Skocz do zawartości

Biod 400td luxe


kit

Rekomendowane odpowiedzi

Ale zanim hamulce zatrzymią budke to troche lub większe troche minie i koło lepiej jak by kierowało budke do rowu ... chociaż jak się zaglębic to lepiej by buda pojechała na przeciwny pas niz na chodnik po którym idą ludzie ... w aucie masz szanse ucieczki a pieszy tyle nie odskoczy

 

:ee:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Jak bystry pieszy to da rade, byle nie przekraczac 80 km/h, bo te budki co maja 100 km/h w kółku to maja ten mimermans z prawej - takie przepisy... :nono:

 

No - poza Biodami - one byly zwolnione. :hmm:

 

J. :hop1:

Edytowane przez jacek l (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek,to podczep budke i podkręć koło do transportu i wtedy zrób zdjęcie dla nas ,ile koło wystaje po niżej zaczepu i odbojnika na dzwigni hamulca pod zaczepem.Bo z tego co piszesz wynika,że powinno wystawać poniżej aby w razie coś spadła na koło i ma  jechać na nim  do rowu.

Ja mam pod spodem ucho z płaskownika ,aby po wyczepieniu spadła na ziemie i nie urwała dzwigni która załancza hamulce by wychamowała w miare bezpiecznie .

Edytowane przez irek w (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak ja w starej budce musialem zdejmowac kolo do podrozy, bo holownik niski i przyczepa dlugasna i przycieralem podniesionym kolkiem o garby w asfalcie, to jakby sie urwalo, to w ktora strone by polecialo? - prosto jak nie ma kolka?

 

J. :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomku , wczoraj wieczorem nie czytałem forum. Dopiero dziś rano natknąłem się na Twój temat z tym kołem podporowym.

Wyjaśnię coś. Zdjęcie z mojej przyczepy miało pokazać Ci o jakie mocowanie mi chodzi . Faktycznie ono jest w mojej przyczepie z prawej strony ale służy ono tylko do mocowania masztu , koło manewrowe z oryginalnym zaczepem mam z lewej. Teraz nie mam czasu by Ci to pokazać na fotce.

Nigdy nie zastanawiałem się nad tym po której stronie muszą być mocowane koła manewrowe. Być może jest jakaś zasada.

Tylko co z tej zasady jak źle wyregulowane hamulce skierują czepkę w kierunku przeciwnym do założeń? A co z koleinami?

Czy ktoś je brał pod uwagę? :) Niektórzy chowają koło manewrowe do bakisty a jeszcze inni jadą z nim przez parę kilometrów do pełnego starcia. :lol:

Edytowane przez finger (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa tapicerka z grubego miłego materiału pod kolor frontów szafek  :]  dobre 5godz krojenia, pasowania, szycia :pad:  w dodatku mi sie na zamkach wszystkiego zachciało :mlot:

 

było tak;

post-1137-0-13950000-1430168840_thumb.jpg

 

jest tak;

post-1137-0-74433400-1430168892_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.