Skocz do zawartości

Elddis Slipsterm lub Buerstern 465


Kazimierz Kluska

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Wpadła mi w oko taka oto przyczepa:

http://moto.allegro.pl/item949747861_piekny_elddis_97_slipsterm_5_os_namiot.html

Ciągnikiem będzie Land Rover 2,0 TD4 (112 KM, masa 1650 kg, DMC 2080 kg, przyczepa max. 2000 kg).

 

Da sobie takie cuś radę z tą przyczepą? Nie za ciężka?

Co o niej myślicie? Jak się spisuje taki angielski wynalazek w naszych realiach?

Czy zna może ktoś tego sprzedawcę (Poznań)?

 

Bardzo proszę o wszelkie za i przeciw. Wypadłem przyczepy :) ładnych kilkanaście lat temu (Polonez+N126) zdradzając caravaning dla camperingu. Czas jednak powrócić na szlak nowej (starej) przygody. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 49
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Tej:

http://moto.allegro.pl/item949747861_piekny_elddis_97_slipsterm_5_os_namiot.html

już nie ma. Pojechała do Krakowa (dzwoniłem dzisiaj rano).

Gość w jej miejsce poleca

http://moto.allegro.pl/item944943073_elddis_ex_300_98_rewelacja_stan_raty.html

też mi, nam (czyli kol.małżonce i mnie) bardzo się podoba.

Obie spełniają wszystkie nasze wymagania (poza... ceną oczywiście).

 

Do gustu (i portfela) przypadła mi też :look:

http://moto.allegro.pl/item949740947_abi_jubilee_4os_ciepla_woda_raty.html

 

i teraz sam już nie wiem. Wszystkie bardzo ładne i funkcjonalne.

Liczę więc na Waszą pomoc, bo w przyczepach, jak już pisałem, zatrzymałem się w zeszłym stuleciu a ślinka mi cieknie na samą myśl o ogonku za Roverkiem. ;)

 

Powiem, co skłoniło mnie do wysiadki z kampera.

To...ostatnie Bieszczady z Mazurkiem i chęć zdobycia Kremenaros z przełęczy pod Małą Rawką. Kampery zostały na kempingu w Cisnej a z nimi wszystko...

Gdyby została tam przyczepa, holownikiem możnaby bez proszenia o autostop dostać się na przełęcz i dalej "z buta" w góry. A w przyczepie przecie...jak w kamperze...a może nawet wygodniej? Popatrzcie na te łazienki, kuchnie, sypialnie itp. w "moich" angielkach...

 

Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi. ;)

Do Poznania tak czy siak jedziemy i czymś wrócimy.

Dam znać co i jak po powrocie i foty oczywiście (jak ochłonę po zakupie) wrzucę na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta ostatnia stoi na alledrogo od pażdziernkajak ja szukałem dla siebie, myślałem nad nią, ale ostatecznie śmignąłem po tem sam model tylko ( klapa kufra jest w całości jedna , nie dzielona na dwie) do Gdańska- i nie żałuje.

 

Nie co inaczej jest też umiejscowiona kuchenka , ja mam po prawej ...

 

Jeżeli mogę poradzić, sprawdz, dobrze sufit przy daszku z prysznica, oraz narożniki od sufitu po podłoge z tyłu , tam z racji tak dużej łazienki jest duża wilgoć... oraz jak to możliwe wejdz na drabine i zerknij na dach , powód ??? dach tej przyczepy jest łódkowaty z przodu i schodzą się ku dołowi z tyły ( niższe miejsce), gdzie jest tzw. spojler( płetwa) łącząca to i zachowująca ładny wygląd przyczepy z tyłu ...na jej łączeniu zbiera się zawsze woda i jeżeli było coś naruszone , to cieknie do środka.

 

 

Nie doczytałem , czy jest przedsionek, a to warto mieć, wiec jak nie ma to się targować musisz i z tego zakupisz sobie pasujący przedsionek, lub daszek jak zrobiłem ja ... :look:

 

A zapomniałem, jeżeli z układem jezdnym jest wszystko OK, to nie będziesz jej wogóle czuł na haku, ja miałem poprzednio niewiadów N 126 n dmc 720kg i smigała mi się z nią gorzej niż z Abi która ma 1100kg. sam nie wiem dlaczego ...choć pewne podejrzenia mam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uściślę może moj angielski wybór.

1. Przyczepa nie może być zbyt ciężka (teraz holownik LR, później...kto wie? Może Polonez?)

2. Musi mieć dużą łazienkę z osobną kabiną prysznicową (kto tułał się po świecie tu i tam, wie że to bardzo ważne. Niby nic ale jej brak lub ciasnota daje porządnie w kość)

3. Oddzielną sypialnię (zamiennie) i pokój dzienny. Nie mówię tu o osobnych pomieszczeniach i dwóch osiach. Mówię o choćby małym stoliczku na prawej lub lewej burcie (tu fajna sprawa ze składanym łóżeczkiem piętrowym(+spanko)) dla swoich lub przyszytych dzieciaków.

4. Wykonanie "mniej-więcej" solidne. Tzn. takie, które pozwoili nam na ciagnięcie jej w dobrej kondycji przez nastepnych kilka dobych lat różnymi, zamiennymi ciągnikami.

5. No i żeby fajna z niej była cycepa ;)

 

Boiąc pod uwagę powyższe....

PS. Jakim stary camperowy wyjadacz, takim głupi.... :look:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uściślę może moj angielski wybór.

 

z tego co napisałeś wynika, że angielki są... lepsze? Wydaje mi się, że warunki przez Ciebie podane spełniają również przyczepy kontynentalne. I jest ich znacznie więcej, czyli i wybór większy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.