Skocz do zawartości

Wybór auta do holowania


rafalkwiatkowski73

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, jachata napisał:

Mazda w USA może holować 3500 lbs czyli w przeliczeniu na nasze 1587kg.

A jak wpiszą na przeglądzie i w urzędzie to :niewiem:

Czyli lipa totalna. :no: Choć auto rokujące ze względu na normalny silnik czyli 3.7, ASB, masę no i oczywiście 4x4. Tylko ten brak uciągu....

Edytowane przez danielpoz (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, jachata napisał:

Mazda w USA może holować 3500 lbs czyli w przeliczeniu na nasze 1587kg.

A jak wpiszą na przeglądzie i w urzędzie to :niewiem:

Tutaj była dyskusja i jest właściciel Mazdy CX-9 w której po wyprostowaniu papierów zrobił DMC przyczepy te 1580kg. CX-9 sprzedawane w polskiej sieci Mazdy (była taka mała pula, pamiętam reklamy nawet) mają 1090kg DMC przyczepy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat w CX-9 problemem jest skrzynia rozdzielcza przekazująca napęd na tył. Jest to jeden z głównych i najczęstszych problemów nękający ten model.

Być może właśnie to est powodem tak małych parametrów holowania.

To samo dotyczy konstrukcyjnego bliźniaka Forda Flex  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, jachata napisał:

Akurat w CX-9 problemem jest skrzynia rozdzielcza przekazująca napęd na tył. Jest to jeden z głównych i najczęstszych problemów nękający ten model.

 

No dobra a FWD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

U mnie od wczoraj zmiana holownika. Zmieniłem francuskie padło na inne francuskie padło, bo padło na Renault Scenic z silnikiem 1.6 dCI :D Jedyny minus to brak automatu, bo jednak założyłem, że kolejne auto to już obowiązkowo automat. No ale nie wszystkie założenia udało się spełnić i jest znów manualna skrzynia biegów.

Zobaczymy jak się będzie sprawować z przyczepą. Myślę, że za tydzień będzie już pierwszy test. Silnik na pewno dużo żwawszy niż mój obecny 1.6 HDI, tak więc myślę, że z holowaniem poradzi sobie bez problemu :) Gabarytowo to prawie to samo co C4P, więc od tej strony też nie powinno być żadnych niespodzianek. 

Fajnym gadżetem jest oryginalny hak Renault chowany pod podłogą. Dokładnie tak jak tutaj:
 

 

Edytowane przez jacek00 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Cezarr napisał:

Jednak brakuje automatycznego sterowania z aplikacją na smartfona :bevil:

No też ubolewam nad tym, że tak analogowo muszę hak rozkładać :P

Edytowane przez jacek00 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.