Skocz do zawartości

Które większe SUW-y lub terenówki mają trzy częściowe tylne fotele?


terenowiec

Rekomendowane odpowiedzi

Nie zniechęcaj się do automatów bo to co opisałeś to musi być coś bardzo rzadkiego, mi się to nigdy to nie przytrafiło a i pytałem na forum w UK i tak samo. Wszyscy byli zaskoczeni. W holowaniu czy w terenie dobry automat sprawuje się lepiej niż manual - mniejsze przeciążenia na silnik i płynne przekazywanie mocy. To samo tyczy się mocnych aut z dużym momentem obrotowym. Normalne sprzęgła są bardzo narażone na spalenie przy ruszaniu, dlatego w nich praktycznie tylko takie są już używane. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Dwa razy bylem grandem 3.3 z 2005 ojca w Chorwacji z przyczepa 1200kg i nic takiego sie niedzialo.Sadze wiec ze w twoim musi byc jakas usterka.Jedynym minusem /jak i nastepcy/ tego auta jak dla mnie jest za miekie zawieszenie tylnej osi.Przy wiekszych predkosciach jak i przy wyboistej drodze zestaw staje sie nie stabilny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiru, tu mogły być subtelne różnice. Moja budka 1500 DMC, Twoja 1200 DMC. Moja 250 cm szerokości, Twoja przypuszczam że 220 - 230 cm szerokości. Ja miałem w bagażniku auta ponton 80 kg, silnik 60 kg, kotwicę 10 kg + 50 kg gratów związanych ze sportem. Do tego 4 rowery + kanadyjkę na dachu (35 kg). Nie wspomnę o ludziach i rzeczach, które zabiera Żona, że było tego dużo (bardzo). Grand Voyager z 4 fotelami miał bagażnik zapakowany po dach. Ta subtelna różnica, między Twoim zestawem, a moim, mogła wynieść dobrych kilkaset kg (jak nie więcej). Dodam jeszcze, że na prostych auto to zbiera się bardzo dobrze i nie ma z nim żadnego problemu. Tylko góry są tą pięta achillesową.

Dorzucę jeszcze dane tego auta, co do holowania. Są zaskakująco niskie. U mnie tez takie były, ale zaprzyjaźnieni diagności znaleźli lukę, dzięki której udał mi się wbić w dowodzie wartość holowanej przyczepy na 1600 DMC, bo wcześniej miałem 900 kg. To o czymś świadczy, skoro tają tak niskie wartości: http://autokatalog.autoscout24.de/chrysler/voyager-1996-2001/3.8-awd-grand-voyager-131-kw-178-ps/

Edytowane przez terenowiec (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moze on byl po prostu przeladowany....

Co do uciagu to tez ma 1600 ale nic nie bylo kombinowane.

Popatrz moze za DODGE DURANGO prawie 5ton na haku /dotyczy USA/on napewno da rade.Z silnikiem 5.7 skrzynia posiada specjalny tyb do przyczepy, a jak by jeszcze bylo malo to reduktor pozostaje

Edytowane przez swiru (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiru, tu mogły być subtelne różnice. Moja budka 1500 DMC, Twoja 1200 DMC. Moja 250 cm szerokości, Twoja przypuszczam że 220 - 230 cm szerokości. Ja miałem w bagażniku auta ponton 80 kg, silnik 60 kg, kotwicę 10 kg + 50 kg gratów związanych ze sportem. Do tego 4 rowery + kanadyjkę na dachu (35 kg). Nie wspomnę o ludziach i rzeczach, które zabiera Żona, że było tego dużo (bardzo). Grand Voyager z 4 fotelami miał bagażnik zapakowany po dach. Ta subtelna różnica, między Twoim zestawem, a moim, mogła wynieść dobrych kilkaset kg (jak nie więcej). Dodam jeszcze, że na prostych auto to zbiera się bardzo dobrze i nie ma z nim żadnego problemu. Tylko góry są tą pięta achillesową.

Dorzucę jeszcze dane tego auta, co do holowania. Są zaskakująco niskie. U mnie tez takie były, ale zaprzyjaźnieni diagności znaleźli lukę, dzięki której udał mi się wbić w dowodzie wartość holowanej przyczepy na 1600 DMC, bo wcześniej miałem 900 kg. To o czymś świadczy, skoro tają tak niskie wartości: http://autokatalog.autoscout24.de/chrysler/voyager-1996-2001/3.8-awd-grand-voyager-131-kw-178-ps/

Czyli auto mogło ciągnąć maks 900 kg a Ty ciągnąłeś 1500 i jeszcze miałeś auto być może przeładowane? I się dziwisz, że na podjazdach nie dawało rady? :-D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to i jest odpowiedź. Automatyczna skrzynia przy praktycznie 3 biegach prawie stale jedzie na przekładni hydrokinetycznej. bo jest zbyt mała ilość przełożeń by by skrzynia pracowała w trybie "lock-up". Niestety to też jest dowodem, że to dość archaiczna konstrukcja. Moja rada odpuść sobie to auto jako holownik. Lepiej już kupić Passata combi z 2.0 tdi 170 koni, a już ideałem by był 4x4 Passat outtrack bo dużo cięższy i by świetnie sprawdził się z Twoją przyczepą.

Edytowane przez Renegatt (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Renegat miałbyś rację, gdyby nie jeden problem. Jadąc na wakacje, do bagażnika muszę zapakować ponton i silnik. Jedno to 135x60x40 cm, drugie to 115 na 60(70)cm. Do zwykłego bagażnika nie wejdzie. Dlatego założyłem osobny wątek, w którym poszukuję dużych kombików z trójdzielnym oparciem siedzeń pasażerów. Jest już kilka nie propozycji, które tak mają, ale nie są to wielkie auta. Passat, niestety, tylną kanapę ma dwudzielną - niesymetrycznie. Okno nartowe w oparciu jest zbyt małe, by przepchnąć tamtędy ponton, który w przekroju ma wspomniane 60x40 cm.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to i jest odpowiedź. Automatyczna skrzynia przy praktycznie 3 biegach prawie stale jedzie na przekładni hydrokinetycznej. bo jest zbyt mała ilość przełożeń by by skrzynia pracowała w trybie "lock-up". Niestety to też jest dowodem, że to dość archaiczna konstrukcja. Moja rada odpuść sobie to auto jako holownik. Lepiej już kupić Passata combi z 2.0 tdi 170 koni, a już ideałem by był 4x4 Passat outtrack bo dużo cięższy i by świetnie sprawdził się z Twoją przyczepą.

Poczytaj na temat automatow i nie pisz bzdur

trzy + czwarty nadbieg

Nie ma w automatach nadbiegow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.