Jump to content
Tomii

Grodzisk Mazowiecki - "Żel-Wod"

Recommended Posts

excalibur

Wg regulaminu forum nie mam obowiązku uzupełnienia profilu w pełni, a ja nie czuję potrzeby informowania całego świata, jakim autem jeżdżę, jaką przyczepę holuję. Czy to przestępstwo? Ale chętnie napiszę dlaczego nie uzupełniłem. Jest tak dlatego, że osobiście spotkałem się na polskim kempingu z "oznaczonymi" forumowiczami, z którymi nie chcę się identyfikować. Zrobili bałagan, zachowywali się w sposób uniemożliwiający odpoczynek innym załogom i uciekli w nocy nie płacąc! (wakacje 2013) Właśnie wtedy zdałem sobie sprawę z bardzo prostej sytuacji: czy gdybym miał auto i przyczepę oklejone naklejkami takimi samymi jak Ci Państwo, nie wstydziłbym się tej społeczności? Albo może ktoś mógłby mieć i do mnie pretensje? nie, dziękuję. Forum traktuję jako otwartą społeczność, z której czerpię wiedzę i staram się moją dzielić, jeżeli jest ona komukolwiek potrzebna.

 

Rozumiem stanowisko Darek_K  i nie twierdzę, że kłamiesz. Niemniej, po co mam jechać kilkaset kilometrów do punktu, który oferuje przyczepę marki Polar z 1/4 przeszczepioną od Hobby, nie informując o tym? Dostanę zwrot pieniędzy? Albo może w rzeczywistości mam się przekonać, że łazienka w Tabbercie wygląda inaczej niż na zdjęciach, bo ktoś za bardzo photoshopem się bawił? Nie lubię wycieczek na darmo. Nie ma znaczenia, czy powiem to przez telefon, emailem czy tutaj. Na dodatek, właściciel tych przyczep nie potrafi się wybronić.

Przypomnę: napisałem to co napisałem dopiero w momencie, gdy DamianSadowski zaczął kreować się na idealnego sprzedawcę, który pomoże innym użytkownikom forum w ocenie przyczep, "bo zna sztuczki handlarzy" - wtedy poprosiłem o wyjaśnienie sztuczek, które zauważyłem w jego ofercie. W każdym ogłoszeniu jest wzmianka o pozytywnych opiniach na forum, ta osoba reperuje swój wizerunek rzetelnością tej społeczności. Jestem skłonny uwierzyć, że osoba słabo znająca się na przyczepach mogłaby zaufać pustym słowom i zwyczajnie wtopić, tak jak już niejedna osoba na tym forum - kupując na wiarę.

 

Diver - masz konto na tym forum od tak bardzo dawna... dwa dni. I tak wiele na tym forum napisałeś.... tylko ten post. Twoja wypowiedź jest tak bardzo wiarygodna. Uprzejmie proszę moderatorów i administratora o zweryfikowanie adresu IP DamianSadowski i Diver, już były na tym forum przypadki zakładania wielu kont przez te same osoby. Przypominam, że jest to niezgodne z regulaminem i grozi banem lub usunięciem wszystkich kont.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cezarr

Haaa Ty masz jakieś osobiste porachunki z tym gościem :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Diver

Exkalibur to są pomówienia skierowane w moją stronę więc uważaj co piszesz!!!! Jednocześnie proszę admina o zweryfikowanie mojego IP i napisanie tu i w wiadomości prywatnej do Exkalibura o efektach "weryfikacji" mojej osoby. Dodam jeszcze że jestem tu dwa dni bo dopiero sie zapisałem bo przesiadam się z kampera którego mi skradli w tym roku na przyczepę, wcześniej byłem na forum campertim pod nikiem fotokamper. Pamiętaj Exkalibur nigdy nikomu nie zarzucaj nieuczciwości bo każdy sądzi po SOBIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pozdrawiam Mariusz

 


 

Diver - masz konto na tym forum od tak bardzo dawna... dwa dni. I tak wiele na tym forum napisałeś.... tylko ten post. Twoja wypowiedź jest tak bardzo wiarygodna. Uprzejmie proszę moderatorów i administratora o zweryfikowanie adresu IP DamianSadowski i Diver, już były na tym forum przypadki zakładania wielu kont przez te same osoby. Przypominam, że jest to niezgodne z regulaminem i grozi banem lub usunięciem wszystkich kont.

Edited by Diver (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
BartoszK

Tomek - chyba nie ma, @excalibur napisal co myslal, ja napisalem co mysle i dalismy przyklady, kolega Damian nawinal makaron na uszy, wykorzystuje jak jemioła k.pl dla wlasnych korzysci, chce demaskowac sztuczki handlarzy i byc rzetelny przy ogledzinach dla innych a sam zeruje na niewiedzy innych i uprawia tragifarse w tlumaczeniach.

 

Ja osobiscie gdybym byl kolegą Damianem walnąłbym sie w piers, przeprosil za "FO PA", usunal wszelki kontent powiazany z k.pl ze swojego biznesu, przestal picowac rzeczywistosc i przedstawiac fakty...

 

Zapewne juz narazil sie braci biznesowej deklarujac ich demaskowanie, a kiedys moze zarobic becki od wkurw... klienta ktory da sie zrobic na piekne slowa i photoshopa i przejedzie 500km na ogledziny czegos innego niz bylo na zdjeciach...

 

Powyzsze slowa przedmowcow zapewne moga byc prawdziwe 50na50 (jeden to typowy klakier na zawolanie) i nie bede dyskutowal bo czasem pewnie ten biznes jest rzetelny i prawdziwy po stronie @Damiana ale rzeczywistosc i wpis byl pewnie wzorowany wpisami Srzedawcy Marka z Bogaczewa, ale jego slowa byly bardziej wiarygodne i nie żeruje na k.pl...

 

Fakt faktem... Ktos dal ciala, wyszlo na jaw i nie nalezy brnac w slepy zaulek....


@Mariusz a kampera ukradli tobie czy Tacie?

Edited by BartoszK (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Diver

Tacie ale to nic nie zmienia bo razem z niego korzystaliśmy.

A o co chodzi?

Masz jakieś wieści ?

Edited by Diver (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
excalibur

 

Tacie ale to nic nie zmienia bo razem z niego korzystaliśmy.

A o co chodzi?

Masz jakieś wieści ?

Diver - serio? nie podałeś marki, modelu, rocznika, daty kradzieży, miejsca kradzieży... w sumie, bazując na rachunku prawdopodobieństwa: kamper twojego taty (sory, twój=twojego taty) jest w trzystu częściach na wschód (geograficznie) od Zosina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jurmax

Czy ja coś źle zrozumiałem czy excalibur czerpie wiedze ze społeczności której się wstydzi? Ja tam mam oklejony samochód i przyczepę i się nie wstydzę. :smirk:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DamianSadowski

W odpowiedzi na dyskusję, ustosunkowuję się do wymienionych kwestii.

 

Adria: tak jak napisane było w opisie przyczepy Adria jest to przyczepa na 6 osób. Wspomniałem, że łóżko jest rozsuwane i ma szerokość 130cm. Dla potwierdzenia zamieszczam zdjęcia łóżka. Jest to z pewnością wymiar dla dwóch osób. (De facto jest to już przyczepa sprzedana).

http://zapodaj.net/e9e8fb536e7a0.jpg.html

http://zapodaj.net/5955d4f4d5245.jpg.html

 

Polar: Wszystkie przyczepy wystawiane przez naszą firmę są dokładnie fotografowane z każdej strony, aby potencjalny klient widział faktyczny wygląd przyczepy. Chcę zaznaczyć, że przyczepa nie ma naruszonej konstrukcji, nie przecieka, a elementy nie oryginalne są jedynie wizualną zmianą. Jeżeli chodzi o nr rejestracyjny holenderski to oczywiście podamy, chociaż nie jestem zobligowany do przechowywania dokumentów jeżeli przyczepa jest zarejestrowana. Nr rej : WP-TP-99. Przyczepa jest zarejestrowana z racji tego, że była użytkowana w rodzinie przez 3 lata, reszta przyczep nie jest zarejestrowana. Dodam, że nie mieliśmy z nią jak najmniejszych problemów.

 

Tabbert: Tak jak wspomniałem na zdjęciu widoczne zamazanie było efektem błędu i jeszcze raz potwierdzam, że nie retuszujemy zdjęć w żadnym Photoshopie, Paint czy innym programie do obróbki graficznej. I kłamstwem jest zarzut, że zdjęcie zostało obrobione w Paint. Dla potwierdzenia w ogłoszeniu zostały już wstawione nowe zdjęcia wskazujące, iż nie ma tam żadnych usterek. A dodatkowo wstawiamy dokładniejsze zdjęcia spornego miejsca.

http://zapodaj.net/84bb0fa05a6ce.jpg.html

http://zapodaj.net/e3e068c180bbe.jpg.html

http://zapodaj.net/7644e3a1157ea.jpg.html

 

Chciałbym też rozwiać zarzut dotyczący posługiwania się kilkoma kontami, dołączam się do prośby sprawdzenia IP przez Administratorów forum. Nie posiadamy więcej kont na forum.

Uważamy, że rozwialiśmy wątpliwości, a osoby zainteresowane kupnem przyczepy serdecznie zapraszamy do obejrzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
excalibur

nie będę się wdawał w dalszą polemikę o sprzedawcy, moje zdanie jest wyrażone w poprzednich postach.

Przyczepa (podobno POLAR) o numerach rejestracyjnych WP-TP-99 jest:

-dwu osiowa
-DMC 2400, MW 600, Ładowność 1800
-marka Witteveen, model R2430
-ciągle zarejestrowana w Holandii

 

więc raczej nie jest to przyczepa Polar, (no chyba, że ktoś zmienił całe podwozie (ramę), a tego na pewno by sprzedawca nie uczynił).

Share this post


Link to post
Share on other sites
BartoszK

Przyczepa (podobno POLAR) o numerach rejestracyjnych WP-TP-99 jest:

-dwu osiowa
-DMC 2400, MW 600, Ładowność 1800
-marka Witteveen, model R2430
-ciągle zarejestrowana w Holandii

 

... czyli z lawety o ladownosci 1800kg  zrobili camping, bo oryg. polar byl zutylizowany... buhahahah

Edited by BartoszK (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrzejo19

Buda za taką kasę .....po prostu masakra jak bym taką kiedyś kupił to nie chciał bym wiedzieć.

Share this post


Link to post
Share on other sites
excalibur

osobiście nie wierzę, że ten nr rej przypisany jest do tej przyczepy, albo inaczej - do tego nr vin. Raczej to tak na "odczepnego"...

Gdyby tylko można było prosić o podanie nr VIN oferowanego POLAR'a oraz fotkę tabliczki znamionowej, razem z numerem wybitym na ramie.
W sumie, to bardziej proste niż podanie nr rej holenderskiego.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Darek_K

No dobra,

wykryliście panowie oszusta, złodzieja, bandytę i najlepiej zgłoście sprawę na policję, do prokuratury. Brawo! Może się okaże, że to grupa zorganizowana, a co najmniej dziupla.

A wszyscy, którzy od ponad 5 lat wpisują tu tylko pozytywne opinie, to klakierzy. A może członkowie tejże grupy zorganizowanej. Ja też. Moderatorzy karawaning.pl na pewno są w zmowie, bo tak liczne wypowiedzi negatywne pousuwali. Dowodem jest nr IP, nr rej i nr VIN przyczepek lekkich przerobionych na kempingowe. Do tego retuszowane zdjęcia umywalek.

Na pewno tak było! Sherlock Holmes to pikuś, pan pikuś.

 

EOT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Radi

Widząc trwającą "nagonkę" na sprzedającego postanowiłem opisać swoje wrażenia z dwukrotnych odwiedzin w Grodzisku. Przyczepy nie kupiłem tam tylko dlatego że nie trafił się model w 100 % odpowiadający moim potrzebom. Mam niestety doświadczenie z odwiedzin wielu placy handlujących przyczepami więc na podstawie tego mogę śmiało wystawić ocenę bardzo dobrą Żel-Wodowi. Zawsze byłem miło obsłużony, miałem nieskrępowany dostęp do przyczep a sam stan przyczep był o wiele lepszy niż na innych placach. Nie chcę polemizować z zarzutami powyżej - każdy sam dla siebie wyciągnie wnioski, ja natomiast szukając w przyszłości przyczepy zapewne zajrzę do Grodziska. Uprzedzając pytania : nie jestem spokrewniony z właścicielami, nie jest to reklama firmy, nie jest to zdublowane konto i jeżeli ktoś ma ochotę może sprawdzić IP :-)

 

Pozdrawiam jak zwykle serdecznie

Radek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cezarr

Haha może i gość puścił do sprzedaży jakąś lipną przyczepę, ale to sprawdzanie numerów

rejestracyjnych, VIN, PESEL, buta i tak dalej to już przesada. Myślę że po przeczytaniu tych

postów każdy sam sobie odpowie czy warto tam jechać czy nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...