Skocz do zawartości

Kilka pytań kupującego


jacekzoo

Rekomendowane odpowiedzi

Dzwonił do mnie gość z brinka, mówił że takie skrzywienie jest niedopuszczalne i że mam się zgłosić do citroena żeby zdjęli zderzak i pomierzyli co jest krzywe, kula czy zaczep

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

A diagnostę ten hak przeszedł? Bo po ASO wszystkiego można się spodziewać. Ja właśnie jestem po założeniu haka w firmie się w tym specjalizującej i okazało się że nie ma napięcia na 10 i 12 pinie, a światło przeciwmgielne w aucie  nie wyłącz się po podłączeniu przyczepy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawostka. Warto by sprawdzić - położenie haka w stosunku od osi samochodu a nie zderzaka.

Być może jakiś element mocujący hak ma otwór wywiercony o milimetr lub kilka za blisko/daleko, albo mechanik coś nawywijał.
jest też możliwe, że hak trzyma oś samochodu natomiast zderzak nie. Zderzak jest dosyć elastycznym elementem i w trakcie montażu nasadzają go na wcisk na zaczepy i teoretycznie możliwe, że powstająca krzywizna nie jest symetryczna. (ciekawe jak jest u mnie - nigdy nie sprawdzałem)

 

Edytowane przez Lza (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale stojąc centralnie na wprost auta widać że idzie pod kątem, oś kuli powinna być dobre pół centa w lewo. Zdjęcie względem zderzaka zamieściłem poglądowo żeby było wodać o co chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do teścia, pracuje w aso citroena tylko kawał drogi ode mnie. Mówi że nie ma opcji żeby auto było walnięte tak żeby było krzywe i żeby nie było malowane, a mierzyliśmy miernikiem. Podejżewa że kula haka pójdzie to wymiany że jakaś zwichrowana. Zobaczymy, jestem umówiony za tydzień w środe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma pare pierdół które też od razu zgłosze, a tak poza tym to ok :)

 

to się ciesz ze masz parę pierdół.... ja na pierwszym przeglądzie 1rok/30.000km zgłosiłem do Caddy 22 mankamenty, z tych grubszych to:

 

- wymiana przeciekających i drgających xenonów

- cieknące lewe drzwi przesuwne

- blokujące się wycieraczki w połowie szyby 

- wibracje na aucie gdy silnik ma 2500-3000 obrotów na 4, 5 i 6 biegu

- skorodowana linkę ręcznego

- luz na lewarku skrzyni biegów

- odpadający zderzak z przodu (brak ślizgów po prawej stronie - ot zapomnieli założyć w fabryce w Poznaniu)

- nie działający nadmuch z tyłu...

- hałasująca pompa wody jak na dworze są mrozy (tego nie zrobili - nie wykryli usterki)

- piszczący alternator - nie są do końca pewni co piszczy ... pasek, napinacz, łożysko, alternator... mam jezdzic az sie cos pogorszy...

 

 

i mase innych pierdół... konieczne byly 2 wizyty - łącznie 3 dni...

Edytowane przez BartoszK (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.