bodzioklb Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 (edited) dam kilka linkow na cepki - jako ze skusilem sie na opcje ze duze jest tanie rozgladam sie za cepka pokaznych rozmiarow bede ja wykorzystywal tak jak swoja obecna... jade na 2 tyg stawiam w jednym miejscu i tyle - uroki jazdy z duzym ogonem znam wiec pomijam te kwestie... interesuje mnie cepka z wydzielonym prysznicem aby bylo mozna go latwo przerobic na moje potrzeby moze ktos zna cepki z ponizszych ogloszen: http://otomoto.pl/de...0-T2334368.html http://otomoto.pl/fe...z-T2455573.html http://allegro.pl/ho...1752234287.html lub taki rodzynek - pokutuje juz dlugo do sprzedania wiec jakby sie urwalo jakas duza sumke - to mozna by wpakowac w nia nascie tys zł i dostosowac ja do swoich potrzeb i zrobic na bostwo http://otomoto.pl/ho...e-T1987650.html Edited August 5, 2011 by bodzioklb (see edit history) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effendi Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Witam! ten "rodzynek" jest do naprawy, ale koszty są duże. W aktualnej mojej przyczepce też miałem pękniętą pokrywę kufra ( ale bez uszkodzonej podłogi - tak jak na zdjęciu ). Całkowite koszty naprawy były znaczne, ( kwota " czterocyfrowa " ) więc nie wiem czy miałby sens się w nią "pchać" ?? Być może koszt zakupu i naprawy doszedłby do kwot za pozostałe przyczepy Pozostałe wydają się ciekawymi propozycjami, ale i tak trzeba dobrze je obejrzeć przed zakupem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fomicz Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 A ta 590 to jaka ma szerokosc w srodku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodzioklb Posted August 5, 2011 Author Share Posted August 5, 2011 (edited) A ta 590 to jaka ma szerokosc w srodku? 590 ma tyle samo co moja cepka /560/ - calkowita szerokosc wynosi 250cm - szerszych juz nie produkuja dlatego nie obawiam sie wielkosci gdyz te co wskazalem sa nieco ponad 1m tylko dluzsze i ciezsze 200-400 kg sadze ze dla mojego holownika nie zrobi to roznicy poza spalaniem - z obecna cepka radzi sobie bdb a 6 biegowa skrzynia z krotkimi przelozeniami pozwala sprawnie sie tym bujac przy 100km/h mam na 6 biegu juz ponad 2000rpm i nie czuje "mulenia" czy "buczenia" mozna spokojnie jechac nawet pod lekkie wzniesienia, a juz przy 85km/h wrzucam 6 bieg Edited August 5, 2011 by bodzioklb (see edit history) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cezarr Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Witam a jaki silnik masz kolego w tym SHARANIE no i ile można doczepić do tego auta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodzioklb Posted August 5, 2011 Author Share Posted August 5, 2011 (edited) Witam a jaki silnik masz kolego w tym SHARANIE no i ile można doczepić do tego auta? 2.8 V6 - 204KM... w papierach mam 1530kg - ale wg VW bez problemu mozna u dealera dostac kwit na 2000kg w poczatkowej fazie podobno tak byly homologowane ale pozniej zmnieniono te wratosci na taka jak maja tdi - 2000kg mam hak uciag 2100kg i nacisk na kule 100kg Edited August 5, 2011 by bodzioklb (see edit history) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cezarr Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Pytam bo ja mam duże DMC w moim aucie i muszę zrobić E bo co bym nie doczepił to przekraczam 3500kg zostają tylko przyczepki lekkie . I chociaż nie chciałbym sprzedawać mojego auta to czasami myślę też o takiej opcji. A u Ciebie jakie jest DMC auta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodzioklb Posted August 5, 2011 Author Share Posted August 5, 2011 A u Ciebie jakie jest DMC auta? 2470kg... wiec max cepka ktora nie lapie sie na B+E i viatoll to 1030kg... a takowe sa dla mnie male... wiec co bym nie kupil to i tak viatoll bedzie mnie kroil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cezarr Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 (edited) No tak ja chyba zrobię to E i też nie będę sobie żałował z wielkością mam 3500 kg na haku to trzeba to będzie wykorzystać . A jeżeli chodzi o przyczepki i to dużeja bym rozejrzał się za TABBERTEM są duże i naprawdę solidne a TABBERT lubi i potrafi robić duże przyczepy. Edited August 5, 2011 by TOM3653 (see edit history) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voice Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 bodzioklb jak nie chfesz wydać dużo ja bym się zastanowił nad ta propozycją. TUTAJ, szwagier ma takiego i powiem tak bardzo salidna firma, Jakbyś się zdecydował to mogę ci załatwić części do tabberta bardzo tanio wszystko co potrzeba, zresztą do hobby również mogę pozałatwiać rzeczy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartosz_b Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 Jako że tydzień temu zmieniłem cepke też się zastanawiałem nad dwoma osiami. Zostałem jednak przy jednej bo obawiam się że na zalesionych kempach będzie problem z tym się postawić, jednak 6,5m + dyszel to daje prawie 8 a to już jest dużo. Ale jak najbardziej mi się takie przyczepki podobają. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemo.D Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 Ciężko Ci będzie tym Sharanem sie manewrowało na kempingu Taki Fendt to jednak znacznie lepiej wykonana przyczepa od Hobby szczególnie mowa o nowszych HOBBY gdzie (ta firma poszło na jakieś mega oszczędności wszystko plastikowe) okucia meblowe prowadnice drzwi uchwyty jednym słowem tandeta. Fenda obejrzyj na żywo i sam wyrobisz sobie opinie;) Pozdro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voice Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 (edited) Taki Fendt to jednak znacznie lepiej wykonana przyczepa od Hobby szczególnie mowa o nowszych HOBBY gdzie (ta firma poszło na jakieś mega oszczędności wszystko plastikowe) okucia meblowe prowadnice drzwi uchwyty jednym słowem tandeta. Przemo nie zgodziłbym sie z tobą, fakt, że są to rzeczy plastikowe to fakt ale firma hobby dąży do odciążenia przyczepy z niepotrzebnych kg. kiedyś dawano blaty drewniane, dziś s a one wykonane z pianki. Druga rzecz fent jest pochodną hobby i materiały uzyte w hobby są w ponad 50% montowane te samew Fendzie. Wiem to an 100% poniewaz staram się w tej chwili zostać dilerem hobby. I nie obym bronił firmy Hobby, Zgodziłbym się z Tobą jakbys porównał marke LMC to jest teraz jedna z wyzszych półek przyczep pod wzgledem wykończenia i funkcjonalności. Edited August 9, 2011 by voice (see edit history) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemo.D Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 Przemo nie zgodziłbym sie z tobą, fakt, że są to rzeczy plastikowe to fakt ale firma hobby dąży do odciążenia przyczepy z niepotrzebnych kg. kiedyś dawano blaty drewniane, dziś s a one wykonane z pianki. Druga rzecz fent jest pochodną hobby i materiały uzyte w hobby są w ponad 50% montowane te samew Fendzie. Wiem to an 100% poniewaz staram się w tej chwili zostać dilerem hobby. I nie obym bronił firmy Hobby, Zgodziłbym się z Tobą jakbys porównał marke LMC to jest teraz jedna z wyzszych półek przyczep pod wzgledem wykończenia i funkcjonalności. Nie chodzi mi o to, że takie rzeczy jak zamki, zamki szafek prowadnice drzwi, rolki są plastikowe bo jak by to był plastik który posiada jakąś wytrzymałość i nic sie z tym nie dzieje to bym słowem nic nie napisał.. Ale w takiej przyczepie jak Twoja z Avatara po roku użytkowania nowej przyczepy w czasie jazdy szafki sie same otwierają, te plastikowe uchwyty to jakaś pomyłka projektanta, uchwyty drzwi przesuwnych są do bani od początku użytkowania balaty jak napisałeś pięknie wyglądają jak sie ich nie dotyka!, bo rysują sie chyba od wszystkiego. Ciekawe jak będzie z rama wykonana już nie przez ALKO tylko samo HOBBY... Można to i tak nazwać jak Ty nazywasz czyli :" firma hobby dąży do odciążenia przyczepy z niepotrzebnych kg" ja nazywam to po imieniu czyli tandetą. Jak porównam te rzeczy do swojej przyczepy to jednak ciesze się, że nie kupiłem HOBBY choć sam dizajn jest bardzo ładny jak stoi na wystawie;)i niczego sie nie dotyka. Pozdro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodzioklb Posted August 9, 2011 Author Share Posted August 9, 2011 voice - a gdzie to sie podziewal ze dawno nie widzialem na forum... a wracajac do tematu... tabbert jako nie leza mi na oku, za bardzo oble sa pozatym skupiam sie na cepkach gdzie raczej kibelek i prysznic sa osobno... bedzie latwiej conieco poprzerabiac a jak zauwazylem to tylko fendt lub lmc robia taki wariant, hobby ma razem wc i prysznic i najwyzej umywalke osobno kiedys pojawialy sie takie duze 2-osiowe hobby bez kibelka i prysznica... tam bylo duzo miejsca i bylo by pole do manewrow i przebudowy wg wlasnego widzi mi sie ale nie pamietam jekie to byly modele Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.