieżnikowane


Cezarr

Rekomendowane odpowiedzi

odnosząc się we wszystkich swoich postach, do wytłuszczonego przeze mnie fragmentu "wychwalam" Myki, bo widziałem proces wytwarzania opony u nich i kilkaset metrów dalej w innej firmie bieżnikującej opony (całkiem odmienny-co stwierdzić szło nawet dla mnie gościa co się na tym nic nie zna). Dlatego zawsze w swoich postach zaznaczam nalewki z Myk  -nie jest moim celem reklama tej firmy, a tylko i wyłącznie podzielenie się innym swoją wiedzą i tym samym doradzenie i zwrócenie uwagi na producenta, których akurat w tej okolicy mamy kilku w promieniu 3 km, a że je użytkuję to myślę że bardziej przekona to czytelnika do tego jak sucha informacja na stronie internetowej/nalepce producenta,

Takiego rozmiaru jak moje nie robią w ogóle.

Edytowane przez TOM3653 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 131
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

W poprzednim Disco 3 używałem General Grabber A/T potem Yokohama Geolander też A/T.  Zależało mi na tym aby - co prawda rzadko - pojechać 200 na godz. jak również używać w lekkim terenie.  Obydwie gumy były ciche i sprawnie hamowały. Auto kupiłem obute w Pirelli Zero i to były słabe gumy.

Yokohama była bardziej odporna na uszkodzenia boków opony.

Obecne auto miało założone Continental Cross Contact i to były b. dobre gumy. Bardzo odporne na uszkodzenia. Zrobiłem na nich 90 000 km - łącznie z powrotem po śniegu z Diablej Góry. Ale tego nie polecam.

Teraz wróciłem do Geolandera A/T bo są ciche i szybkie ( T ) . Są też najbardziej miękkie i po mieście jeżdzi się najprzyjemniej. Wszystkie gumy używałem cały rok.

Uważam, że przy moim typie jazdy opony A/T można używać cały rok.

Opony bieżnikowane typu MT używam w ciężkim terenie. Nie da się na nich jechać szybciej niż 100. A głośne są już przy 60.

Nigdy nie kupię bieżnikowanych. Boję się, że mogą się rozlecieć przy większych prędkościach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuuu to ładnie a przebieg 90 tyś km na oponach też spory, ale u Ciebie to widzę 2 lata i po oponach, ja

tyle kilometrów to osobówką robię chyba w 10 lat :look: jak bym kupił takie opony to prędzej się zestarzeją jak zniszczą.  :hmm: 

Adamie dziękuje za opinie :ok: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tom, to klasyczne chinole. Plastikowe na mokrym. Robisz malo kilometrow. Odzaluj te 10zl na miesiac i kup pewne gumy.

 

"Goodride" to chyba nieudolna podróbka "Goodrich".

 

Przychylam sie do przedmówcy. To będzie chińczyk.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tom, ale jesteś uparty. Zerknij tutaj i kup opony normalnej firmy:

 

1100 zł a komplet 4 szt. http://allegro.pl/opony-zimowe-225-70r16-bridgestone-lm80-nowe-reda-i6699965751.html

 

1250 zł za komplet 4 szt. http://allegro.pl/4x-nokian-225-70-r16-107h-xl-wr-suv-3-i6655492029.html

 

Prezerwatywę też byś kupił chińską, albo regenerowaną, bo taniej? A przecież opona to guma i prezerwatywa też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś wątpliwą przyjemność jechać 50km w Volvo C70 T5 z letnimi Goodride'ami na felgach. Przyspieszenie i hamowanie bardzo słabe, na starcie mielily, przy redukcji z kickdownem mieliły, przy niezbyt mocnym hamowaniu abs walił w pedał.

Wiele osob uzna te opony za wystarczajace. Jednak nie trzeba profesjonalnych testow zeby samemu poczuc ze te i inne opony tego typu to syf nieprzecietny.

Inhalt, Twoje propozycje to niestety lezaki magazynowe. Nie chcialbym miec opony ktora na starcie ma juz 6 lat. Co nie zmienia faktu ze i tak beda lepsze od Goodride'ow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojej nie jestem uparty, ale jeżeli ten temat ma pomóc mnie i innym użytkownikom kupić  dobre opony a zrezygnować

ze szrotu to pewne pytania i przykłady są nieuniknione. Ja na prawdę nie mam zamiaru oszczędzać na sile.

I na prawdę bardzo dziękuje za wszystkie Wasze posty i odpowiedzi :blagac:   :blagac:   :blagac:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inhalt, Twoje propozycje to niestety lezaki magazynowe.

Jeśli ktoś szuka opon za połowę ceny nowej, albo i mniej, to ma do wyboru: bieżnikowane z niewiadomym wnętrzem (kordem), chińskie badziewie albo leżaki normalnej firmy. Z tych trzech ewentualności ja zdecydowanie bym wybrał leżaki.

Zobacz, że od początku nie chodziło o to, żeby wybrać najlepsze opony na rynku bez względu na cenę, ale przeciwnie, by wybrać coś do jazdy z nastawieniem na jak najniższą cenę. Założenie początkowe wpływa na wynik końcowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.