Skocz do zawartości

Poszukuje holownika


comsio

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wiesiu! Swój Ci sprzedam...1500kg na haku , a Dmc 1960 :-]

 

A w ogóle, to miał być kamperek ?:hmm:

 

 

Szukam Ałta, Arek dobrze wiedzieć jakiego.

A Kamperek też aktualny.

Oczekuje info z firmy , odnośnie wyjazdu.

I jestem mięndzy młotem a ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Podepnę się pod temat ( comsio pozwolisz :dzieki:). Wpadł mi w oko Saab 9 - 3 II z 2003 r 1998cm moc 175 KM. Ktoś może coś na ten temat powiedzieć ??

Edytowane przez RobiBona (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten motor 2.5 tdi siedzi w pasku i volvie ale ma dość złe opinie.

 

Były dwa silniki 2,5 w stajni Audi- Volkswagen. W Volvo jest 5 cylindrowa rzedówka. Ten Zły 2,5 to silnik z Audi V6 nigdy nie był w Volvo zakładany. Do 17 tys. złotych możesz znaleźć V70 z silnikiem D5 silnik 163 KM, w nowszej budzie z lat 2000-2003. Silnik szwedzki D5 w różnych wariantach mocy, jeden z najlepszych, duża kultura pracy, mało pali, ma kopa. Ja ujeżdżam V70 2,5 disel ze stajni audi 140 KM 99 rok, 280 tys. na blacie, z zawieszenia tylko łączniki stabilizatora lubią się sypać. Klekot, mała kultura pracy w porównaniu z nowoczesnymi dislami. W trasie już jest o.k. typowy podróznik , spalanie w trasie max.6 litrów, trasa Polska - Chorwacja z przeliczenia 5,6 litra klima non stop.Jak na 99 dobrze wyposazony klima 2 strefowa, tempomat, grzane tyłki, szyber, audio z 8 głosnikami daje radę i w gratisie systemy bezpieczeństwa Volvo i brak rudej. Nowsze Vołowiny też nieźle wypasione. Jedna rada do zakupu Volvo szukać, oglądać, sewis przedzakupowy.,

 

 

 

Witam.

 

Potwierdzam. Rzędowa 5 2,5 TDI zrobiła miliardy km w T4 mając tam 102 km. W Touaregu podkręcili go do 180 km ale i tak był za słaby do tego auta bo braskował mu momentu,

Bardzo dobry agregat. Nigdy nie mylić z V6 bo to zbrodnia.

 

Pozdr.

 

Witam

Podepnę się pod temat ( comsio pozwolisz :dzieki:). Wpadł mi w oko Saab 9 - 3 II z 2003 r 1998cm moc 175 KM. Ktoś może coś na ten temat powiedzieć ??

 

 

Wiajcie.

 

Autko przyjemne ale będzie drogie w użytkowaniu i to sztucznie bo 80% pojazdu to "Opel das auto".

Silnik w miarę bezawaryjny ale sporo wypije. Miasto i 14-15 litrów bo to turbobenzyna. W tym komforcie poleciłbym Signum. Cześci będa tańsze a fura wypasiona z tym motorem.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Podepnę się pod temat ( comsio pozwolisz :dzieki:). Wpadł mi w oko Saab 9 - 3 II z 2003 r 1998cm moc 175 KM. Ktoś może coś na ten temat powiedzieć ??

 

 

 

:ok:

 

To fajnie , nie jestem sam, dawaj, smirk(1).gif temat się rozwija :ok:

 

Na pewno przyda się kolegom.

Zapraszam :swieca:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Podepnę się pod temat ( comsio pozwolisz :dzieki:). Wpadł mi w oko Saab 9 - 3 II z 2003 r 1998cm moc 175 KM. Ktoś może coś na ten temat powiedzieć ??

 

Tak jest...to Opel w egzotycznym wydaniu. Ma mój dobry kolega i generalnie tragedii nie ma.Spalanie jak napisał Commander w mieście 14-15 l, ale można gazować... Generalnie w skali 1-10 za oryginalność dałbym 9, za mechanikę 6.

Rozmawiam czasem ze swoim starym kumplem, który ma 900 i to jest stary dobry Saab, jednak urodą nie grzeszy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Na dziś znalazłem Paska B5, Volvo V70 , lub 850 , Zafira 2,2 .

Kasowo tak do 17 000 pln . :thank:

 

Nie Zafira 2,2. Rzadki silnik i kłopotliwy w naprawie. Jak źle trafisz to przeklniesz. I nie ON. Żaden ON.

Niestety tylko 1,8 PB jest wart zainteresowania.

 

Kajtek

 

Witam

Podepnę się pod temat ( comsio pozwolisz :dzieki:). Wpadł mi w oko Saab 9 - 3 II z 2003 r 1998cm moc 175 KM. Ktoś może coś na ten temat powiedzieć ??

 

Saab to Opel tylko trochę inaczej wygląda :) Bardzo fajne auto, pod warunkiem, ze się nie psuje. A się psuje :(

A jak się zepsuje to masz problem. Z częściami i z mechanikiem który Ci to naprawi. Sporo części pasuje z Opla - to fakt. Al trzeba wiedzieć które. A w tym najlepiej siedzi ASO. :)

Auto z tego roku będzie miało duży przebieg, a w przypadku SAAB-a to źle.

 

A'propos mechaników, to często trafiają do nas auta po rundzie po okolicznych garażach i na koniec jest: "ratunku !!!"

 

A nie zawsze się już da.

 

Generalnie duża ilość SAAB-ów w Polsce jest w złym stanie technicznym i serwisowana "aby było".

 

Fajne auto ale odradzam.

 

Kajtek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.Spalanie jak napisał Commander w mieście 14-15 l, ale można gazować...

 

Żadnych gazów w SAAB-e. Prędzej czy później się zemści... niewiem.gif Jeżeli nawet technik, który u nas montuje gazy odradza...niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram Kajetana1975, SAAB- nie toleruje gazu i po niedługim czasie na pewno da o tym w bardzo niemiły sposób znać:oslabiony:.

Ja osobiście polecam silnik 2.5 tdi w rzędowej 6, nie do zajechania i kultowy 3.0d w rzędzie od BMW, to chyba jedne z najlepszych i najmniej awaryjnych jednostek diesla nie wspomnę o ekonomii :skromny:.

Pozdrawiam-Magzyg

Edytowane przez magzyg (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście polecam silnik 2.5 tdi w rzędowej 6, nie do zajechania i kultowy 3.0d w rzędzie od BMW, to chyba jedne z najlepszych i najmniej awaryjnych jednostek diesla nie wspomnę o ekonomii :skromny:.

Pozdrawiam-Magzyg

 

Tylko znajdź takie auto z przebiegiem mniejszym jak 300- 400tyś jeszcze w e39 :swieca: o bezwypadkowych nawet nie wspomnę.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega jeździ na gazie dwa lata nic się nie zemściło. Ludzie, kiedy zrozumiecie, że porządna instalacja to nie wyrok śmierci dla samochodu.

 

Popracuj trochę w ASO, pooglądaj co ludzie montują i co się dzieje z silnikami, to Ci przejdzie. Żeby wszystko było tak naprawdę OK, to instalacja powinna kosztować tyle, ze jej montaż byłby opłacalny w bardzo niewielu przypadkach.

 

Poza tym dodaj zwiększony koszt serwisowania, przeglądów rejestracyjnych, konieczność wykonania przeglądu rej juz po roku, nawet w nowym aucie itd itp.

 

Oczywiście są asy które montują gaz nawet boxera w Subaru. A potem jest płacz, jak siądą zawory i trzeba regulować - czytaj wyciągać silnik...pad.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety, jak ludzie montują szajs do auta, to się potem mści faktycznie...ale od 3 tysi można kupić już w miarę dobrą instalację z którą nie będzie problemów....Dla przykładu ja u siebie gaz mam 2 lata, a do tej pory zrobiłem tylko jeden przegląd...wszystko hula jak tralala..Koszt instalki zwrócił się już dawno, a problemów jak nie było, tak nie ma i się nie zanosi....ale zakończmy,bo zaczyna się OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.