Skocz do zawartości

Zakup przyczepy Fend 700 lub 650


Renegatt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

Jestem nowy na tym forum Mam na imię Radek i obecnie mieszkam w UK. Planuję zakup przyczepy bo w UK jest masa ciekawych miejsc do obejrzenia i karawaning jest bardzo popularny, więc jest duży wybór przyczep, myślę nad czymś przestronnym tak by starczyło miejsca dla 4 dzieci mnie żony i psa :-) . Jako holownika chcę używać ford galaxy 1,9 tdi 150km z porządnym hakiem. Myślę o  Fend Platin 700 albo 650. Pytanie czy mój galaxy da radę z taką budą? Bo to jest jednak spory klamot. Jako opcję zapasową widzę auto szwagra tj. bmw x5 3.0 diesiel. Pracuję jako kierowca ciężarówek więc mam i uprawnienia jak i doświadczenie z dużymi składami.

 

pozdrowienia

R.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam

ja mam 650 fendta i jest w sam raz na moją rodzinkę 2+2 (4i 8 lat)

na początku ciągnąłem ją galaxy  ale benzynką 2300 cm3 i szału nie było bo mało mocy ( dieslem byłoby lepiej), ale zestaw był bardzo stabilny nawet przy większej predkosci, bo są dwie osie ,

Moja druga 650 platin ciągnę busem ponad 200 kucy  i daje rade .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Spróbuję więc tym co mam. Galaxy ma 7 miejsc i dużą puszkę na dachu także mamy gdzie się zapakować :-). Autko miało na starcie 115 koni ale chipowałem do 150 koni i moment obrotowy wynosi ok 400 nm. (profesjonalny warsztat, testowali na hamowni). Wracając do przyczepy, warto zaufać tej marce ? Jestem "zielony" także, opinie mile widziane o "fendtach"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest mój drugi Fendt

i jak dla mnie to tylko fendt lub kabe , kolega kupił hobby 2010 r i już jest rozszczelniona.

I mój tata ma fendta  z 87r ,i powiem szczerze nawet przykrego zapachu nie ma, tyle że te starsze wydają sie bardziej solidne