Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie znawcy tematu.

Wielu z Was coś robi w swoich przyczepach i w związku z tym doszedłem do wniosku, ze też należałoby coś zrobić w mojej :nono:

Przyczepę nabyłem kilka dni temu i chciałbym zrobić poprawkę po poprzednim właścicielu. Miejsce, które widzicie na zdjęciach jest szczelne i suche ale wygląda niezbyt estetycznie. Z zewnątrz jest to zaklejone jakimś lepikiem czy czymś podobnym.

Co radzicie ? Czy od środka można "potraktować" to miejsce żywicą i wypełnić SikaLastomer'em ? Czy z zewnątrz zdjąć ten lepik, położyć watę z żywicą, uszczelnić i pomalować ? Czy może wszystko zostawić i czekać co będzie się działo ?

Nie mam doświadczenia w tej kwestii i liczę na pomoc specjalistów :)

widok zewnętrzny

post-72155-imported-ce86d0d3-ff29-4d23-9ea3-79592faffa09_thumb.jpg

widok wewnętrzny

post-72155-imported-91faa9d6-40cb-4d7c-918d-a720d8533d21_thumb.jpg

Opublikowano

Kurde, to już jest przegnite :)

Wiesz, normalnie trzeba by było odnowiś szkielet w tym miejscu. Jednak to czasochłonne, kosztowne i trzeba mieć troszkę narzędzi.

Jeśli chcesz to zrobić dobrze wymień szkielet i na nowo pouszczelniaj, jeśli nie chcesz za mocno ingerować w konstrukcję wzmocnij ją od wewnątrz. Będzie to mniej estetyczne, ale powinno też zdać egzamin.

O remontach było już u nas na forum, więc podpowiedzi się znajdą :nono:

http://www.forum.karawaning.pl/viewtopic.php?t=3811&postdays=0&postorder=asc&start=30

Tu jest coś przykładowego, ale znajdziesz napewno więcej w kąciku napraw.

Opublikowano

paskudnie to wygląda :nono: ale jeśli ta wyżerka jest skutkiem kolizji i jest sucho to właściwie tylko estetyka ,ale jeśli to jest wynikiem nieszczelności ..........hm grubsza robota , konstrukcja pewnie już gnije . Kolego masz parę wątków na temat naprawy , zapraszamy do lektury i trzymamy kciuki za zdrowie Twoje i przyczepy :)

Opublikowano