Skocz do zawartości

Kip HY-LINE SOLAR POWERED - 410 - 1993r.


Th0rn

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 195
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Kurna i dzis sprawdzilem...nei dziala mi ten termostat...czy mam minimum ustawione na gałce czy maksimum to grzeje tak samo a upał sie robi w przyczepie ze hoho...i to na jednym palniku...troche niedobrze...znaczy ciesz sie ze grzeje mocno...ale znow jak sie nie wylacza przy nagrzanej przyczepie to tez slabo bo sie udusic w srodku mozna po jakims czasie :bukiet: ciekawe ile taki termostat moze kosztowac i czy wogole sa zamienniki w Alde...po weekendzie musze dryndnac i spytac...ehhh a myslalem ze juz mam wszystko za soba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie pojechales na wakacje a bys chcial miec za soba wszystko?

Na spoko trzeba brac, ja juz jakies 15 lat mam odpalic trumne i jeszcze sie nie odwazylem...

To wszystko powoli przychodzi, nie mozna nerwowo...

 

J. :bukiet:

 

W razie czego wez olejak i dasz rade..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehe Jacku....nie no mi grzeje jak szalone...tylko wlasnie nei idzie tego opanowac i trza wylaczac ogrzewanie wogole...bo wiesz...termostat powinien sam wylaczyc no ale niestety...no i nie moge ustawic minimum czy maximum...on poprostu grzeje na max hehehehe :bukiet: ile fabryka dala...nie daje przelaczanie na 3 palniki czy na jeden palnik....rury gorace ze hoho!! otwarty szyberdach :bukiet: i dalej upal :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michałku przyczyną tego, że nie wyłącza się ogrzewanie , może być również walnięty termostat , który znajduje się pod spaniem obok bojlera . Na rysunku w załączeniu 9 i 10 ten przewód idzie od panelu sterowania ( jak będę przy przyczepce podam Ci jakie oznaczenie literowe mają te przewody) . Dziwię się , że nie sprawdził tego serwis w którym była Twoja Przyczepka.

primus1.PDF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz?? ja tez nie wiem czemu nie sprawdzili.....ale tak teraz...nie chcac meczyc buły czy cos...chyba spytam sie ile panowie sie Primusem zajmuja...bo Pan ktory mi cos tam naprawial przy ogrzewaniu...powiedzial mi ze taaak na 3 palnikach duzo lepiej grzeje niz na jednym...a skoro 2 i 3 palnik jest pod 230V to ciezko zeby palily lepiej czy nie bo przyczepa stala nie podlaczona do pradu a wlaczone twardo byly 3 palniki :bukiet:)) wiec albo panowie tez na czuja naprawiaja albo co...sam nie wiem juz....dzieki za rade...ja od poczatku stawialem ze walniety termostat...

nie bardzo do konca kumam ten schemat..ale to co 9 i 10 idzie poprostu od panela do termostatu i nic wiecej....od termostatu nigdzie dalej juz kabelki nie ida???

no to moze jakos znajde kto wie :bukiet: aaa i jak rozumiem do bojlera jest inny termostat tak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy bojlerze jest inny termostat on wyłącza grzanie wody przy temperaturze 65 stopni , chyba byś takiej temperatury w przyczepce nie chciał :bukiet: do bojlera idzie przewód 11 12 .

od termostatu nigdzie dalej juz kabelki nie ida???

nie ten przewód kończy się na termostacie on reguluje temperaturę w przyczepie.

Jak będę w przyczepce podam Ci oznaczenia literowe tych przewodów byś wiedział gdzie szykać termostatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał więc przewód do termostatu ma oznaczenie literką "V" a przewód do termostatu bojlera literką "B" .

Ten termostat co utrzymujący temperaturę w przyczepce jest przykręcony do podłogi w czarnej osłonie jest to niedaleko bojlera między podłogą a tą listwa pod spaniem .

Takie małe gówienko załączam fotkę rozkręciłem to , aby Ci pokazać jak to wygląda.

Dziś około 14 próbowałem odpalić ogrzewanie i nie dało się bo temperatura w przyczepce była 28 stopni , dopiero gdy dałem na max odpaliło .

post-84480-imported-2bc35cf8-09ed-4a6e-9ecb-b727062d007c_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa konczy sie tym ze dzis zadzwonilem do Ebacamp co serwisuja Alde i Primusa na polske i pan ma mi przeslac co mam zrobic i co moge sprawdzic sam....a jak sie nie da to auto ktore bywa w okolicach Wawy podjedzie do mnie w jakims terminie i ponoc spokojnie godzina czasu powinna starczyc na naprawe tego zeby termostaty i inne pierdoly dzialaly jak trzeba.....kurde nawet na to pojde jak sam juz nie dojde bo powoli mi sie nerwy koncza na to wszystko...

 

pzdr

Zirytowany Mike...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Th0rn, musisz u nich się przypominać i monitować , gdy jesienią kupiłem przyczepkę też do nich dzwoniłem , aby sprawdzić bojler. Pan mówił , że dość często bywają w mojej okolicy i ktoś podjedzie zobaczy . Po jakimś czasie dałem sobie spokój, fakt że może za mało się przypominałem . Michał bądź upierdliwy dzwoń i przypominaj się , może w wawie częściej bywają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.