Skocz do zawartości

Jazda na obcych tablicach


Notoco

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

Jestem początkującym karawaningowcem.

Przekopalem sie przez to forum , mnostwo praktycznych porad. :hehe:

Niestety nie znalazlem na forum odpowiedzi na moje pytanie.

Czy jest mozliwa jezdza po Polsce z przyczepa na obcych numerach.

Polskie auto i holenderska przyczepa - ten sam wlasciciel

Lub Polskie auto i obca przyczepa - inny wlasciciel.

 

Jak to np bedzie z ubezpieczeniem (W NL nie ma OC na przyczepe)

 

PS

Czy ktos posiada moze instrukcje w jakimkolwiek jezyku do Sprintera 430 TM?

 

Z gory dzieki za wszelkie info

N.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 38
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Notoco, jeżeli chodzi o rejestrację przyczepki w innym kraju, o musisz mieć zapewne drugie obywatelstwo,lub firmę za granicą i przyczepkę zarejestrować na firmę.

Nie bardzo widzę inne rozwiązanie. ale może w dobie UE ...?

 

Co do zasad ubezpieczenia - pamiętaj, że w NL nie potrzebujesz OC na przyczepkę o ile ciągniesz ją pojazdem zarejestrowanym w NL. Nawet jak kupiłeś przyczepkę w NL i masz tylko numery "pisakiem pisane" i holujesz polskim autem, to musisz mieć OC. Wiem coś na ten temat.

 

Przy innym właścicielu - nie wiem jak to rozwiązać. Pozostaje problem OC, bo w Polsce musisz mieć polisę.

 

Z tym, że nie widzę powodów do kombinowania, skoro OC na przyczepkę to wydatek rzędu 25-50 zł. :hehe:

 

I przy okazji coś na temat jazdy na zjazdówkach;

http://moto.onet.pl/1624430,1,zatrzymuja-auta-na-obcych-blachach,artykul.html?node=3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem ten temat w lipcu,kupiłem cepkę na angielskich blachach i w Warcie wykupiłem ubezpieczenie(po informacji pracownika Warty iż przez miesiąc mogę tak jeździć)