Skocz do zawartości

Hobby 580 - demontaż lodówki


Istvan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam seredecznie koleżanki i kolegów.

Bardzo przepraszam jeśli powielam ten temat ale ja nigdzie na forum i w inet nie znalazłem odpowiedzi.

Od razu mówie, że jestem zupełnym nowicjuszem i będę ogromnie wdzięczny za podpowiedzi.

Od niedawna jestem szczęśliwym (dzisiaj dołączyłem do tego forum) posiadaczem przyczepy jak w temacie.

Niestety nie działa mi lodówka na gaz (przyczepa stoi na działce bez dostepu do 220V).

Kuchenka gazowa i ogrzewanie działa bez zarzutu.

Chce ja wymontować, przeczyścić i sprawdzic działanie na zewnątrz.

Iskrownik działa, ale podejrzewam zapchaną/zanieczyszczoną instalacje gazową.

Proszę podpowiedzcie - w miare szczegółowo - jak ja wymontować z tego miejsca i wciągnąć z przyczepy.

Gdzie są śruby, co zdjąć, co odkręcić.

Lodówka jest jak na zdjęciu:

 

 

Z góry dziękuję za wszelką pomoc ...

 

 

Edytowane przez Istvan (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie mam - mam agregat prądotwórczy.

Pisząc wczesniej, że jestem posiadaczem "od niedawna" mam na myśli od zeszłego roku.

W zeszłym roku w okresie letnim lodóka na gazie chodziła cały czas.

Teraz po zimie ponownie chciałem ja uruchomic, ale:

- najpierw po uruchomieniu zauważyłem, że po paru minutach przestała działać ("odcina" gaz lub gaśnie z innego powodu)

- teraz juz nie widze iskry z iskrownika więc nie odpala

Na forach (głównie tutaj) wyczytałem, że powinno sie ją przeczyścić, "przedmuchać", itp

Chciałbym ją wyciągnąć i zrobic to porządnie + montaż dodatkowych wentylatorków jak sugerują bardziej doświadczeni koledzy.

 

Chodzi mi, czy muszę - a jesli tak to jak - zdejmować całą kuchenkę z góry ?

Czy mocowana jest śrubami bocznymi, czy może cos w podłodze pod spodem, ogólnie o takie informacje jeśli ktoś to już "wyciągał" z tekiej przyczepy.