Skocz do zawartości

Dethleffs i inne dwuosiowe monstra


piotrekbb

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, dzieki za pomoc. Niestety z przeglądem będzie problem , miałem już tak zeszłego roku.Pewnie masz rację ale wytłumacz to diagnoście ...

Fotki będą jak się ogarnę , najpierw muszę wymienic ten parapet bo śmierdzi, oczywiście wykonam fotki z prac.

 

 

ps. Awatar mi się nie zmienia :niewiem:

Edytowane przez piotrekbb (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ty się nie musisz diagnoście tłumaczyć :-) ustawa określa termin I rejestracji. Pole w dowodzie rejestracyjnym określa datę rejestracji w Polsce, a nie pierwszej rejestracji.

Poproś o dokładny fragment ustawy o tym mówiący. Ustawa, którą cytowałeś mówi wprost o dacie I rejestracji. Nie określa, że dotyczy I rej. w kraju. temat prosty. nie widzę możliwości dyskusji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Piotrka i Pozostałych Kolegów , chcialem jesli mozna dolozyc do tematu swoje 3grosze . Moja cepka troche starsza, miala bardzo podobny problem z przednia sciana , u mnie nie bylo nic czuc ,problem odkrylem przypadkiem podczas mycia przyczepy , w poszyciu na wysokosci uchwytow manewrowych zauwazylem malutkie dziurki(wbrew pozorom aluminium tez koroduje) , wiadomo jak dziura to nieszczelnosc ,wiec oderwalem wewnatrz sklejke i okazalo sie ze woda weszla prawdopodobnie sruba raczki manewrowej , przez co nasiaknal stelaz a a od niego skorodowala blacha i wtedy szlo lawinowo,do wymiany poszycie przedniej sciany stelarz drewniany i parapet w ostatecznie skonczylo sie na rekonstrukcji przedniej sciany. Na moje szczescie przyczepe naprawil ANDREWA , TEN CZŁOWIEK ROBI DOSŁOWNIE CUDA , moze za sprawa bliskosci JASNEJ GÓRY :swiety:, Piotrku jesli w swojej przyczepie masz na kloszu od kierunkowskazu bezbarwne szkielko to mozna tam wstawic biala diode swiecaca 3watowa z odpowiednim rezystorem,zajmuje to naprawde bardzo malo miejsca i bez problemu sie zmiesci i bedzie 2w1 kierunek i wsteczny . Jak sie uda to doloncze fotki z naprawy mojego domku ,jest juz troche pozno wiec koncze pisanie , zona sie wkuzyla i poszla spac i moge pomazyc o :sex: Pozdrawiam Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby było dużo czasu to owszem mogę się tarmosić z diagnostą, poźniej sąd straty moralne, materialne i utrata zdrowia :hehe: ale ja chce jechać.Jak pisałem wczesniej już w zeszłym roku miałem problem i doszło do :klotnia: .

Przemek, rozmawiałem na temat remontu z Andrzejem , jednak moja przyczepa to zupełnie inna konstrukcja , bakista jest odzielona o reszty przyczepy zamknięta ścianą , jedynie ten parapet łaczy się na wysokości zawiasu bakisty , tam nasiąka wodą i zgnił.Mysle,że sobie z tym poradzę.Hobby od 2003 to nawet odzielna podłoga w bakiście, wymiana sklejki to max godzina czasu.:yes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrku jesli w swojej przyczepie masz na kloszu od kierunkowskazu bezbarwne szkielko to mozna tam wstawic biala diode swiecaca 3watowa z odpowiednim rezystorem,zajmuje to naprawde bardzo malo miejsca i bez problemu sie zmiesci i bedzie 2w1 kierunek i wsteczny . Jak sie uda to doloncze fotki z naprawy mojego domku ,jest juz troche pozno wiec koncze pisanie , zona sie wkuzyla i poszla spac i moge pomazyc o :sex: Pozdrawiam Przemek

 

Nie bardzo tak można bo lampa musi mieć homologację i w homologacji lampy jest określone jakie światła są w lampie. Miałem styczność z tematem jak okazało się że w mojej angielce lampy cofania oraz przeciwmgielne są nie po tej stronie co trzeba .........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrekbb jeśli potrzebujesz na szybko to pociągnij kabelek do lamy pod przyczepą a później wzdłuż tylnej ściany prosto do lampy w wolnym czasie to dopracujesz a teraz przegląd przejdzie.

 

Skoro masz założoną wtyczkę 13 pin to za pewne kabelek do świateł cofania jest podciągnięty do pierwszej kostki do której dochodza kable i stamtąd możesz go wyciągnąć do lampy :)

 

fakt że będzie to prowizorka ale na pewno zadziała :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby było dużo czasu to owszem mogę się tarmosić z diagnostą, poźniej sąd straty moralne, materialne i utrata zdrowia :hehe: ale ja chce jechać.Jak pisałem wczesniej już w zeszłym roku miałem problem i doszło do :klotnia: .

Przemek, rozmawiałem na temat remontu z Andrzejem , jednak moja przyczepa to zupełnie inna konstrukcja , bakista jest odzielona o reszty przyczepy zamknięta ścianą , jedynie ten parapet łaczy się na wysokości zawiasu bakisty , tam nasiąka wodą i zgnił.Mysle,że sobie z tym poradzę.Hobby od 2003 to nawet odzielna podłoga w bakiście, wymiana sklejki to max godzina czasu.:yes:

 

W wielu przyczepach nie tylko w hobby podłogi są osobne tak jak piszesz juz od wcześniejszych dat prod. i bakisty maja zazwyczaj coś co wygląda jak drewno na podłodze a jest całe z plastiku.

A przedni schowek w narożnikach przy łączeniu z listwą aluminiową masz popękany po obu stronach(po całej wysokości sprawdź)?

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje lampy to Hella po obu stronach mają cofania (białe szkło i lustro ale zśslepione.

Własnie dowiedziałem się,ze nie musze robic przeglądu ponieważ mam dokument HU ważny do maja 2013 i to wystarczy w wydziale komunikacji (nastepne badanie wbiją do 2012)

ciekawe ile w tym prawdy :niewiem: , jutro bede wiedział, ale już gdzieś o tym czytałem.

 

Jesli chodzi o podłoge w bakiście to u mnie na 100% jest sklejka, nie ma popekanego schowka, lekkie wyłamanie z lewej strony , wielkości zęba jedynki.

Jutro zrobie fotki bo chce zacząc to rozbierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem z WK ,odesłali mnie z kwitkiem ponieważ w niemieckim dowodzie i brifie nie ma masy własnej.Mam jechac na stacje to ustalić , kuźwa polandia to naprawde dziki kraj.

Jesli nie zmieniałem konstrukcj HOMOLOGOWANEJ i przyczepy to dlaczego mam jechac na homologowaną wage i ustalanie u diagnosty ? Przegląd niemiecki owszem uznaja.

Edytowane przez piotrekbb (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak,mam ciągnc budkę gdzies na wagę mimo ,że nie robiłem zmian konstrukcyjnych , była zarejestrowana w państwie członkowskim i posiada ważne badania technicze , pytam wiec po co,dlaczego i najakiej podstawi ? diagnosta mnie wyśmiał i stwierdził,że urzędnik miał zły dzień , gdyby wprowadził dane do sytemu to masa własna się wyświetli ...:sciana:

Szkoda gadać jutro idę po uzasadnienie na piśmie.

 

 

Zaczynam remont tego parapetu, właściwy temat tutaj, prosze o uwagi :palacz:

 

 

http://forum.karawan...petu-hobby-540/

Edytowane przez piotrekbb (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich serdecznie jestem na tym forum nowy ale z przyczepą jeżdżę już 10lat. Według mnie nie ma co holować przyczepy o DMC takiej jak ma auto i to

jaszcze kempingowej, powinien być jakiś zapas, wiem bo już się na takim czymś przejechałem. Dlatego kupiłem teraz Land Rovera Discovery 3,5t na haku

można ciągnąć naprawdę duże przyczepy bez obawy że auto się zmęczy lub zepsuje. Bo prędkość nie jest ważna gdyż i tak max to 80km/h na autostradzie.

Pozdrawiam :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co to wnosi ale mój holownik waży 1700kg + ja i reszta załogi +bagaż i paliwo to prawie dwie tony , przyczepa waży max 1300 pusta lub max 1500 załadowana

Samochód jakim to holuje ma inne przełożenia i radzi sobie z taką masą znakomicie, robiłem delkiatny test łosia i ESP prostuje zestaw

max 80km/h przyjmijmy jako sprawe umowną, ja jade 100 i nie widze w tym problemu poza prawnym.Takie przyczepy mają niemieckie badania na 100km/h i są cignięte przez auta osobowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos tu chyba ma discovery ... i chyba ma problemy ze sprzedaza :D

 

piotrekbb - fordzik cos bardzo lekki :D bo moj sharan ma 1850kg MW bez haka i butli lpg... a to kolejne prawie 100kg :)

Edytowane przez bodzioklb (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lekki bo to najmniejszy transit , silnik i sama blcha, specjalnie kupowałem 260SWB ponieważ one nie podlegają przepisą o czasie pracy i innych pierdołkach na zachodzie :palacz:

Wiem,że to mało ,poprzednie Mondeo ważyło tyle samo a inna osobówka więcej, jednak skrzynia w dostawczym jest inna i jazda z przyczepą to bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.