Skocz do zawartości

Prośba o ocenę przyczepki


zibs87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Bardzo proszę o Waszą opinię o przyczepce z linku poniżej:

 

http://karawaning.net/tabbert450.htm

 

Przyczepka nie za tania i kawał drogi ode mnie. Ale ma to, co dla mnie najważniejsze: DMC <1300kg i jest 5os. Czy uważacie, że warta swojej ceny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dziękuję za odpowiedzi. Jest wiekowa, to prawda. Kolor też nie wygląda nadzwyczajnie (cała żółta). Ze sprzedawcą już rozmawiałem telefonicznie i wydaje się bardzo kompetentny, ale będzie to moja pierwsza przyczepa i poza wiedzą z tego forum jestem kompletnym laikiem. Czytałem na forum wszystkie opinie o sprzedawcy i wiem, że jak każdemu sprzedawcy zależy na sprzedaży i jak sam wszystkiego nie sprawdzę, to nie mam co liczyć na uzyskanie prawdy o jej defektach. Ps. Ta rura to poważnie jest kanalizacja? Wygląda śmiesznie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, ta rura umieszczona z tyłu to nie jest kanalizacja tylko miejsce na schowanie np: węża do wody lub innych dłuższych przedmiotów. Mam coś podobnego tylko dłuższą, ma 2 metry, fi 150 mm.

Edytowane przez Kogi (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Kolor też nie wygląda nadzwyczajnie (cała żółta). ....

 

To jest charakterystyczny kolor Tabberta :ok:

 

 

Co to za rura z tyłu przyczepy :hmm:

 

To jest rura w która chowa się rurki od przedsionka :skromny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, o tym nie pomyślałem. Ogólnie przyczepka mi się podoba i chcę ją w niedzielę zobaczyć mimo, że mam tam prawie 300km w jedną stronę... Sprzedawca zapewnia, że jest w idealnym stanie. Co do okien, to widzę, że dramatu nie ma:

http://allegro.pl/szyba-okno-do-przyczepy-tabbert-86x38-267-i5123291884.html