Skocz do zawartości

Kamping długoterminowy - jak znaleźć


Radosso

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Jestem nowy w branży i próbuje się zorientować co i jak. 

Chcę zamieszkać w kamperze i na początek dla ułatwienia chcę wybierać jakieś kampinigi długoterminowe. W USA na przykład, ludzie żyją w przyczepach latami. Rozmawiałem w jednym z normalnych kampingów, ale dowiedziałem się, że cena za dobę to ok 100zł co jest nie do przyjęcia. 

Jak mogę działać, aby znaleźć miejsce w wodą i prądem w cenie, która będzie znacznie niższa od najmu mieszkania w dużym mieście?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 32
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Jaka kwota byłaby dla Ciebie satysfakcjonująca za całodobowy dostęp do ciepłej wody, kibelka w porcelanie, lodówki, kuchenki, mikrofalówki itd., itp.?
Zapomniałem jeszcze o śmieciach, sprzątaniu, ochronie...
Czy okres od 'późna jesień' do 'wczesna wiosna' też należałoby brać pod uwagę?

 

Edytowane przez piotrowin (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś podał region jaki Cię interesuje to byłoby łatwiej, bo jest na pewno trochę kempingów które za jakąś zryczałtowaną opłatę udostępniają parcelę na cały sezon.  Nad jeziorami czasem też można trafić na oferty długoterminowego wynajmu działek. Trzeba szukać, bo jest to do zrobienia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, piotrowin napisał(a):

Jaka kwota byłaby dla Ciebie satysfakcjonująca za całodobowy dostęp do ciepłej wody, kibelka w porcelanie, lodówki, kuchenki, mikrofalówki itd., itp.?
Zapomniałem jeszcze o śmieciach, sprzątaniu, ochronie...
Czy okres od 'późna jesień' do 'wczesna wiosna' też należałoby brać pod uwagę?