Skocz do zawartości

Jaka przyczepka do Astry 2,0 DTL 82 KM?


Gregorov

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę,że wyciągąłeś dobre wnioski.

Mój szwagier na golfa o takiej samej mocy jak twój wóz i burstnera z sypialnią, piętrowym łóżkiem i łazienką i niestety - muli na trasie.

 

No chyba że w niedalekiej przyszłości rozważasz zmianę holownika - masz jeszcze trochę czasu do przyszłych wakacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koń może pracować ciężko ale krótko, może też pracować lżej i dłużej. A zarżnąć konia batem bo woźnica nie czuje bluesa... moment i koń pada.

Edytowane przez Wojtek Chrysler (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem dokladnie ten sam silnik DTL 82 KM, w Vectrze B oraz przyczepę o masie okolo 1000.

po Polsce jakoś to jeździlo, po autostradzie prędkość przelotowa w granicy 90km/h. po terenie w miare równym jakoś tako jeździlo, ale każdą górkę poczujesz. Auto się mocno męczy. ostatnią podróż tym zestawem zaliczyłem po Chorwacji. Masakra. Pod dlugie podjazdy na autostradzie prędkość spadala do 60 km/h, auto strasznie sie męczyło i przegrzewało. temperatura silnika dochodziła do czerwonego pola, a żeby nie stanąć pod gorkę musialem włączać ogrzewanie na max. i wypluwać powietrze przez otwarte okna. To przesądzilo o zmianie auta na mocniejsze. Reasumując. Nie polecam takiego zestawu w ciepłych i górzystych krajach, po Polsce względnie da radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój holownik to również Astra II 1,7 dtl jedynie z mniejszą o 7 KM mocą i użytkowuję przyczepkę o DMC 770 kg /MW 550/ i po pięcioletniej przygodzie z tym zestawem odnoszę nieodparte wrażenie, że aautko nic cięższego nie da rady pociągnąć zakładając w miare płynną jazdę bez częstych redukcji. Z przyczepą 1000 kg i taką mocą auta bardzo się umęczysz jadąc do HR nie mówiąc o innych uużytkownikach drogi, którzy będą się wlekli za Tobą np. na Jadrance. Dlatego też nie przywiązuj zbytnio wagi do tego, że masz w dowodzie mozliwość holowania przyczepy o DMC 1100 kg / ja teoretycznie 1050/ bo urlop może okazać sie udręką. Radzę więc szukać czegoś znacznie lżejszego.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest ja mam 3500kg na haku a już ciągnąłem prawie 3700kg, duże auto terenowe plus masywna laweta, masakra jechałem 200km z Łodzi po prostu męczarnia

tak więc to że auto może ciągnąc 1200kg to nie znaczy że powinno bo to są podawane jakieś sztuczne warunki przez producenta, tak jak spalanie też podają

jakieś z kosmosu.:oslabiony:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc sprawdziły się moje przypuszczenia że 1000kg nie pociągne. Pozostaje mi szukać coś lżejszego i tylko na 3 osoby (teściowa zostaje w domu) :yay:;) .

Może macie jakieś propozycje? To już chyba w odrębnym temacie http://forum.karawan...x-do-850kg-dmc/ .

Wszystkim bardzo dziękuję za pomoc i wypowiedzi :piwo: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.