Skocz do zawartości

Które większe SUW-y lub terenówki mają trzy częściowe tylne fotele?


terenowiec

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

A co myślisz o Nissnan Pathfinder ? MW tego auta to 2232 kg, 7 miejsc, napęd 4x4 i w pełni dzielone siedzenia jak tego potrzebujesz + relingi dachowe by coś tam zamontować. Auto dostępne tak automacie jak i w manualu. Sa też dostępne bardzo bogate wersje tj. pełna skóra, nagłośnienie Bose i adaptatywne-skrętne ksenony, nawigacja, dvd itp. Auto bardzo obszerne i pakowne. Limit przyczepy to 3 tony a nacisk na hak to 120 kg. Pociągniesz tym każdą możliwą przyczepę a i w terenie się sprawdzi. Nowsze mają 190 koni a starsze coś ok 176. Są dużo tańsze niż Landrover Discovery a sprawdzą też się w każdych warunkach. Znam i mogę z szczerym sumieniem polecić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Dzięki za przypomnieniu o Nissanie. Oglądałem go, brałem pod uwagę i zapomniałem, że istnieje. Przyznam się, że mam teraz trochę mętlik, gdyż do końca nie wiemy z Żoną, które nasze auta sprzedawać, a które zostawić. Od tego zależy, czego będziemy szukać. Bierzemy pod uwagę również Chryslera Pacifica, a nawet A6 C6 Kombi po 2005 roku, bo wydaje się, że ma na tyle duży bagażnik, że może tam zmieścić się ponton bez składania siedzeń. W tygodniu podjadę do kumpla z metrówką. Pathfindera też mam u kumpla i też go zmierzę i popytam, jaką ma o aucie opinię.  

O Audi wiem mało (awaryjność, koszty utrzymania, kupno dobrego egzemplarza - to dla mnie wielkie niewiadome.

Edytowane przez terenowiec (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Volvo ma chyba mały bagażnik? Ja muszę mieć albo rozkładane środkowe siedzenie, albo podłogę o wymiarach 135 x 120 cm. Sprawdzę z metrówką jak t w Volvo wygląda.

Edytowane przez terenowiec (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nooo, nie taki mały, zważywszy, że to w zasadzie auto siedmioosobowe (wersja z dodanymi dwoma (niepełnowymiarowymi) fotelami). AFAIR środkowe siedzisko w drugim rzędzie jest składane. Silnik D5 jest oszczędny, ma odpowiednią moc (od 163 do 205KM zależnie od wersji).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze go przemierzyć. Jeżeli kufer jest duży, to będę musiał zaczerpnąć wiedzy o tym aucie, bo podobnie z Audi, o Volvach nie wiem nic. Ponoć niektóre silniki są mocno awaryjne (nie wiem czy nie ma to jakiegoś związku z Francuzami?). Szwagra brat narzeka na kosztowne naprawy. Też z nim pogadam, co z tym autem u niego się działo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik D5 jest oryginalnym, szwedzkim silnikiem wysokoprężnym CommonRail, pięciocylindrowym. Należy do wyjątkowo trwałych. Przebiegi bezawaryjne, obecnie odnotowywane, to circa 700kkm i więcej. I tylko takie silniki Diesla są montowane w XC90. Obecnie, oznaczenie D5 (niestety) dotyczy także nowych wersji czterocylindrowych silników wysokoprężnych, o czym trzeba pamiętać, kupując najnowsze egzemplarze. Warto pamiętać o tym, że XC90 w pierwszej wersji miał problemy z komputerem komfortu (kretyńska lokalizacja w podszybiu). Wadę tę usunięto. Ja mam D5 i z czystym sumieniem mogę polecić ten silnik, niezależnie w którym modelu auta jest zamontowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z danych, z których korzystam wynika, że w okolicy roku 2005 były trzy różne silniki o takiej pojemności: 2 oznaczone D5 163 ps i 185 ps i jeden 2.4D o też o mocy 163 koni. Jak to rozgryźć i skąd ta różnorodność silników: http://autokatalog.autoscout24.de/volvo/xc90-2002-heute/

A narzekanie na to auto brata mojego szwagra może wynikać własnie z tego, co pisze Comander, czyli że psuje się dużo różnych drogich w naprawie rzeczy. 

Przemierzę jeszcze Audi A6 Kombi i gdyby bagażnik był duży, to poszukam coś na temat oceny tego samochodu przez użtykowników.

Edytowane przez terenowiec (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez przesady przecietne zapakowany bagaznik na wakcje wzy wiecej a tego nikt nie przypina pasami... Walizka do samolotu potrafi wazyc 30kg i nikt nie mowi ze to przesada i ryzykowanie....

 

Jak czytam niektore komentarze to zastanawiam sie smiac czy plakac. Terenowiec przypina 60kg silnik pasami i ma byc problem? Pasazer zapiet pasami moze wazyc ponad 100kg to dopiero ryzyko takiego wozic a dwoch lu 3ech???

 

Mój komentarz jest zbyteczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Volvo XC90 to generalnie to świetne i wybitnie komfortowe auto i dobry holownik, ponieważ napęd Volvo AWD jest bardzo dobry. Elektronicznie sterowany, analizujący uślizg kół i przekazujący moment obrotowy na to koło, które ma największą przyczepność. Wielką wadą modeli starszych niż 3 lata są awaryjne automatyczne skrzynie biegów. Niestety kosztowne w naprawie. Zaniedbano chłodzenie i się przegrzewały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam jako holownik pickup Mitsubishi L200 , ponton 4m i silnik 25 KM wchodzi na pakę i jest jeszcze dużo wolnego miejsca na inne ciężkie rzeczy (900 kg ładowności) nie ma kombinacji z siedzeniami a holownik z niego przedni , ale nie kazdy lubi pickupy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wyglądał mó bagażnik na wyprawę na Norwegie  gdy w nim był : ponton , silnik 25 KM ,zbiornik paliwa do niego,  namiot do przyczepy 5x3,5m + stelaż , skrzynia z narzędziami i przydasiami , kilka zgrzewek wody ,2 krzesła turystyczne. Przed wyjazdem byłem na wadze,  do DMC auta jeszcze było daleko.

post-1518-0-31416000-1461099198_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kolego i sąsiad miała nowego L200. Do Norwegii i Chorwacji na pewno by się nadał, ale żeby Żona jeździła nim przez 11,5 miesiąca w roku do sklepu, szkoły, kościoła i rodziców... ty by mnie za takie uszczęśliwienie z domu wyeksmitowała. Tym bardziej, że na tylnej kanapie wygód w tym aucie to nie ma.

Wczoraj przyemierzyłam bagażnik Audi A6 - C6 kombi. Mały jak w Passacie kombi 110 x 115 cm.  

Jutro jadę oglądać Dodge Journey. Ma wąski pas rozkładanego na środku tylnego oparcia. Ponoć bagażnik też jest spory. Tu zdjęcie: 

post-2788-0-44722400-1461104659_thumb.jpg

Poza tym podobno Volkswagenowski silnik 2.0 CRD 140 koni, w połączeniu z automatyczną skrzynią, są całkiem dobrym rozwianiem przy holowaniu przyczepy.

Edytowane przez Miodzio (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.